Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenita vaatii piikoja takaisin

Vierailija
17.11.2005 |

Loistavaa, juuri tätä oikeasti kaivataankin. Minulla on nyt ollut 2kk ajan siivooja kerran viikossa jaolen todella tyytyväinen. Ihana tulla työpäivän jälkeen puhtaaseen kotiin joka pysyy pikku putsauksilla puhtaana koko viikon. Ja aikaa ja energiaa riittää paljon paremmin lasten kanssa olemiseen.

Vielä jos olisi varaa hankkia vaikka puolipäiväinen kodinhoitaja - olisi ruokakin pöydässä kun tulee kotiin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt siivooja, koska haluamme viettää niitä harvoja hetkiä, jolloin olemme kaikki paikalla ihan rauhassa. Kotiapu taas tuntuisi oudommalta.

Mitä kotiapulainen pystyisi sellaista tekemään, että se aidosti helpottaisi elämääni? Minä haluan viettää illalla aikaa lasteni kanssa, joten ainoa, joka helpottaisi asiaa olisi, että kotiapulainen hoitaisi minun työni. Toki tämä voisi siistiä paikkoja ja laittaa ruokaa, mutta ainakin minä haluan antaa lapsilleni jonkin verran kokemusta ns." normaalista" elämästä, jotta näistä ei kasvaisi täysin uusavuttomia tossukoita, jotka eivät uskalla muuttaa pois kotoa, koska eivät osaa edes vettä keittää.

Työmatkojen ajan kotiapulainen voisi hoitaa lapsia ja kotia, totta kyllä. Toisaalta, voisi ajatella, että vanhemmat, jotka molemmat matkustelevat niin paljon, että tarvitsisivat apulaisen lapsiaan varten, voisivat hieman etukäteen miettiä kannattaako lapsia edes tehdä.

Voihan mieleni joskus muuttua, mutta tällä hetkellä en keksi mitään mitä kotiapulainen voisi puolestani tehdä, jotta elämä aidosti helpottuisi. Niin, ja meillä lapset ovat jo kouluikäisiä, päiväkoti-ikä olisi varmasti eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän