Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomalle Turkkiin, Kreikkaan vai Egyptiin. En osaa millään päättää.

Vierailija
15.03.2012 |

kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. Kertokaa teidän kokemuksia????

Egyptissä lomakohde olisi Hurghada, Turkissa ehkä Side tai Kudasi. Kreikassa Kos tai Hania.

Matkaan lähtee 2v ja 7v lapset.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin minä. Kreikkaan ei nyt tällä hetkellä kiinnosta persuvihan ym. takia eikä Egypti tunnu turvalliselta poliittisesti ja haidenkin takia.

Mutta hei, älä mua usko, mulle ei oikein kelpaa mikään, Portugalia en edes harkitsisi, koska Madeleine siepattiin siellä. Eli mun mielikuvissa kaikki portugalilaiset on korruptoituneita pedofiilejä.

Ns. nuorison rymypaikat Espanjassa ei kelpaa mulle. Kanariallakin on nudistihomppeleita jossakin.

Italiassa ja Ranskassa kallista, ja pitäisi vissiin pukeutua jotenkin tyylikkäästi, haluaisin vuokrata huvilan mutten uskalla, kun en usko kuvasta vaan pitäisi omin silmin nähdä.

Thaimaassa seksiturismia ja muuta vastenmielistä, lapsien kauppaamista ym. sekä meduusoja ym. ällötyksiä meressä ja siellä palaakin tämmönen valkolainen.

Dubaihin matkustaisin mutta sielläkin äijät kuulemma kyttää aurinkoa ottavia vähäpukeisia naisia.

Turkki, mii laiks. Tarpeeksi hyvä vartioitu hotelli omalla rannalla ja all inclusivella.

Mukavaa lomaa mihin menetkin, mä saatan, kunhan ilmat ja meri siellä lämpenee, pistäytyä Turkissa ;D

Vierailija
2/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa, tokikin eri kohteissa. Turkkiin mäkin lähtisin lasten kanssa mieluiten uudestaan.

Hyvät shoppailut, kohtuuhinnat ja usein hyvä ranta ja hotellit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kylmempänä vuodenaikana menisin Egyptiin.

Kreikkaan en lähtisi nykyisessä tilanteessa.

Vierailija
4/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen tuttavani joka siellä on ollut on saanut armottoman vatsataudin, lisäksi haukkuja saavat päällekäyvät myyjät.

Kreikassa ja turkissa on tullut käytyä useammankin kerran ja tykkään molemmista paikoista. Viimeks pari vuotta sitten oltiin turkin kusadasissa Nazarin matkalla Aqua Fantasyssa ja tykkäsin hotellista/vesipuistosta paljon, mutta itse kusadasissa ei ole yhtään mitään. Ens syksynä lähdetään koko perhe taas nazarin matkalle Belekiin.

Toi Nazar ehdoton matkatoimistosuosikkimme, myy pelkästään noita allinclusive matkoja ja suht edullisesti verrattuna muihin matkatoimistoihin.

Vierailija
5/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kovin nirso, kunhan on aurinkoa, mutta sinne en astu jalallanikaan enää ikinä!

Noista Kreikka, Kos on oman kokemuksen mukaan mukavin ja helpoin pienten lasten kanssa.

Vierailija
6/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa oltiin viime lokakuussa, lapsia neljä, 6-11-vuotiaat, kreikkalaiset todella ystävällisiä, ei ollut "suomi-vihaa" ainakaan silloin, ruoka hyvää, ihana hotelli. Edellisenä vuonna Turkissa, sielläkin lapsia kohdeltiin (myös aikuisia) tosi ystävällisesti ja ruoka oli ok. All inclusive oli tosi mahtava juttu. jokainen lapsi sai hakea haluamiaan ruokia mielin määrin. egyptiin en itse uskaltaisi lähteä.

Vierailija
7/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kylmempänä vuodenaikana menisin Egyptiin.

Kreikkaan en lähtisi nykyisessä tilanteessa.

Eivät jaksa välittää mantereen mellakoista, tosi leppoisaa väkeä. Me käydään Kosilla monta kertaa vuodessa.

