Onko täällä turkulaisia? Miten elämääsi vaikuttaa että kirjasto on kiinni 12.4.-1.5.?
Olen itse raahannut kirjoja kotiin koko kirjastokortin saldon edestä, täytyy vielä lähteä käymään pääkirjastossa hakemassa muutama kirja toisen lapsenkin kortille :)
Olen siis kirjaston suurkuluttaja joten kirjoja/vaihtoehtolukemista täytyy olla paljon.
Kommentit (8)
Ostan kirjani, en käytä kirjastoa.
Eikä kaikkia enää ole myytävänäkään. Viime vuonna tuhlasin kirjakauppaan yli 1000 euroa. ap
koska kirjasto vaihtaa lainaustietokantaa
koska kirjasto vaihtaa lainaustietokantaa
vaikka puhutaan eri sivukirjastoista... ap
Esim. Liedossa pääsee kyllä päivityksen aikana kirjastoon lukemaan lehtiä ja kirjoja 12.4. - 24.4. mutta niitä ei voi lainata kotiin.
Esim. Liedossa pääsee kyllä päivityksen aikana kirjastoon lukemaan lehtiä ja kirjoja 12.4. - 24.4. mutta niitä ei voi lainata kotiin.
Eikä se kauheasti lohduta jos ei niitä kotiin saa kuitenkaan kun en ehdi istuskella kirjastossa lueskelemassa. ap
Ja he ovat eri järjestelmässä, nimeltään Blanka. Eli täytyy sitten hurauttaa Pargakselle kirjastoon, jos vierotusoireet käyvät kestämättömiksi. (Olen kesät Paraisilla, siksi kortti myös sinne.)
Kirjastojärjestelmä vaihtuu.