kolmosten viikot 34-35
Moi!
Ajattelinpa aloittaa pinoa kun ei sitä vielä ollut, pitää onnitella plussautuneita, ketäs teitä nyt oli ainakin Iiris-74!
Täällä tilanne on sellanen et tein niitä haamutestejä, jossa oli haamuplussa, ja nyt odotan tämän viikon alkavatko menkat vai eivätkö. Mitään oireita mulla ei ole, joten uskoisin että testausrahat meni hukkaan =) ja vähän hölmöähän se kieltämättä olikin. Tuo metallin maku suussa mulla kyllä on ollut pidemmän aikaa, eikä se lähde vaikka kuin joisin tai pesisin hampaita tai puhdistaisin hammasvälejä...mutta se nyt ei mitään vielä sano. En ollut edes tiennyt moisesta oireesta ennen kuin edellisviikon pinosta luin.
Täällä sataa ja on harmaata, toivottavasti saadaan aurinkoa tähän pinoon!
Kommentit (49)
Onnea Neptunus ja Iiris! Toivottavasti Ciceron plussa vielä vahvistuu! Kivaa että on tapahtunut kivoja viime viikolla. En käynyt ollenkaan lukemassa kun oli muuta mietittävää. Plussaa ei näy ja töissä on ollut irtisanomisia ja lomautuksia tulossa. Ei mikään mukava tilanne. Tulis edes se plussa nyt syksyllä että olis jotakin POSITIIVISTA :).
Täti tuli kylään perjantaina yhtä niukkana kuin ennenkin. Kiertopäivät ovat nykyään 26, joten seuraavaa ovista ei tartte kauan odottaa. Kunhan mies olis sitten iskussa! Luulin viime kierrossa että tärppää, mutta EI nin ei. Harmittaa!
Miljuunasti onnea Iiris!!!! Plussat aina pikkuisen lisäävät intoa, jospa meillekin kävisi yhtä hyvä tuuri. Tuurilta tosiaan tämä touhu nyt tuntuu. mulla on olo ihan tuskainen, kun haluan raskaaksi niin kovasti. Mä niin haluaisin kuulua niiden joukkoon, jotka eivät paljon ressaile, mutta...
Ja 2pojanäiti ja mammatus, mulla oli nyt tässä kierrossa just noin, että halut tulivat ja menivät ennen ovisplussaa (samoin tuntemukset, limat ja kivut). Ihan merkeleellistä. Ja meni se oviskin ohi...todennäköisesti. Mä olen jo maani myynyt, mitä tähän kiertoon tulee. Tänään kp 25 veriviiru pyyhkiessä, joten sieltä se peevelin apina on tulossa loppu viikosta. Ehkä se mun etova olo tuli jostain keltarauhasen hormooni ryöpystä...hyvin samanlainen olo kuin toukokuussa, jolloin oli se kohdunulkoinen.
Sori taas kun olen näin negatiivinen, ottaa vaan kaalista, kun ei tää homma mene niin kuin TAHTOO. Yrittää vaan hokea itselle, että relaa nyt vähän.
no niin, yritän piristyä, tätiä odotellessa ja ensi kierron strategiaa (niinpä) miettien...
minnis kp25/28
Ciceron plussahan olisi hieno aloitus uudelle viikolle:) Tsemppiä!
Teillä kyllä 2poj@n äiti on turhan huono onni sairasteluiden kanssa:(
Misu 78, lyhyessä kierrossa on kyllä tuo hyvä puoli, että pääsee uuteen yritykseen nopeammin.
Minni täällä on hyvä purkaa negatiivinen fiiliksen pois välillä ja sitten saa taas tsemppiä uuteen kiekkaan!
Itse olen ihmeen positiivisella mielellä, vuoto alko kunnolla eilen illalla, mutta olen tänään ollut jopa liikuntakykyinen! Kivut huomattavasti pienemmät kun normaalisti, ehkä viikon valmistelukivut auttoi asiaa. Viikko aikaa harjoitella ja ensi viikolla kunnon puuhiin:) Plussatuulia!!
Täällä ihmettelen edelleen mun oireita.. Kun en
oikeesti edes muista millasta oli oireet ennen
menkkoja, kun nyt niin paljon mietin että ne
kaikki on raskausoireita..
Vatsaa nipisteli eilen
kunnolla, oikein reittä pitkin.. Nännit edelleen
sikakipeet. Outoa mun mielestä rinnat on ollu kipeet ennen menkkoja muttei nännit.. =/
Tää on ihan kamalaa lukea muiden raskausoireita täällä kun alkaa heti kuulostelemaan että oisko mullakin..
Ja olinpas niin hölmö että tein testinkin jo vaikka tiesin ettei siinä mitään näkyis vielä.. =(
Ja arvattaen negaa näytti kun vasta 7.8. jätetiin pillerit.
Söin cerazettea, onks kukaan muu syöny niitä? Ja miten nopeasti ootte raskautunut niitten lopetuksen jälkeen??
Mua epäilyttää tuunko ollenkaan tän vuoden puolellakaan, ku jäi kuukautiset pois kokonaan ja aiemmin paussin jälkeen kesti tosi kauan ennenku kierto normalisoitui.
Hui! Tulipas tekstiä.. Mukavaa vauvantekoa kaikille!! Tulispa paljon plussia meille!
onnea plussiille :) ja lisää, lisää... Oma krupi on aivan outo, toki tuo hirmu-mirena oli 4vuotta käytössä ja keho aivan säästöillä koko ajan, että pitäis vaan malttaa odotella, mutta kun ei malta. Viime kierrosta olin aivan sikavarma raskautumisesta ja kun ne tätiläiset tuli kp35:llä niin harmitti kyllä ihan kaamiasti, vaikka järki sanoo, jotta malttia ja malttia (nää vauvan"teko" asiat ei oo kyllä järjen asioita..) Joku kirjootti tuosta keltarauhashormoni-ryöpyn etomisesta, onko se ihan yleistä? Tuon kierukan poiston jälkeen mulla on kierron ½välin jälkeen aivan mahdotonta etomista ja kaikki teköö niin häjyä että yäk.. ovista en oo tikkuhin saanu ja tuntuu ettei mitään muutakaan koko krupis tapahdu.. jonse on menny hukkaan tästä systeemistä?
No juu, ehkä vähän toivottamalla fiiliksellä
Gibbo-kappo kp. 9/35
Cicero: Ollaanko samalla paikkakunnalla kun täälläkin vain sadepilviä. Taitaa kesä olla tosiaan jo ohi. Tekisi jo mieli pakkailla lasten kesävaatteita pois mutta onneksi syksyllä on reissu etelän lämpöön joten en vielä kuitenkaan. Pidän sulle peukkuja että plussa tulisi. Vaikeeta se on olla testaamatta.
Misu78: harmi että teillä on töissä tuollainen tilanne. Itse sain eilen kuulla että meilläkin mahdollisesti tulossa tiukemmat toimet. Mä vaan toivon olevani mammlomalla ennen niitä.
Mua ei ole viime aikoina kauheasti huvittanut kirjoittaa kun tuntuu että haluan saada ajatukset veks koko yrityksestä. Olen keskittänyt kaiken tarmoni kodin remppaamiseen ja opiskeluun.
Antakaapas vinkkiä te (ja tietty muutkin)joilla on pidempi kierto. Mulla kierto yleensä 30 päivää, viimeksi tosin 32. Nyt tässä kierrossa ovulaatio oli vasta kp 21. Voiko olla että ovis on noin myöhään? Oireet oli niin selvät että tikutin ja sain ovistestiin plussan.
t. Tillinäiti
Ja tuhrua! Mitähän tää nyt oikeen on... vissiin alkaa menkat? Viimeksi alko kp25.
Ei taida paistaa aurinko tähän risukasaan, vettäkin tulee taas ku aisaa...
Oletteko käyneet lueskelemassa noita odotuspuolen keskusteluja? Mä eksyin sinne fiilistelemään ja tunne siitä, että saan vielä kerran olla raskaana, synnyttää, imettää ja kokea KAIKEN vahvistui.
Saatan olla hiukka hölmö, mutta kun mestari olen kehittelemään esteitä yrityksen aloittamiselle olen nyt huolissani sikainfluenssasta. Syyskuuksi on povattu kai pahinta vaihetta sen kohdalla niin jospa sit uskaltaisi edetä...? Laskeskelin laskettuja aikoja ja loka-marraskuussa JOS tulisin raskaaksi saisin kaipaamani kesävaavin :)
Pahoittelut cicerolle. :(
Ovis on nyt taas kerran hyödynetty, vaikkakin varmaan liian tiuhaa tahtia (vain päivä välissä, eli kp 11, 13 ja 15), mutta kun ei huvittanut muulloin. Ei huvittanut edes ovisplussa päivänä, joten epäilen olikohan edes oikea ovisplussa kun ei ollut kunnolla vahvempi viiva. Mutta olikin tuo moitittu One Stepin ovulaatiotesti. Mutta katsotaan nyt miten käy. Mutta alkaa tosiaan tympäisemään tämä homma. Ensi kierrosas tulee varmana taukoa tähän yritykseen. Tässä kierrossa olen ainakin kaikkeni yrittänyt (miehen houkuttelusta lähtien).
Hyvää loppuviikkoa! :)
Kp 16/n.28
miettinyt tuota possulunnssaa ja sen vaikutusta mahdolliseen vauveliin jos semmonen olisi tulossa.. Toisaalta tuntuu sakialta alkaa hysterisoimaan kun nuota lunssiakin on maailman sivu ollu, mutta mutta.. miäköhän mahtaa tommonen uus virus vaikuttaa sikiöön ja entäs tuo lääkitys? Tiedotteissahan on että odottavat äidit riskiryhmää ja plääplää ja viruslääkityksessä PIENEMPI riski keskenmenoon ja sikiövaurioihin kuin jälkitautiriski (äidille?) jos ei lääkitystä ota.. Aattelinpa vaan, että perusterve odottelija jos ittensä hoitaa (lue lepää riittävästi)ei tod näkösesti mitään jälkitautia saa, mutta uus lääke virukseen.. hmmm.. työssäni hoidan nuota viruksen vaurioottamia ihmisen taimia ja vähä isompiakin ja vähän epäilyttäis jotain viruksesta tehtyä lääkettä alkaa itseensä siunatussatilassa pumppaamaan huvinpäpin kun keho on "rakennettu" torjumaan tauteja ja audissa sitä virusta kuitenkin jo on systeemissä.. mutta toisaalta.. niinpä, ota ny selevää taas mitä ajatella :O
Täälä tämä täti edelleen kumitteloo, kp 11, tiputtelua ja välillä vielä vähä muutakin, sitte päivä ilman ja taas.. onpa outoa, kuinkahan mahtaa oviksen kanssa olla jos kierto on 35 ja tätsykkä ei lähde kulumallakaan??? Kahvin päätin lopettaa, mutta tuossapa sitä on mukissa ehkä litra ja päänsärkylääkettä oli eilen pakko ottaa kun ei panadolit auta ja meinas tulla hulluksi nuppinsa kanssa, jotenkin on nyt tosi semmonen fiilis että TJOT eikä mitää tikkuja ja sitte kuitenkin yllätän itteni seisomasta päällä zempaloitten jälkeen.. hihii sakia se on ihminen :))
gabbonen kp 11/35
anteeksi törkiät kirjootusvirheet...
G
Oltiin tossa viikon reissu Kreikassa ja sitä ennen oli kans pikku taukoa täältä palstalta, ku pukkas reissu valmisteluja. Nyt siis jälleen kotona ja netin äärellä:).
Lueskelin tossa edellisviikkojenkin pinoja, et vähän pääsi tilanteen tasalle.
Uusille tervetuloa:)!
Kaikille tällä välin tädin kohdanneille pahoitteluni ja voimia uuteen kiertoon!
Plussa onnittelut Neptunus ja iiris-74! Onnellista odotusta ja tarrasukkia!
2poj@näiti: Kyllä teitä nyt koetellaan:(! Toivottavasti vihdoin tärppäisi ja toki tauditkin saisi jättää teidät rauhaan. Voimia!
gibbotar: En tiedä onko keltarauhasesta vai mistä, mut itelläni ainakin etominen kuuluu poikkeuksetta joka kuukausi kuvaan.
ON: Jännitin koko Kreikan lomamme, et tuleeko menkat pilaaman rantaelämäni. Lyhyt kierto olisi onnistunut pilaamaan puolet matkasta. No, ei sit onneksi pilannut!! Nyt sit ihmettelen, et mihin ovat menkat jääneet?!? En jaksa uskoa raskautuneeni, mutta myöhässä ovat... Testiä en oo tohtinut tehdä. Liian monta nega testiä on tullut tehtyä tässä reilun vuoden aikana. Kerran tässä yrityksen aikana kp mennyt 30, mut muuten alle. Ehkä huomenna tai viikonloppuna voisin ajatella testaamista... Vessassa ravaan joka puolelle tunnille, ku tuntuu, et nyt alkavat...
Senny kp 32/26-28
Päivän mittaan raskautumis tunne vahvistui, enkä sit malttanut olla testiä tekemättä. Miehen tultua iltavuorosta kaivoin B-sure testin kaapista ja heti pärähti molempiin ikkunoinhin VAHVAT viivat!!! Oon ihan sekasin:)!!
Senny rv4+4, LA 26.4.
Olipas kivoja uutisia! Ei muuta kuin onnea matkaan, toivottavasti saat täältä seuraa pian odotus-puolelle.
Magdalina: Mä en kyllä viitsi käydä lukemassa odotuspuolen juttuja, kerran taisin vilkaista mutta ei oikein innosta.
Mä tunsin tänään jomotusta, oiskohan menkat taas kohta alkamassa. Kiertopäivät on kyllä vasta 20-25 välillä. Jaa, täytyypä tarkastaa nuo kp:t, hyvin olen malttanut olla laskematta.