Vierailija
8/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua tuo egypti mietityttää juuri tuon vatsatauti riskin takia. Jollain palstoilla kaikki kertoo saaneensa pöpön ja joillaan taas kehutaan miten kukaan eikä kukaan tuttu ole sairastunut. Tiedä sitten häntä...

Turkki ehkä tällä hetkellä kuulostaa kivoimmalta.

Tarviikos muuten hankkia A-hepatiitti rokotukset, jos menee Turkkiin tai Kreikkaan? Egyptiin ainankin pitää.

ap

Vierailija
9/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä on kesällä jumalattoman kuuma.

Vierailija
10/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan tilanne on milestäni edelleen aika avoin. Lomasesonki ei ole siellä vielä alkanut ja tässä ehtii tapahtua yhtä ja toista.

Itselläni on matka varattuna niin Kreikkaan, kuin Turkkiin.

Turkissa en ole vielä koskaan enenen ollut, joten en osaa sieltä sanoa mikä hyvä.

Kreikan kohteista molemmat minulle vieraita, mutta valitsisin luultavasti Kosin.

Vierailija
11/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa, tokikin eri kohteissa. Turkkiin mäkin lähtisin lasten kanssa mieluiten uudestaan.

Hyvät shoppailut, kohtuuhinnat ja usein hyvä ranta ja hotellit

Mitä ihmeen ostettavaa Turkissa on?

Vierailija
12/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotettiin 2-vuotias hepatiitteja vastaan Turkin lomalle. Ton ikäinen kun voi pyöriä lattialla, laittaa kädeet suuhun ja pyöriä maassa jne. 9-vuotiaalle en ehkä laittais kun on sen verran järkeä päässä.

Vierailija
14/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun rahat on jo siellä.

Vierailija
15/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotettiin 2-vuotias hepatiitteja vastaan Turkin lomalle. Ton ikäinen kun voi pyöriä lattialla, laittaa kädeet suuhun ja pyöriä maassa jne. 9-vuotiaalle en ehkä laittais kun on sen verran järkeä päässä.

se oli 7-vuotias, sille laittaisin rokotukset kanssa.

Vierailija
16/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurghadaan, on tosiaan ihan järkky paikka. Ei mitään nähtävää eikä ostettavaa muuta kuin turistikrääsä. Päällekäyvät myyjät tunkevat taskuihisi asti tavaraa ja vaativat maksua. Hotelleilla on omat pienet rannat, yleisiä rantoja ei ole vaan vain likainen ostoskatu. Yök.

Vierailija
17/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotialla onkin jo a ja b hepattiitti rokotteet kun kävi isovanhempien kanssa reissussa viime vuonna. Ja 2 vuotiaalle pitää sitten hankkia rokotus.

ap

Vierailija
18/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin keväällä tai myöhään syksyllä voisin harkita Eqyptiä pienellä varauksella tuon mahatautiongelman takia. Ehdottomasti AI silti!

Touko-lokakuulla lähtisin Turkkiin. Kreikassa hotellitaso on paljon huonompi ja Turkin AI:t hinta-laatu -suhteeltaan ylivoimaisia. Turkissa rassaa ne kauppiaat ja tuputus, mutta en käy basaareissa juurikaan. Turkki on kaunis maa, ovat paljon ystävällisempiä kuin kreikkalaiset (eivät niin leipääntyneitä turisteihin) ja näkemistä siinä kuin Kreikassakin.

Vierailija
19/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaa listan ulkopuolelta, niin suosittelen lämpimästi Kroatiaa :)

Noissa kaikissa maissa käyneenä Kroatia on ehdoton ykkönen juurikin tuolloin kesäkuussa, kun ei ole vielä kovin sesonki.

Kroatia on kuin Kreikan upeimmat saaret potenssiin 10. Kauneus, puhtaus, ei tyrkyttäviä kauppiaita tai sisäänheittäjiä. Ihana maa!

Vierailija
20/26 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se hania. Turkissa ne paikalliset on kauheen ällöttäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän