Karsee ukko!!! "Näytät ihan ääliöltä telkkarissa."
Miks toi kohta on näytetty?? Iholla-ohjelmasta siis kyse. Tuli tosi paha mieli Marian puolesta. Ja lapsi kuulemassa kaikki vitut takapenkillä. :((
Kommentit (36)
Täytyy näköjään vetää roolia, tai sitten se on oikeasti tuollainen.
Tosi kamala mies. Toinen on raskaana ja pieni lapsi kuulee kaiken kiroilun. Ikävintä toi hirvee asenne omaa vaimoa kohtaan. Tulee oma ex mieleen. :/
Minun piti tulla täältä kysymään onko tuo ihan oikeasti faktaa vai fiktiota. Kiroilee kuin ääliö. Ei kai tuollaista kukaan kauaa katsois ukkona.
Eikö ennemmin kusipää esittäis mukavaa? Ei mitään järkeä. Minusta vaikuttaa ihan aidolta. Mutta ainahan yleisössä on näitä huutajia, on varmaan näyteltyä, joka repliikki käsikirjotettu ja harjoteltu. Oletteko koskaan ajatelleet, että on paljon HALVEMPAA näyttää tositilanteita? :)
Minun piti tulla täältä kysymään onko tuo ihan oikeasti faktaa vai fiktiota. Kiroilee kuin ääliö. Ei kai tuollaista kukaan kauaa katsois ukkona.
Säälittää kyllä Maria, olisi voinut paremminkin valita.
Aika nopeasti ootte ihmistä arvostelemassa.. Teistä ei kukaan häntä tunne ja tyyppiä näytetään korkeintaan 1min ajan koko sarjassa per jakso. Niin ku ei teidän miehennä tai naisenne koskaan sanois rumasti..
Tän päivän MeNaisissa oli haastattelu niistä. Reino oli ihan ällistynyt miten kusipäinen oli. Oli kuulemma joku "breakdown" menossa just kuvausten aikaan. Haastattelusta kyllä paistoi Reinon ylimielinen asenne... Mun mielestä se Maria on hullu kun roikkuu semmosen itseriittosen idiootin kanssa.
Aika nopeasti ootte ihmistä arvostelemassa.. Teistä ei kukaan häntä tunne ja tyyppiä näytetään korkeintaan 1min ajan koko sarjassa per jakso. Niin ku ei teidän miehennä tai naisenne koskaan sanois rumasti..
että meillä EI kukaan puhu tuolla tavalla tai suhtaudu toiseen ihmiseen noin ylimielisesti perheessä. Tosi surullista. :(
, että kovin pitkään ei tollainen suhde voi kestää :( Maria vaikuttaa niin hirmuisen kiltiltä, toivottavasti löytyy tarpeeksi vahvuutta vaatia mieheltään muutosta käyttäytymiseen. Itse olisin todella loukkaantunut, jos mies puhuisi mulle tohon tyyliin.
Alan ymmärtää miksi sitä anoppia vituttaa katella sitä nurkissaan.
toi rotannaamainen Nordin omasta mielestään itse Jumalan lahja naisille?
Ehkä se vittuilu ei silloin niin haittaa.
En kattelis päivääkään. Hirveetä kiroilla tollee, varsinki lapsen kuullen.
MeNaisten juttu oli kans kamala, varsinki se seksielämän hehkutus. Yäk en halua tietää!
Veikkaan, että ei tuu noiden juttu kestämään.
ja hän vaikutti tosi mukavalta ja sydämelliseltä. Mut saattoi sekin olla roolia.
ja hän vaikutti tosi mukavalta ja sydämelliseltä. Mut saattoi sekin olla roolia.
siinä haastattelussa oli? Jotain fanien tissien kehumisesta? Kuulostaa ihan eksältäni, joka on onneksi ex. Mutta luulin olevani häneen ihan rakastunut ja mitä kusipäisempi se oli niin sitä enemmän olin rakastunut.
Tän päivän jakson jälkeen ymmärsin miksi viime jaksossa anopilla meni hermo koko Reinoon. Kukaan kattele kun joku pojan kloppi puhuu tyttärelle noin rumasti.
Tuli jotenkin oma eksä mieleen, joka paneskeli ympäriinsä kun olin raskaana ja käyttäyty just noin. Aikani olin kiltti ja pesin pyykit ja laitoin ruokaa. Nyt on eksä, thank god!
mutta jos joku vapaaehtoisesti kuuntelee tollasta vittuilua, niin ei ole silläkään kaikki sillon ihan päässä kunnossa.