Ihanaa! 5 vuoden paskajakson jälkeen parisuhteemme kukoistaa jälleen =) Olen niin onnellinen!!!
Ollaan ohtu yhdessä kohta 13 vuotta ja viimeiset 5 vuotta ollut aika vuoristorataa, sanotaan että viimeiset 3 vuotta yhtä helvettiä! Johtuen erinäisistä syistä...
Nyt viimeisen vuoden ajan olemme molemmat ja varsinkin mies panostaneet suhteeseemme oikein urakalla ja nyt niitä tuloksia alkaa näkyä! =)
Ihanaa olla taas onnellinen ja ihanaa mennä töistä kotiin ja olla kotona, ei ole enää tuskallista mennä omaan kotiin.
Kommentit (10)
Hienoa, että olette jaksaneet tehdä töitä suhteenne eteen. Onnea!
noinkin pitkään olla suhteessa,ilman ajatustakaan lähteä? Onko teillä lapsia tai yhteistä velkaa joka piti suhdetta päällä? Anteeksi uteliaisuuteni mutta tunnen omalla kohdallani tätä huonoa vaihetta..
Minuakin kiinnostaisi kuulla vähän lisää, kun omassa avioliitossa melko hiljainen kausi menossa ja kotona ilmapiiri ollut nuiva jo kauan... Vaikka sinänsä kaikki pitäisi olla ok.
Tyhmiin kysymyksiin tyhmä vastaus.Ihan rakkaudesta.
noinkin pitkään olla suhteessa,ilman ajatustakaan lähteä? Onko teillä lapsia tai yhteistä velkaa joka piti suhdetta päällä? Anteeksi uteliaisuuteni mutta tunnen omalla kohdallani tätä huonoa vaihetta..
ja talo ollut pari kertaa myynnissä että jos sen joku olis ostanut niin silloin ois ero tullut...
MEillä ei kummallakaan ollut varaa jäädä taloon yksin joten vaihtoehtoja ei oikein ollut.
En mä oikein jaksanutkaan, masennuin ja olin pitkään saikulla siihen tosin suurin syy oli mun silloinen työ joka osaltaan vaikutti taas parisuhteeseen, siitä kun selvittiin niin mies mokasi ja niitä kärsitään (rahallisesti) vielä vuosikaudet.
Kerran lähdin lasten kanssa ja muutaman kuukauden asuin poissa ja päätin antaa miehelle vielä yhden mahdollisuuden, pitkien keskustelujemme jälkeen ja siitä on nyt aikaa vuosi ja mies on tällä kertaa ainakin tähän asti pitänyt lupauksensa ja kaikki menee loistavasti tällä hetkellä, nautin nyt tästä ajasta enkä suostu pelkämään tulevaa.
ap
Tyhmiin kysymyksiin tyhmä vastaus.Ihan rakkaudesta.
Kyllä sitä jollain tavalla täytyy toista vaan rakastaa vaikei sillä hetkellä varmaan siltä tunnu kun oikein huonosti menee.
Mutta tosiasia on myös se että kyllä ne lapset ja yhteiset velat myös pitää paljon pareja yhdessä.
ap
Jos täällä olisi joku lapseton/velaton kertonut olevansa nyt onnellinen, olisivat kommentoijat varmasti sanoneet vaan , että sinuna olisin lähtenyt jo aikaa sitten! Siksi kysyinkin ap:lta taustoja, koska suhteesta ei todellakaan lähdetä noin vain kun on yhteisiä lapsia jne.
Hienoa ja Onnea ap:n suhteelle :)
Hattua nostan, mutta samaa mietin..kyllä taitais yks huono vuosi riittää mulle, kun lähtisin... Ja kllä, on talo ja lapsi. Ja olen onnellinen.
Jos täällä olisi joku lapseton/velaton kertonut olevansa nyt onnellinen, olisivat kommentoijat varmasti sanoneet vaan , että sinuna olisin lähtenyt jo aikaa sitten! Siksi kysyinkin ap:lta taustoja, koska suhteesta ei todellakaan lähdetä noin vain kun on yhteisiä lapsia jne.
Hienoa ja Onnea ap:n suhteelle :)
heppoisin perustein lähtevät suhteesta.
Nyt näin jälkeenpäin mietittynä niin olisin minäkin aika helposti lähtenyt jos ei yhteistä velkaa olisi ollut tai oikeastaan jos laina ei ois kaatunut kenenkään takaajan niskaan.
Enkä sanonut että koko 5 vuotta olisi ollut yhtä paskaa vaan oli vuoristorataa ja viimeiset 2 vuotta oli yhtä helvettiä ja vielä kun siihen soppaan työnsi anoppi ja miehen siskokin nokknsa =(
Eli sanotaan niin että 5 vuotta sitten se vuoristorata alkoi ja pari vuotta meni ylös ja alas ja pari vuotta pelkästään alas ja vuosi sitten alkoi pikku hiljaa asiat muuttumaan.
Tällä hetkellä täytyy sanoa että onneksi jäin ja luotin siihen että se muutos vielä tapahtuu.
Ei ollut siis mitään viinaa tai väkivaltaa tms... suurimmat ongelmat liittyi rahaan ja toisen arvostukseen ja siihen että ollaan perhe eikä niin että mies yksin ja minä lasten kanssa...
ap
toisin kävi.Lapsraukat.