Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satanen vetoa, että ovea avaamattomat ja muiden lapsia ruokkimattomat ovat samoja

Vierailija
15.03.2012 |

Eli ne jotka eivät avaa ovea, jos joku soittaa ovikelloa, eivät myöskään ruoki kuin oman perheen väkeä.

Todistakaa mut vääräksi!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaan kyllä oven, jos joku soittaa ovikelloa, aina olen avannut. Mutta yleensä ruokin vain oman perheen väkeä. Se on rahakysymys. Meillä ei ole varaa johonkin 100 ylimääräiseen ruoka-annokseen kuukaudessa.

Vierailija
2/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ovenavaamisketjun, mutta kyllä meillä vieraat saa ruokaa, lapset ja aikuiset! Kunhan ovat vaan ilmoittaneet etukäteen tulostaan, jotta pääsevät ovesta sisään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en avaa tuntemattomille ovea, mutta jos meillä on vieraita niin jokainen vieras saa aina jotain

Vierailija
4/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovea en avaa.

Vierailija
5/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa ovea kenellekään ellei tulosta ole aiemmin sovittu, mutta ruokaa saavat kaikki.

Vierailija
6/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy paljon vieraita. En ole koskaan ollut itse mikään kyläluuta, mutta minusta on mukava passata vieraita. Soittaa voi vaikka alaovelta, että nyt tullaan käymään, mutta en avaa ovea tuntemattomille rimputtajille.

Vierailija
7/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne sähköpostiosoittesi johon voin laittaa tilinumeroni? Sataselle meinaan onkin nyt käyttöä!

En avaa ovea, mutta vieraat ruokin poikkeuksetta.

Vierailija
8/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa, jos en vaan halua avata tai jos en odota vieraita. En tykkää jos meille tullaan kylään kutsumatta, mua todella ärsyttää.

Lasten kaverit saavat kyllä tulla koska vaan, paitsi yökyläilyistä on sovittava. Lasten kaverit saavat meillä aina ruokaakin kun mekin syödään.

Kylään kutsutut vieraatkin saavat ja ne vieraat, jotka ovat soittaneet ja kysyneet sopiiko tulla nyt ja olen antanut luvan. Saatan kyllä myös sanoa ettei sovi, jos joku soittaa yhtäkkiä enkä selittele sen kummemmin. Mua ei vaan huvita vieraat.

Mutta en mitään muuta niin inhoa kuin että mun kotiini tullaan kutsumatta ovikelloa rimputamaan, ja sitten pitäisi niitä ihmisiä viihdyttää ja jorista jotakin jonninjoutavaa tuntitolkulla! Perkele!

Vierailija
9/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elleivät ole yökylässä.

Vierailija
10/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vieraat saa meillä aina ruokaa. Mitä sitten jos valikoin kuka meille tulee ja koska?

Vierailija
11/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan ovea, koska siellä on usein lasten kavereita enkä viitti mennä katsomaan keittiön ikkunasta, kuka siellä on. No, ehkäjos yllättävään aikaan sois, katsoisin. En ruoki yleensä kuin oman perheen väkeä, sillä täällä lapset asuvat lähekkäin ja syövät kotonaan, paitsi jos kaukaa tulee tai on unohtanut kotiavaimen ja menee muutama tunti ennen kuin kotiin pääsee, saa leipää, hedelmää. Meillä on omanlaisensa ruokavalio, niin että tuskin ruokamme edes maistuisivat

Vierailija
12/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ovenavaamisketjun, mutta kyllä meillä vieraat saa ruokaa, lapset ja aikuiset! Kunhan ovat vaan ilmoittaneet etukäteen tulostaan, jotta pääsevät ovesta sisään ;)