Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HAAHUT varaslähtö viikonloppuun 46***

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat varmaan jo odottaakin miten mun tämän aamuisen testauksen kanssa kävi... ;)

No, aamupissasta testasin ja mun mielestä se ei ollut selkeä nega, mutta ei kyllä selkeä plussakaan. Mä olin näkevinäni siinä tosi hailakkaan viivan. Eli varmaankin voisi sanoa haamujen haamuksi. Missään tapauksessa se toinen paikka ei ollut kuitenkaan puhtaan valkoinen. Mies taas ei ollu varma vaikka kuinka yritti tihrustaa.

Enpä siis voi sanoa olevani kovin iloinen, kun ei mitään selkeetä tullut. Melkosen epävarma olen vielä tilanteeni suhteen. Olen tässä nyt pähkäillyt mitä tekisin, että soitanko kuitenkin huomenna neuvolaan ja kysyn mitä kannattaisi tehdä vai odottaisinko vielä suosiolla viivan vahvistumista ennenkuin soittelen minnekään... Oireet siis kuitenkin jatkuu edelleen vaikken enää ole oksennellutkaan kuin mitä ne pari kertaa.

Ja jos viime kesään vertaa, niin silloin se vahvempi viiva näkyi myöhemmin. Jos nyt menisi samaan, niin sitten näkyisi selkeämmin tuossa joulun ja uudenvuoden välillä.

Eli täällä vielä toistaiseksi pysyn. Niin, olikos muita piinailijoita? Joko on menkat alkaneet vai vieläkö ovat pysyneet poissa?

Hyvää sunnuntai-illan jatkoa kaikille haahusisarille!

Vierailija
42/44 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tosiaan ollut hiljaista... Itsekin olen kyllä ollut vähän huono kirjoittelemaan viime aikoina, mutta yritän olla aktiivisempi jatkossa. Koko viikonloppu on mennyt tosi nopeasti. Olen ollut aika paljon ulkona perheen kanssa. Muuten aika on mennyt siivotessa, pestessä pyykkiä ja ruoan laitossa. Nytkin tuolla liedellä muhii jauhelihakastike huomista lasagnea varten... Ruoan laitto on yksi intohimoni - sitä pitäisi hieman malttaa, ettei tulisi syötyä niin paljoa ;-).

Nyt olenkin katsonut tai itse asiassa kuunnellut Idols-finaalia. Olen ihan koukussa siihen, sillä olen koko ikäni harrastanut musiikkia.

Katri72: harmi, ettei testiin tullut selkeää plussaa. Oireet viittaavat kyllä vahvasti raskauteen. Jospa tosiaan raskauhormoni erittyy sen verran hitaammin, että näkyy vasta myöhemin. Pidä täti loitolla.

Wbm: Vai on sinulla selvät menkkatuntemukset -kurjaa. Josko tosiaan sinulla tuo stressi vaikeuttaa raskautumista. Kuulostaa aika rankalta tuo rakentaminen ja kiireinen työ. Jospa pian pääsisit rentoutumaan ja oikein piinailemaankin. Koita jaksaa! Kannattaa varmasti myös käydä niissä tutkimuksissa. Lapsettomuushoidoistakin voisi olla apua...

Maria80: hauskaa, että miehesikin on taas valmis pikkunelosen tekoon ;-). Koita keksiä muuta tekemistä ja ajateltavaa, jotta aika menisi nopeammin. Pian se kevät kyllä koittaa.

Titi75: koitahan nyt saada itsesi kuntoon. Toivottavasti et joudu kauaa noista kivuista kärsimään. Nauti kuitenkin, kun saat hyvällä omalla tunnolla istua aloillasi ja tehdä ristipistotöitäsi. Tsemppiä piinailuun!

Lauris: pahoittelut tädin vierailusta...

Kaksonen76: sinäkin piinailemassa... Josko nuo oireet vahvistuisivat ja toisivat sinulle plussan. Tsemppiä piinailuun sinullekin!

Porkkana: hienoa, että olet jo pirteämpi! Jospa teillekin se pikkuinen tulisi ennemmin kuin arvaatkaan ;-). Koita jaksaa!

Ennis: kylläpä teillä on inssissä ollut loistoyksilöitä!!! ;-) Eihän siihen tarvita kuin yksi munis... Täällä on kaikki raajat pystyssä, että tämä inssi toisi teille kestävän plussan. bdbdbdbd Toivottavasti saat rauta-arvosi nousemaan, ettei tarvitse kärsiä ylimääräisesta väsymyksestä. Tsemppiä piinailuun!

neronja: kyselit noista ovistesteistä... Mä testailin kerran oikein urakalla ja mulla näytti testit neljä päivää ovisplussaa. Jospa se ovis sieltä kuitenkin olisi tuloillaan. Voihan nuo oireet olla muniksen kasvukipuja. Nauttikaa lumesta! Kyllä sitä täällä etelässäkin kaipaisin, että olisi valoisampaa.

VM1974: pahoittelut sinullekin tädin tulosta. Alkukierto on varmasti kaikille vaikeaa aikaa. Ei muuta kuin vähitellen ovista odottelemaan. Jaksuja!

Sani74: Oliko teillä mukava ilta? Varmasti ihanaa nautiskella hyvää kuohujuomaa oman kullan kainalossa...

Ulriina: *halaus* toivottavasti saat lääkärin kanssa laadittua tehokkaan sotasuunnitelman uutta kiertoa varten. Tulethan heti kertomaan, mitä on suunnitteilla. Jaksuja sinullekin!

ON: tätiä odotellaan... Saisi tulla pian, jotta pääsisi uuteen kiertoon. En vain ole oikein saanut itseäni psyykattua siihen, että clomit auttaisivat. Jotenkin en vaan jaksa uskoa, että niistä apua enää olisi... Olen tosissani tutkinut lapsettomuusklinikoiden nettisivuja ja ihmetellyt erilaisita " tarjontaa" . Kamalan kallista näyttää yksityisellä olevan, mutta en kestä julkisen puolen pitkiä jonotuksia... Saas nähdä kuinka käy. Pitääkö ennen vuoden vaihdetta myöntää olevansa sekundäärisesti lapseton ja lähteä hakemaan järempää apua...

Nyt mentävä tiskaamaan kattilavuoret...

masunasu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tänään viettänyt vapaapäivää yksin kotosalla. Tai yhden jälkeen tuli poitsu koulusta ja tyttö vasta äsken, kun olikin mennyt suoraan koulusta mammallensa (anopilleni). Mä nautin ihan suunnattomasti tällaisista päivistä, kun päätän olla tekemättä yhtään mitään ylimääräistä, kuten siivoamista.. Lojuin sohvalla ja luin uusia naistenlehtiä ison pinon, ihanaa:)

Viikonloppu oltiinkin Tampereella sukuloimassa; mun isä asuu siellä ja lasten kummit. Ja siis siellä olen syntynyt, mutta v.-84 muutettiin pk-seudulle. Eli (ex-)manselaisia määkin, Titi ym! ;)

Tervetuloa meidän joukkoomme, sinä uusi haahu M (anteeksi, en muista nimeä), ja pahoittelut kaikista kokemistasi menetyksistä! Toivottavasti uusi vuosi alkaisi paremmin pysyvän plussan myötä; samaa toivon tietysti meille kaikille.

Katri72: eilen kävin aamusta asti katsomassa, joskos olisit jo testannut, mutta pidit jännityksessä vaikka kuinka kauan! ;) Toivottavasti saat pian jotain selvyyttä tilaasi; ollako vaikö eikö..Käypä labrassa pisutestissä, niin selviää. Peukutukset!!

Nonna: missäs piileskelet? Joko stressivapaa kierto loppumassa, vai...? :)

WBM: voi harmi, jos menkat alkaa.. Se on totta, että stressi varmaankaan ei auta raskautumista, varsinkin jos ei ole todettu mitään elimellistä vikaa. Missäs vaiheessa teidän raksa muuten jo on?? Koita ajatella, että ei teidän koko loppuelämä ole tuota kovaa työtahtia onneksi! Jaksuja!

Titi75: suurimmat ihailuni sulle, kun olet tuollainen käsityöntaitaja!! Mun äiti on ja isoäiti oli todella hyviä ja taitavia käsityöihmisiä, mutta muhun ei ne taidot vaan tarttuneet, tai oikeastaan se innostus. Pikkusiskoni, 18-v., on kyllä innokas kutomaan ja virkkaamaan; ihailen häntäkin siitä syystä.

Kaksonen76: tsemppiä piinapäiviin! Onhan sulla ainakin oireita. Pidä täti kaukana :)

Porkkana: kiva kuulla, että jaksat jo ajatella uutta yritystä. Tsemppiä kovasti!

Enni-maija: toivottavasti inssi tuo toivotun plussan. Peukut on pystyssä!

Sani74: kiitos tsempityksistä! Ja onnittelut ihan omasta kodista! Meidän laina on maksettu vasta 25 vuoden kuluttua, kun vasta ostettiin oma koti.. :)

Masunasu: jaksuja vielä tähän tulevaan tuplaclomikiertoon!! Älä luovuta, ethän? Johan te olette clomeilla saaneet yhden lapsen, miksette toistakin? Koita ainakin ajatella niin, niin minäkin. Jaksuhalit!!

Neronja: voi, miten ihanaa, kun saatte jo nauttia lumesta!! Oviksen tikutuksesta: mulla ovat tikut näyttäneet plussaa 3-4 päivää, mutta se eka päivähän on se, mikä lasketaan, niinkuin tiedätkin. Kiva, kun olet ihan hyvin mielin taas täällä! :)

ON: kp jo 31, ja menkkoja odottelen alkavaksi. On tosiaan jo useamman päivän ollut sellaisia tuntemuksia alavatsalla, mutta vielä ei tätiä näy. Tänään soitin gynelleni s-prog-arvon, ja hän totesi, että ei kroppani oikein innostunut clomeista. Käski odotella noin viikon verran, ja jos ei sittenkään tätiä näy, aloitan primot. Uskon, että menkat kyllä alkaa lähipäivinä, kun on näitä tuntemuksiakin, ja vuoden sisällä ei ole ollut kuin yksi superpitkä kierto, 52 päivää, muut 32-38 päivää.

Ja sitten kun menkat alkaa, uusi clomiannostus on 2 tabl./vrk kp3-7. Ja jos sittenkään en raskaudu tai kierto muuten pitkittyy, tehdään joitakin lisätutkimuksia seuraavaan kiertoon. Edelleenkään ei kehottanut tulemaan folliultraan, joten en siis mene tuhlaamaan lähes 100euroa..Ja metuista kysyin, mutta sanoi, että edetään yksi hoitomuoto kerrallaan, että tiedetään, mikä toimii ja mikä ei. Ihan järkevää minusta. Eli odottavalla kannalla olen..Ja nyt jotenkin on taas sellainen fiilis, että ei se nyt niin kamalaa ole, vaikka kestäisi raskautuminen; mikäli se siis enää ylipäätänsä onnistuu näillä " kevyeillä" hoidoilla. Ja kun se haaveilemani kevät/kesävauvakaan ei ole enää mahdollinen, ainakaan v.2006..

Kaikille oikein mukavaa tätä viikkoa ja iloista sekä valoisaa mieltä, ja niitä plussasäteitä tietysti joka suuntaan!! :)

Ulriina

Vierailija
44/44 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos taas haahusiskot tsempeistä ja katrille varovaiset onnittelut! Ei sitä viivaa tule jollei ole raskaana!!

Nonna on ilmeisen vapaalla :)

Oma kierto on 27/28 ja huomenna on tuomiopäivä..

ei muuta. Ai niin Ulriina kyseli raksan " vointia" , hiljaa se valmistuu omin käsin, kun töissä (ja mies vielä vuorotyössä) käymme ohessa.. joskus ensi vuonna..tai joskus :) Toisaalta en tiedä miten olisin tuon syksyisen keskenmenon jälkeen jaksanut, jollei olisi näin kiireistä aikataulua.. on saanut ajatella muutakin, mikä on toisaalta helpottanut oloa ja toisaalta lisännyt stressiä. Mutta kyllähän ne sota-aikaakin ovat lapsia saaneet, ja lienee silloinkin ollut melkoisen työlästä ja stressaavaa.. no, joka tapauksessa, olen onnellinen nyt siitä, että minä olen kaksi kertaa saanut lukea ne maagiset viivat, jospa luoja soisi lapsenkin, joskus.

Nyt lähden laittamaan pyykkiä koneeseen.. voikaa hyvin!!