Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sähköposti jäi auki... :´´(

Vierailija
16.03.2012 |

En malttanut mieltäni vaan rupesin lukemaan lähetettyjä viestejä. Hän oli viesteillyt ihastuneesti työkaverinsa kanssa vuosi sitten. Mieheni oli se kiinnostuneempi, nainen oli asiallinen, eikä lähtenyt mukaan.

Aluksi tärisin ja sain paniikkioireita. Sitten laitoin miehelle meiliä noista jutuista. Perään tekstarin. Viestit oli ehkä enemmän kaveripohjalta, mutta mukana oli mainintoja isoista haleista ja silmäniskuista ja kaikkea tuommoista ikävän puhumista ym.

En olisi koskaan uskonut omasta miehestäni. Hän on täydellinen perheenisä. Rakastunut minuun. Paska olo!

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että kyse on pelkistä sähköposteista ja tapahtuneesta on jo vuosi. Ap:n on turha syyttää miestä luottamuksen rikkomisesta, koska ap ei itsekään ole luotettava. Vai onko ap sopinut miehen kanssa, että hänen sähköpostit saa lukea?

Vierailija
2/93 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä menee huonon itseluottamuksen ja pettämisen raja? Mikä ei enää ole huonoa itseluottamusta vaan kusetetuksi tulemista?

Av-mammat on kylla itsepetoksen mestareita. Nykyaan on siis vahvan naisen merkki, etta antaa miehensa hannystella ympari kaupunkia:D

Vaan jos on ollut pitkassa suhteessa, jopa av-mammakin tietaa, etta noin saattaa kayda silloin talloin itsellekin. Pata kattilaa soimaa jne. Itse ajattelen etta ihastumisille ei voi mitaan, mutta sille, mita sille ihastumiselle tekee (ts. toteuttaako sita kaytannossa vai ei) voi, ja sen perusteella mitataan puolison sitoutuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppi ap:lle. Ja tuollainen diipadaapa toisen sähköpostin urkkimisesta, että haloo helsinki ja muu suomi, parisuhteessa pitää voida lukea toisen meilit ja tekstarit ja piste.

Ei parisuhde tarkoita sitä että kaikki elämässä pitää jakaa toisen kanssa. Parisuhteessakin pitää olla yksityisyyttä. Alun symbioosivaiheen jälkee parisuhteet kehittyvät normaalisti niin, että suhteessa on kaksi erillistä yksilöä, jotka vapaaehtoisesti haluavat jakaa elämänsä keskenään, ja se ei tarkoita sitä että ihan kaikki asiat pitäisi jakaa.

Vierailija
4/93 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä täytyy ehdottomasti kontrolloida, hänen sähköpostit ja tekstarit lukea ja hänen menojaan rajoittaa. Av-mammojen tuntuu olevan vaikea käsittää, että mies voisi vapaaehtoisestikin pysyä heidän rinnallaan.

Ei parisuhde tarkoita sitä että kaikki elämässä pitää jakaa toisen kanssa. Parisuhteessakin pitää olla yksityisyyttä. Alun symbioosivaiheen jälkee parisuhteet kehittyvät normaalisti niin, että suhteessa on kaksi erillistä yksilöä, jotka vapaaehtoisesti haluavat jakaa elämänsä keskenään, ja se ei tarkoita sitä että ihan kaikki asiat pitäisi jakaa.

Vierailija
5/93 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äärimmäisen loukkaavaa, jos oma mies lähettelee flirttailevia sähköposteja ja vikisee ikäväänsä muille naisille. Se on loukkaavaa ja nöyryyttävää.

Itselläni on takana parisuhdetta 15 vuotta. Suhteen alussa oltiin tarkkoja sähköposteista ja posteista, erityisesti minä, koska miehellä on "salaisia" työpapereita. Vähitellen mies kuitenkin vakuutti, että kaikessa yksityisessä postittelussa ja viestittelyssä ei ole hänellä mitään salattavaa ja että jos kone on auki, voin lähettää viestejä hänen sähköpostistaan. En tee niin, mutta se, että hän saattaa käskeä minua lähettämään viestejä kännykästään tai sähköpostistaan (yksityisestä, emme kumpikaan käytä työsähköpostia yksityisten viestien viestittelyyn, se ei kai ole laillistakaan) takaa sen, että meillä ei ole syytä tutkailla toistemme viestejä selän takana. Jos haluamme, voimme pyytää, mutta sitä ei ole tullut vastaan. Mies lukee tekstareitani, jos en itse pääse ja kertoo, mitä sieltä on tullut. Ei meillä kummallakaan ole salattavaa.

Jos puolisolta on salattava sähköposti ja kännykkä, on selvää, että sieltä löytyy jotain puolison silmille sopimatonta. Näin ollen nämä, jotka paasaavat sähköpostisalaisuudesta ja lain rikkomisesta sekä haukkuvat ap:tä, itse asiassa ovat kauhuissaan, jos he jäisivät omista salaisista viestittelyistään kiinni puolisoilleen. Parisuhteeseen kuuluu toisen yksityisyyden kunnioittaminen mutta siihen ei kuulu salaisuudet. Jos luvalla saa lukea toisen viestit, ei ole tarvetta lukea niitä salaa. Jos lupaa ei heltiä, niissä on jotain salattavaa. Yksinkertaista.

Meilllä siis ei olisi tuomittavaa lukea aukijäänyt sähköposti ja ymmärtääkseni lailla on tuomittu lukea lukittu sähköpostiviestittely. Sen sijaan auki koneella oleva voidaan tulkita haluksi antaa toisen lukea ne viestit eikä siinä ole mitään laitonta

Ap, en sanoisi tuota aviokriisiksi, kun mieskin suhtautuu asiaan noin rennosti. Ei siis ole vihainen, että luit eikä ole aikanaan kokenut tarpeelliseksi edes poistaa viestittelyä. Kyse on siis varmaan ns. viattoamasta flirtistä.

Minä kyllä kokisin tarpeelliseksi kertoa, miten nöyryyttävää on se, että mies haikailee toisen perään ja että tavallaan tuo toinen nainen on noussut vaimoa tärkeämpään asemaan ja voi ylimielisesti ajatella, että saisin miehesi, jos haluaisin. Eikö mies tajua tätä? Tästä meillä keskusteltaisiin pitkään ja huolellisesti. Haluaisiko mies, että ap viestittelisi jonkun miehen kanssa samalla tyylillä?

Vierailija
6/93 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on yksinkertaisesti se, että työsähköpostit tulevat kännykkääni. Jos esimerkiksi kännykkäni häviäisi, olisi katastrofaalista, jos kuka tahansa pääsisi lukemaan sähköpostini. Työsähköpostini eivät kuulu myöskään miehelleni. Kännykässä ja sähköpostissa voi siis todellakin olla salaisia viestejä ja puolison silmille sopimatonta materiaalia, vaikka mitään sivusuhteita ei olisikaan.

Jos puolisolta on salattava sähköposti ja kännykkä, on selvää, että sieltä löytyy jotain puolison silmille sopimatonta. Näin ollen nämä, jotka paasaavat sähköpostisalaisuudesta ja lain rikkomisesta sekä haukkuvat ap:tä, itse asiassa ovat kauhuissaan, jos he jäisivät omista salaisista viestittelyistään kiinni puolisoilleen. Parisuhteeseen kuuluu toisen yksityisyyden kunnioittaminen mutta siihen ei kuulu salaisuudet. Jos luvalla saa lukea toisen viestit, ei ole tarvetta lukea niitä salaa. Jos lupaa ei heltiä, niissä on jotain salattavaa. Yksinkertaista.

Vierailija
7/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en?? Eikös kaiken tekemisen pidä kestää päivänvaloa molemminpuolin??

