Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sähköposti jäi auki... :´´(

Vierailija
16.03.2012 |

En malttanut mieltäni vaan rupesin lukemaan lähetettyjä viestejä. Hän oli viesteillyt ihastuneesti työkaverinsa kanssa vuosi sitten. Mieheni oli se kiinnostuneempi, nainen oli asiallinen, eikä lähtenyt mukaan.

Aluksi tärisin ja sain paniikkioireita. Sitten laitoin miehelle meiliä noista jutuista. Perään tekstarin. Viestit oli ehkä enemmän kaveripohjalta, mutta mukana oli mainintoja isoista haleista ja silmäniskuista ja kaikkea tuommoista ikävän puhumista ym.

En olisi koskaan uskonut omasta miehestäni. Hän on täydellinen perheenisä. Rakastunut minuun. Paska olo!

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

parisuhteessa pitää voida lukea toisen meilit ja tekstarit ja piste.

[/quote]

Ihmisellä on oikeus yksityisyyteen, ja parisuhteessa ei todellakaan lueta toisen postia: oli se sitten tekstari tai jotain muuta. Kärsit sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, ja tee sille jotain (terapia) ennenkuin tuhoat suhteesi.

Vierailija
82/93 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat vain useimmiten suosittelevat toisilleen tuollaista toimintatapaa mitä pienemmistä syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reagoida vastaaviin asioihin. Eikö olisi kannattanut ajatellaja ja ajatella asiaa ja sitten vasta reagoida kun tietää mitä kannattaa tehdä?

Nyt mies osaa sitten pitää varansa etkä pääse seuraamaan tulevia juttujA!!

Vierailija
84/93 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten meinaat voittaa sodan? älä siis keskity kertataisteluun!!! Ymmärrätkö?

Vierailija
85/93 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä menee huonon itseluottamuksen ja pettämisen raja? Mikä ei enää ole huonoa itseluottamusta vaan kusetetuksi tulemista?

Av-mammat on kylla itsepetoksen mestareita. Nykyaan on siis vahvan naisen merkki, etta antaa miehensa hannystella ympari kaupunkia:D

Vierailija
86/93 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käsittelee asian miehen kanssa asiallisesti ja järkevästi. Huonolla itsetunnolla varustettu taas raivoaa, heittää miehen pihalle ja muutenkin ylireagoi tilanteeseen nähden.

Vierailija
87/93 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten meinaat voittaa sodan? älä siis keskity kertataisteluun!!! Ymmärrätkö?

Ei, tästä selviän voittajana. Kaikessa rauhassa tämän viikon mietin mitä teen. Avasin mm deittisivustolle oman profiilin kauniilla tunnistamattomilla kuvilla, otan mieheni profiiliin yhteyttä ja katson lähteekö hän mukaan. Tiedänhän mistä hän pitää... Lisäksi mulla on tallessa nyt niitä meilejä, salasanoja deittisivuille, videoita yms ja kaikessa rauhassa yritän vielä käydä koneella katsomassa viimeisimmät viestit. Olen ratkeamaisillani mutta haluan hoitaa tämän "tyylillä". Niin ettei voi puolustautua edes mitenkään.

Vierailija
88/93 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käsittelee asian miehen kanssa asiallisesti ja järkevästi. Huonolla itsetunnolla varustettu taas raivoaa, heittää miehen pihalle ja muutenkin ylireagoi tilanteeseen nähden.

sinusta ap tullut huonosti kohdelluksi vai ylireagoiko, kun edes harmistui sähköposteista? Ei tietenkään tuon takia erota, mutta voi kai sitä toivoa, että sama ei jatkuisi? Vai onko se sitten liikaa vaadittu, ettei mies flirttailisi sähköpostitse jonkun naisen kanssa (siis saman naisen kanssa pitempään)? Missä se raja oikein menee?

Vierailija
89/93 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 5min sen jälkeen kun mun jäsenyys miehen käyttämän deittisivustolla oli aktivoitu hän jo kommentoi kuolaten mun kuvia:( Laitoin sähköpostia, saas nähdä mitä vastaa... jatkan tätä nyt perjantaihin saakka.

Vierailija
90/93 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että hän kuolaa sun kuviesi perään ;-)

Laita sinne viestiä, että ihan livenäkin ois kiva kuulla tuota kuolausta ja silmänisku perään :-))

Vierailija
91/93 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo kohta ehdota jotain. Runkkaa itseään työhuoneessa parhaillaan mun kuville ja viesteille.

huoh

80

Vierailija
92/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiltä tuntuu olevan moraali aivan hukassa! Aviorikos pitäisi saada takaisin rikoslakiin, kun näköjään näin suuri osa ei muuten tajua, että se on väärin!

Ap., olet todennäköisesti nähnyt vain jäävuoren huipun. Haluatko olla sellaisen nuijan kanssa, joka pilaa maineesi työpaikallaan?

Vierailija
93/93 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnassa kaikki hyvin. Olin perjantaina ihan sekaisin. Itkeskelin pitkin päivää ja odotin että mies tulee kotiin että saan hänet hampaisiini.

Mies oli super rauhallinen. Hän sanoi ettei olekoskaan edes ihanustunut tuohon työkaveriinsa. Hän on vain ystävä. Olemme molemmat ulkopaikkakuntalaisia, emme siis ole kotoisin tästä kaupungista missä asumme ja mieheni kaipaa ystäviä. Emme ole onnistuneet oikein tutustumaan täällä kehenkään ja se vaivaa. Nyt hän kuitenkin sitten vuosi sitten oli ystävystynyt tuon naisen kanssa ja oli iloinen että vihdoinkin sai ystävän. On aina tullut paremmin toimeen naisten kanssa kun miesten. Luottaa naisiin enemmän jne. Mieheni ehdotti heti, että me voidaan vaikka seuraavana päivänä pyytää tuo nainen meille kylään että tutustuisimme. Että hän on mukava ym.

Yhdessä meilissä mieheni sanoikin, että voi kun saisin tutustettua minut ja tuon naisen ja suunnitteli että miten se saataisiin onnistumaan. Järkättäisiin jotkun bileen tms.

Jokatapauksessa asia on nyt käsitelty ja olemme olleet nyt kun vastarakastuneet taas. Mieheni vakuutti ettei hän koskaan pettäisi minua, ei ole todellakaan kuulemma tarvetta. Sanoin että pitkässä parisuhteessa on normaalia ihastua toiseen, mutta hän sanoi heti, ettei koskaan ole ollut ihastunut tuohon naiseen. Pelkästään on hyvä ystävä.

Joten valtakunnassa kaikki hyvin. Kiitos teille minua tsempanneille. :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi