Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~~MAALISKUISTEN torstaita!~~~~

17.11.2005 |

Pino alkuun...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on että hyvin huonosti!!!!!!=)

Oli ihan hirveää se aika. Oksentelin rv20 asti ja etova olo kesti koko raskauden.

Lähinnä makoilin patjalla olkkarin lattialla puoliunessa ja yritin seurata ettei poika saa hireveesti tuhoa aikaan.

Oli tosi huono omatunto kun en pystynyt olemaan hyvä äiti esikolle.

Ei enää ikinä raskautta jos on pieni lapsi!

Vierailija
22/23 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eika ole ihan vielä tarviskaan. Meidän Helmi lähinnä oikein innostuessaan sanoo baaba, paapaaapaaa tai muutaman kerran sanonut kolmannen variaation tästä niin monessa kielessä isää tarkoittavasta sanasta: ranskalaisittain a papaa. Muuten sitten vaan tällaisia äänteitä kuin Eii, Tih, Grr, öh. Eihän nuista saa yhdistelemälläkään mitään järjellistä aikaiseksi... Mutta eiköhän tämä tästä. Mun kummipoika on jo kolme vuotias, eikä vieläkään puhu kunnolla. Oppi kyllä nousemaan ittellään seisomaan (ilman tukea) 8 kk ja kävelemään hetimiten perään. En tiiä, mutta sanotaan, että nuo asiat tulevat toistensa kustannuksella. Kuka oppii aikasemmin kävelemään, oppii myöhemmin puhumaan ja toiste päin. Mene tiedä.

lehtovi & Helmi 28.3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Älä suostu maksamaan keittiörempasta ennen kuin jälki miellyttää!! Me tapeltiin pari vuotta sitten kaihdinasentajan kanssa (vähän pienempi juttu). Äijä porasi jäljen meidän isoon olohuoneen ikkunaan eikä millään myöntänyt virhettään. Väitti ihan pokerilla ettei hänen porassaan ole sen kokoista terää. Rakennuttaja yritti saada ikkunanvalmistajaa vastuuseen huonolla menestyksellä. Itse tein lopulta niin, että faksasin kaihdinfirmaan reklamaation, jossa ilmoitin maksavani kaihtimet vain mikäli he ilmoittavat minulle asentajan nimen, asennusajan jne jne ja toimittavat asentajan allekirjoitetun vakuutuksen siitä, että hän ei ole ikkunaan porannut (olin täysin varma siitä, että asentaja oli jäljen aiheuttanut). Ei riittänyt asentajalla pokeri tähän, vaan yllättäen ilmoittivat ihan " hyvää hyvyyttään" , että korjauttavat ikkunan. Olin niin kiukkuinen koko jupakasta, että jätin vielä lopulta osan loppulaskusta maksamatta vähän niinkuin oma-aloitteisena hyvityksenä. Eipä ollut firmalla pokeria lähteä karhuamaan enää sitä maksamatta jäänyttä osuuttakaan. Kannattaa siis mieluummin ilmoittaa ettei suostu maksamaan, kuin uhata jollakin kuluttajaviranomaisella.