Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha pari keksi kaupassa viedä tuliaisina HIUSVÄRIÄ?!

Vierailija
16.03.2012 |

Olin tavaratalossa ja edessä meni vanha pari joka mietti mitä veisivät jollekin naiselle kun menevät kylään. Vastaan tuli hiusvärialennus ja keksivät viedä hiusväriä kun tiesivät hänen hiuksia värjäävän.

Siis voi herttinen jos mulle isovanhemmat esim. tois jotain hiusväriä niin olis aivan varmasti väärä väri ja merkki! Miten voi jotkut olla tyhmiä tälläsissä asioissa? Vielä päivittelivät että kun pitää arvata väri ja merkki... On varmaan saaja ollut kiitollinen lahjasta. :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät Naantalissa moikkaamassa rouvan siskoa joka siellä vanhainkodissa.

Vierailija
2/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät Naantalissa moikkaamassa rouvan siskoa joka siellä vanhainkodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus oli kuitenkin kaunis

Vierailija
4/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen lisäksi olen töissä vanhainkodissa.Kyllä lyhyt ruskea tukka mulla on,mutta lähinnä keskitymme kerran kuussa leikkaamaan vanhusten hiukset.Kiitos vain ajatuksesta mutta en usko moiseen että kukaan väriä kenelläkään ostaisi.

Vierailija
5/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen lisäksi olen töissä vanhainkodissa.Kyllä lyhyt ruskea tukka mulla on,mutta lähinnä keskitymme kerran kuussa leikkaamaan vanhusten hiukset.Kiitos vain ajatuksesta mutta en usko moiseen että kukaan väriä kenelläkään ostaisi.

Ehkä typerin mahdollinen lahjaidea. ap

Vierailija
6/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksia enää paljon päälle 90v ollut mutta sitten sanoi että kultaseni en kehtaa enää esiintyä julkisesti kun hiuksia ei ole paljoa ja olihan niitä sen ikäisellä kuitenkin paljon.Huvitti paljon sillä mummi oli tarkka ulkonäöstään viimeiseen asti.

Usein olen nähnyt mummoilla ja ihan alle70v naisilla että harmaa hius muuttuu vaalean violetiksi kun itse värjää.