Eiliseen jatkoa - 2 tuntia läheteltiin miehen kanssa tuhmia viestejä. Ihan oli valmis mihin tahansa, tapaamiseenkin. Saas nähdä jatkaako tänään

80/83

Vierailija
8/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en?? Eikös kaiken tekemisen pidä kestää päivänvaloa molemminpuolin?? Eiliseen jatkoa - 2 tuntia läheteltiin miehen kanssa tuhmia viestejä. Ihan oli valmis mihin tahansa, tapaamiseenkin. Saas nähdä jatkaako tänään 80/83

Vierailija
9/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni jätti aikoinaan fb:nsä auki. sellaiseen tilaan, että näin edellisen postin tulleen joltain tytöltä jota en ollut koskaan nähnyt. avasin TIETYSTI postin ja mieheni kirjoitteli tämän tytön kanssa hyvin flirttailevasti. Minusta se oli todella alentavaa. Tyttö...tai siis nainen, oli kylläkin ottanut yhteyttä mieheeni, hankkinut yhteystiedot jostain, eli mieheni ei ollut niitä antanut. Olivat jutelleet baarissa joskus.

No ei siinä mitään, nainen näki, että miehelläni on perhe ja kirjoitti sitten miehelleni, että "ai sinulla onkin jo koko paketti kasassa, en minä sitten mitään..."

No mieheni olisi voinut jättää sen siihen, mutta ilmeisesti kiinnostuneet naiset imartelee ja oli pakko vielä flirttailla takaisin. Sellaista flirttailevaa läppää..olen menossa kavereiden kanssa sinne ja tänne, jos olet lähistöllä niin tule moikkaamaan. ja puhui lähtevänsä "sinkkumatkalle" etelään, kun lähtee ilman perhettä. Sinkkumatka oli siis heitoissa tollain samanlailla, eli siinä oli vähän miettimistä miten mies sen oli sitten postissa tarkoittanut.

Minulle tuli myös postista tosi paska fiilis. Sanoin heti miehelleni siitä, että eihän hän voi kirjoitella toisille naisille noin. Tulee sellainen olo kun olisi itse joku ruma lehmä, kun pitää kirjoitella noin flirttailevaan sävyyn muille naisille. (oli kirjoittnut, mm että kyllähän noin kaunis nainen mieleen jää) Suutuin todella miehelleni, joka taas oli jotenkin hämillään suuttumuksen tasostani. Ei ollut mielestään juurikaan flirttaillut, vaan jutustellut. Eikä ollut ajatellut sitä mitenkään niin, että toisen naisen kehuminen kauniiksi alentaisi minun arvoani. oli mies sentään onneksi pahoillaan, mutta kyllä minua vituttaa tuo vieläkin.

En minä flirttaile muille, enkä kehuskele ketään muita miehiä hyvännököisiksi. Minusta oma mieheni on se kaikista ihanin!

Vierailija
10/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te itse ole koskaan flirttailleet kenenkään kanssa, lähettäneet leikkisiä sähköposteja tai tunteneet vetoa kehenkään muuhun mieheen kuin omaan mieheenne? Ilmeisesti ette, kun suhtaudutte noin ahdasmielisesti ja mustavalkoisesti tilanteeseen. Sähköpostikirjeenvaihto, edes flirttaileva, ei ole pettämistä. toistaiseksi.

että en ole.

Ja pettämisen rajan määrittelee vain ja ainoastaan ne kaksi ihmistä jotka ovat parisuhteessa toistensa kanssa, vain ne, ei kukaan muu.

Vierailija
11/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleppas kertomaan sitten mitä olet miehestäsi saanut selville. Kiinnostaa tietää.

Vierailija
12/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma kun vuodentakaisia meilejä pitää mennä selailemaan. No onneksi olkoon, olet rikkonut lakia ja todennäköisesti perheesikin...

Ensiksikin viestitykset ym pitäisi olla avointa, voisi antaa olla auki aina jotta ei tarvitse edes epäillä.

toisekseen jos epäilee, on parempi ottaa selvää kuin elää valehtelevan ihmisen kanssa!!!!

