Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako virtsatietulehduksen aikana harrastaa liikuntaa?
16.03.2012 |
Eilen aloitin antibioottikuurin ja tänään olis pitäny mennä illalla sellaseen liikunta-tapahtumaan. Liikunta olisi aika pitkäkestoista (2h). Uskallanko mennä?
Kipu ei ole esteenä, mutta voiko tulehdus esim. pahentua tai levitä?
En tajunnut kysyä lääkäriltä.
Kommentit (3)
Kylhän se saattaa olla, mutta mulla on kyllä mahdollisuus käydä vessassa siinä jossain vaiheessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mut eikö virtsiksessä ole suhteellisen vaikea olla 2h käymättä vessassa?