Karsee ukko!!! "Näytät ihan ääliöltä telkkarissa."
Miks toi kohta on näytetty?? Iholla-ohjelmasta siis kyse. Tuli tosi paha mieli Marian puolesta. Ja lapsi kuulemassa kaikki vitut takapenkillä. :((
Kommentit (36)
En oo nähny sarjasta muuta kuin mainoksia, joten voi olla että olen ihan hakoteillä. Sellaista kuitenkin mietin, että onko se Maria jollain tavalla kehitysvammainen? Tämä ei todellakaan ole mitään kateellista vinoilua, jutut ja ääni vaan tuo niin mieleen jonkun esiteini-ikäisen.
niin tapaat tuollaisia lässyttäviä, silmiä pyöritteleviä, "fiilistelijöitä pilvin pimein.
Sarjan perusteella Maria on nainut itseään alempitasoisen miehen. Maria vaikuttaa luovalta ja niin älykkäältä ettei koe tarvitsevansa korostaa itseään ja älyään vaan pystyy hassuttelemaan ja laskemaan itsestään leikkiä.
Suomalaiset miehet on just noin urpoja kuin tuo Reino ja tarvitaan Marian asenne että suomalaisen miehen kanssa voi perheen perustaa.
Sarjan perusteella Maria on nainut itseään alempitasoisen miehen. Maria vaikuttaa luovalta ja niin älykkäältä ettei koe tarvitsevansa korostaa itseään ja älyään vaan pystyy hassuttelemaan ja laskemaan itsestään leikkiä.
Suomalaiset miehet on just noin urpoja kuin tuo Reino ja tarvitaan Marian asenne että suomalaisen miehen kanssa voi perheen perustaa.
Mutta olishan Maria paljon paremmankin saanut, älykäs, kaunis, viehättävä ihminen. Harmi että on huolinut tuollasen lyhyenlännän kokovartalomulkun.
ja oli haastattelutilanteessa erittäin, erittäin ylimielinen sekä mua että kuvaajaa kohtaan.
Moni nainenhan ei sopivaa miestä löydä ja päättää olevansa onnellisempi ihan itekseen ;)
Oma mieheni on joskus samalla tapaa pahantuulinen. Ei ehkä puhuttele mua rumasti, mutta purkaa pahaa tuultaan ikävällä tavalla. Olen siitä urputtanut aikani - en perusluonteeltani ole mikään kynnysmatto. Nyt kun on yhteinen lapsi, sitä ei vaan enää jaksa urputtaa takaisin, vaikka pitäisi. Ajattelee, että nyt itsellä ei ole energiaa, antaa olla. Todella surullista siis. Olispa mies nähnyt tuon telkkarista. Älyisi, miten typerältä kuulostaa. Pitäis vissiin joskus nauhottaa häntä.
ei mun mies mulle ainakaan noin rumasti puhu, tai ole muutenkaan noin mulkku
Tai sinnepäin. Maria ei näytä ääliöltä, se kuulostaa ääliöltä. Itsestään Reino olikin oikeassa, koska se tosiaan vaikuttaa vielä ääliömmältä.
Osaa olla todella ilkeä kun on huonolla tuulella, mutta tosiaan ne hyvät hetket ovat sitten todella hyviä hetkiä.
Joku kysyi mitä siinä haastattelussa oli... Noh, tässä referaatti:
Reino ja Maria suostuivat Iholla-ohjelman tekoon. Jos olisivat tienneet mitä juttuja tulee heidän elämässään tapahtumaan, eivät olisi suostuneet. "Varsinkin Reino ymmärtää että ohjelma antaa hänestä ikävän kuvan. - Viimeisen vuoden olen riehunut raivonnut ja kiroillut, siis ollut täydellinen kusipää Mariaa kohtaan" Sitten jotain lätinää miten kamera näyttää armottomasti millaiseksi muuttuu kriisitilanteen edessä ja selittelyä miksi on niin kusipää. Sit kerrotaan miten pari tapasi, tavallinen stoori. Sitten Maria kertoo lapsensaanti ongelmista, kävi tutkimuksissa ja harkittiin jo adoptiotakin. Seuraavaksi kerrotaan miten molemmat on eroperheestä ja tahtoo lapsille ehjän kodin. (Reinolla muuten on lapsi edellisestä liitosta että se tuon lapsen ehjästä kodista sitten..) Maria kertoo omasta lapsuudestaan kun isä asuu Espanjassa, mutta välit on ollut aina hyvät niin äidin ja isän välillä kuin Marian ja isänsä. Reino ois kaivannut enemmän rajoja kun hänen perheensä oli jotain hippi-taiteilija jengiä ja Maria on kuulemma todella upea äiti. Sitten pari kertoo asunto-ongelmista: yhteiseen asuntoon tuli hometta ==> muutto Marian omistusasuntoon ja tonttiostos + omakotitalo aluilleen ==> omakotitalo valmistumassa joten omistusasunto myyntiin ==> talonrakennusongelmia ==> muutto Marian äidin luo. Raksamiehet ei ottanut Mariaa tosissaan talonrakennuksessa, vaikka Maria onkin arkkitehti ja Reino lähti jonnekkin eri paikkakunnalle teatteria tekemään. Raksaproggis venyi ja söi rahaa, Reino sai jonkun hermoromahduksen. Seuraavaksi kerrotaan siitä kuinka Mariasta joskus tuntuu kurjalta kun innokkaat fanit piirittää Reinoa. Reinon mielestä Maria tiesi mihin lähti kun alkoi Reinon kanssa. Reino on joutunut härkkimään ihastelijoita Marian ympäriltä ja sanoo, että on ehkä pahempaa kun joku ihailee Mariaa ihmisenä eikä hänen laulujen takia kuten fanit ihailee Reinoa. Raha-asiat alkaa olla kunnossa, raksaproggis edennyt. Sitten puhutaan siitä mitä pari on oppinut toisiltaan; Maria (ylläripylläri) itsekkyyttä ja Reino toisten huomioonottamista. Rakkaus on tärkeintä blaa blaa blaa... Suhteen hehkutusta. "Toisaalta parin suhteeseen kuuluu myös ronski vitsailu. Välillä Reinon puheessa vilkkuvat ulkopuolisten korvissa hämmentävät lauseet, kuten kehut aiemmista naissuhteista (??!!!), fanien isot rinnat (????!!!!!!) ja menomuna jolla Reino miehistä ruumiinosaansa kuvaa (WTF)." Maria ymmärtää ja blaa blaa. Sitten puhutaan siitä miten suhde pysyy hyvänä: kehuja ja rakkaudenosoituksia, Marian äiteyden ylistämistä ja lopulta... Seksielämän kehumista. "Meillä on ihan järjettömän hyvä seksielämä. Olemme eroottisia ihmisiä. Vaikka olemme asuneet anopin nurkissa olemme toisinaan vuokranneet hotellin yöksi. Ja kyllähän anoppikin joutuu joskus kaupassa käymään, Reino velmuilee" (yöks oksennus.... huoh) Sitten unelmoidaan tulevaisuudesta ja lastenlapsista.
Tää oli samalla kirjoitusharjoitus mulle jos joku ihmettelee mun kiinnostusta asiaan ;DD
niin kumpihan sieltä tulee? ja onko siinä synnytyksessä/vauvassa jotain mitä tapahtuu huonosti, kun on aika monessa haastattelussa sanonut ton, että ei olsi lähtenyt mukaan jos olis tiennyt mitä tapahtuu.
Tollasessa tilanteessa missä elämä heittelee hirveesti antaa toiselle liikaa löysää. Ajattelee, että se muuttuu sitten kun elämä vakiintuu, sitten kaikki on hyvin ja se kohtelee mua hyvin ja me ollaan niin onnellisia... Niin kuin se Maria sitä keittiösuunnitelmaa näyttäessään "tossa me ollaan onnellisia". Mutta ei se kusipää muutu. Sitten tulee hirveä pettymys ja syyttää itseään, ehkä jatkaa suhdetta koska pitää vaikeuksia omana syynään. Kusipäähän ei ajattele asiaa ollenkaan.
ja jos on niin kuspää,että puhuu rumasti,niin luulisi edes häpeevän niin käytöstään,ettei kehtais julkisuuteen näyttää törkeätä itseään!!