Te vaan pelkäätte että joku tekee teille saman ja jäätte kiinni! toivottavasti puolisonne narauttaa teidät

Vierailija
13/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en?? Eikös kaiken tekemisen pidä kestää päivänvaloa molemminpuolin?? Eiliseen jatkoa - 2 tuntia läheteltiin miehen kanssa tuhmia viestejä. Ihan oli valmis mihin tahansa, tapaamiseenkin. Saas nähdä jatkaako tänään 80/83

80/83

Vierailija
14/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tästä selviän voittajana.

Taidat kuvitella, että erossa on voittaja. Pidät parisuhdetta valtakamppailuna, eikä sinulla ole uskallusta ottaa eroa. Teillä on tiedossa monta hirveää vuotta.

Vierailija
15/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleppas kertomaan sitten mitä olet miehestäsi saanut selville. Kiinnostaa tietää.

paitsi sen että 100% varmasti on pettänyt jonkun näiden juttujen kanssa. Luultavasti oli treffeillä eilenkin, tuoksui hajuvedelle ja häkeltyi kun mainitsin siitä.

Tuon parin tunnin viestittelyn jälkeen houkuttelin hänet sänkyyn ja tuntui että oli vähän vaikeaa päästä alkuun. No tietty jos oli jo päivällä väsyttänyt itsensä. Ja heti rakastelun jälkeen meni jälleen alaston suomi sivuille:(

vituttaa, perjantaina pannaan tämä parisuhde pöydälle.

Vierailija
16/93 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tästä selviän voittajana.

Taidat kuvitella, että erossa on voittaja. Pidät parisuhdetta valtakamppailuna, eikä sinulla ole uskallusta ottaa eroa. Teillä on tiedossa monta hirveää vuotta.

ja olla kuin ei mitään olisi tapahtunut? Silloin mies jatkaa kuten ennenkin ja minulla on helvetti loppuelämäni.

Meillä on ollut upea avioliitto, mieheni on osannut pitää mua kuin kukkaa kämmenellä kaikki nämä vuodet ja edelleenkin on huomaavainen ja ihana aviomies ja perheenisä. Rakastettu tuskin enää tämän jälkeen. En ole eroamassa, vain tasoittamassa tilanteen. Jos hän haluaa jatkaa peliään molemmilla onn oikeus avoimeen avioliittoon. Voihan sekin toimia.

80/83

Vierailija
17/93 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitupa ensi alkuun. :)

Kuinka pitkä suhde takana, mitä mies vastasi viestiisi?

Ehkä on ollut joku ihastus, tuleehan noita, mutta jos vastauksista voit päätellä, että mitään ei ole tapahtunut (huolimatta siitä, että miehesi olisi saattanut toivoa), niin yritä suhteuttaa oloasi siihen. Paskaltahan tuollainen kuulostaa, mutta onko ylitsepääsemätöntä?

Vierailija
18/93 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis hajottamaan perhettä tuon takia.

Mut eniten mua ihmetyttää tuo, että laitoit miehelle meiliä ja tekstarin tosta asiasta..? Mikset puhu ihan kunnolla silmästä silmään? Tekstarien välityksellä on ihan mahoton alkaa setvimään tollasta.

Vierailija
19/93 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa, että toi on niiiin yleistä! Olen siis itse kolmekymppinen perheenäiti, ja niin vain nämä kolme-nelikymppiset kollegani, perheelliset miehet lähettelevät juuri tuollaisia viattomia viestejä viikoittain. Mä vastailen, mutta asiallisesti.

En siis näkisi siinä mitään pahaa, huvinsa kullakin, ja todellakin homma on ihan viatonta.

Vierailija
20/93 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin päättyy viimeisin esimieheltäni saama sähköposti. Miesten kanssa on vaan opittava tekemään töitä huumorilla ja pilke silmäkulmassa ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme