tilasin alehintaissen tuotteen vaikka ale ohi, voiko kauppias periä lisämaksua?
Siis tilasin omille lapsille tuollaiset lasten eksymiskyltit mitä nyt mainostetaan ja löysin facebookista sellaisen alelinkin, jonka kautta sen sai alennuksella. Sivulla luki, että ale voimassa vaan johonkin tiettyyn päivää asti (mennyt jo), mutta silti klikkaamalla pystyin tilaamaan alennetulla hinnalla, varmaan joku virhe. Eihän minulta voida veloittaa koko hintaa jos tämä johtuu kauppiaan virheestä tämä "väärä ale"?
Kommentit (7)
vähän kinkkinen homma.
Mä ostin polkupyörän ja siinä oli alehinta, sanoin että otan sen ja kassalla myyjä pyysikin 100€ enemmän, sanoin että tuolla on lappu jossa alehinta ja myyjä sanoi että joo anteeks se on jäänyt siihen vahingossa että se on vanha ale...
Sanoin että sen verran kuules tiedän asiasta että jos siinä se hinta on niin siihen hintaaan mun kuuluu se saada tai en ota sitä ollenkaan, soitti sitten pomollensa ja sain pyörän ale hintaan.
Mutta en tiedä vaikuttaako se että sun tapauksessa siinä oli päättymispäivä ja että se oli netissä...
ja summat täsmäsi ja kaikki. Ehkä mulla nyt vaan kävi tuuri. Sama kuponki löytyy muuten yhä kun etsii facebookissa ryhmän muotokieli ja sietlä sammakon alta löytyy kinkki. Tarjous on loppunut, mutta kukaan ei ole siis korjannut.
ja summat täsmäsi ja kaikki. Ehkä mulla nyt vaan kävi tuuri. Sama kuponki löytyy muuten yhä kun etsii facebookissa ryhmän muotokieli ja sietlä sammakon alta löytyy kinkki. Tarjous on loppunut, mutta kukaan ei ole siis korjannut.
ap