Mä kyllä säikähdin kun silloin ennen lomille jääntiä meillä oli töissä muutamalla sikaflunssaa. Täytyy vaan toivoa että jos sitä olisi raskaana, on sikiö kuitenkin aika suojassa kohdussa. Mutta kyllähän sitä varmasti pohtisi tuota jos olisi raskaana tai sitten kun se lähipiiriin iskee.
Kävin tänään kaverin kanssa ostoksilla, kaveri osteli vauvanvaatteita, munkin ois tehnyt mieli..
t. Tillinäiti
lähellä mun synttäriä sun la.=)itsekin tahtois kolmannen lapsosen vähä niinku 30-vuotis lahjaksi.. :P Ei oo vielä menkat alkanu..
Ehkä me saadaan kaikki pienet kääröt keväällä/alkukesällä. =)
Oikein paljon onnea SENNY! Mäkin haluuun : )
Pitkästä aikaa heipat Sennylle ja samalla ISOT onnittelut plussasta!!! Mahtavaa, lisää vaan plussia!!!
Piinailijoille jemppistä!
Itse täältä totean, että kuten jo arvelinkin kp2 menossa. Kierto nyt vissiin hakee omaa linjaansa. Kesällä kun on ollut 26, 25 ja nyt 27. ihan mieletön pankin räjäytys paitövei menossa. Että ihan vuolaana virtaa ja niin edelleen. Ja kummallista, se etova olo on edelleen. Kokeilin tuossa kohdunsuuta ja ihmeekseni se oli kiinni. Usein on melkein sormelle auki. Mutta siis vuoto on niin runsasta, että en edes hurjimmissa mielikuvituksissani kuvittele nyt muuta. Ja olihan tämä nyt sitten vasta 3 kierto sen ulkoisen raskauden jälkeen.
No niin se siitä.
Sikaflunssa myös mietityttää ja ihmettelen suuresti, jos en sitä ehdi töistä tai lasten hoidon kautta saamaan. Rokotteet kyllä otetaan, kun/jos niitä markkinoille jossain vaiheessa tulee. Kausiinfluenssaankin. Käsihygieniaa on tiukennettu entisestään, saippuapesut ja käsidesit kyllä kuivattavat ihoa, mutta rasvataan sitten ahkerasti myös.
Ensi kierron strategiaksi ajattelin sellaista, että käytän nyt jäljelle jääneet ovistikut ja sitten en osta enempää. Sitten yritän unohtaa koko oviksen (AI MITEN ?!?!?!). Jospa sitten paineet vähän tippuisivat. Vimma vaan on niin kova raskautua, mutta kyllähän sitä nyt voi ainakin yrittää relata tän asian suhteen.. (JUST JOO).
Jemppista kaikille ja lykkyä pyttyy ladies!!!
minnis kp 2/25-28 ja ennen niin kellontarkka 28...
Ai niin chili29, joko testi plussaa, mites olikaan ciceron laita? Onko Eewokista kuulunut? Emali?
Suuret onnittelut Sennylle!!
Outojen menkkojen jälkeen uuteen yritykseen. Kohta tässä onkin 2 vkoa tiputellut, pari päivää vaan vuosi kunnolla. Alkaa riittämään tää tiputtelu. Ei kyllä tunnu normaalilta. Nyt taas ihan kun PMS oireet menossa, itkettää ja rinnat taas arkana. Taitaa olla hormoonit sekaisin:) Tilasin ovistestit pariksi kierroksi, sitten pidetään taukoa ettei menisi laskettu aika esikoisen koulun alun kohtaan jos sattuu että ihme tapahtuisi ja raskautuisi. Nyt toivotaan, että ihme tapahtuisi jo näissä kahdessa kierrossa, mielummin tässä ekassa:)
Plussatuulia piinailijoille ja meille kaikille!
cicero toivotaan, että haamu vahvistuisi. :)
Itsellä ovistestissä lähes yhtä vahvat viivat ja alavatsaa jomottaa (en malttanut olla testaamatta). Joten kaipa tänään täytyy jo aloittaa kun on vähän kurkku kipeä ja otsaa jomottaa, siis sen takia kun ei tiedä onko olo huomenna huonompi. Vaikka ovisplussapäivä todennäköisesti on vasta huomenna. Taasko tämä flunssakierre alkaa..? Tylsää. :( Pienemmällä on nyt sama vatsatauti mikä minulla ja miehellä oli.
Kovin minuakin ramaisee eikä huvita puuhiin ryhtyä. Mutta jos kuitenkin yritetään tänään.
Plussaonnea tälle viikolle! :)
Kp 13/n.28