Lue keskustelun säännöt.
Vaikuttiko lapsilukuusi se, miten paljon sukulaisapua on tarjolla?
16.03.2012 |
Monella tuttavalla on 3-4 lasta, eikä yhtään rankkaa. Mutta heillä kaikilla molemmat isovanhemmat ja muitakin sukulaisia aktiivisesti arjessa mukana. Meillä vain 2 lasta, ja kyllä rankkaa on kun ei apua saa mistään. Ei todellakaan hankita enempää lapsia =(
Kommentit (24)
ja vain ja ainoastaan oma apu, eli puoliso&minä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vain jos olis aktiiviapua. Ei siis ole ollut apua sukulaisista, niin vähän ettei oikein voi mainita. JOskus oli maksettua apua jonkin verran. Kahden ekan kanssa oli rankinta, mutta kolmas meni kivasti ja neljäskin menee, mutta enempää ei.
Meillä vain 2 lasta, ja kyllä rankkaa on kun ei apua saa mistään. Ei todellakaan hankita enempää lapsia =(
Meillä on kaksi lasta, ja enempää ei lisäännytä ihan vaan siitä syystä, että minä ja mieheni haluttais joskus olla myös kaksin.
Ehkä, jos hoitoapua olisi tarjolla ja sen myötä mulla ja miehellä olisi sitä kahdenkeskistäkin aikaa, saattaisi meillä olla harkinnassa kolmas lapsi.
Mutta koska me nyt vihdoin ollaan saatu hetkiä kaksinkin kun lapset kouluikäisiä ja päässyt mummolle yöksi jopa parikin kertaa vuodessa, ja joskus ne voi jättää kaksistaan kotiin, me ei ihan herkästi tästä luovuttaisi.