Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyyssuhteen katkaiseminen

Vierailija
15.03.2012 |

Tai ystävyydestä tässä tuskin on ollut enää aikoihin kysymys, pikemminkin entinen ystävyyssuhde joka on nyt muuttunut ahdistavaksi energiasyöpöksi..

En jaksa tätä "ystävääni" enää, en saa häneltä omaa aikaa tai rauhaa juuri yhtään. Hänen pitää olla tietoinen kaikista kuulumisistani kuten ennen..en vaan halua enää kertoa kaikkea.

Ystäväni teki minulle pahan tempun parisen vuotta sitten, eikä koskaan myöntänyt sitä vaikka todisteet olivat selvät. Hän väittää että valehtelen tai kuvittelen.

Tämän jälkeen hän jatkoi ystävyyttämme kuten ennenkin tapausta selittelemättä tai siihen palaamatta, mutta minä en siihen enää kyennyt..

En enää luota ystävääni ja huomaan miten hän haluaa manipuloida minua kaiken tavoin, ehkä on aina manipuloinut mutta nyt sen vasta huomaan.

Miten muuttaa ystävyyssuhde tavalliseksi hyvänpäivätuttusuhteeksi vaikuttamatta sialta? Tiedän ystäväni kertovan minusta ja loitontumisestani yhteisille ystävillemme niin, että minä vaikutan syylliseltä kaikkeen.

Yhteiset ystävämme eivät tiedä ystäväni tekosista enkä halua niitä levitelläkään, joten puolustusmahdollisuuksia minulla ei juuri ole, vaan jään kaiketi porukoista pois vain ystäväni kertomusten säestämänä.

Ja kyllä, olemme aikuisia perheellisiä ihmisiä, mutta tilanne on nyt niin ahdistava etten tiedä mitä tehdä.

Asumme aivan lähekkäin ja olemme olleet ystäväni aloitteesta tekemisissä monta kertaa päivässä, joka päivä.

Oletko koskaan loukkaamatta päässyt pois tällaisesta ystävyyssuhteesta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syytä katkaista silloin, kun nousee mieleen epäily, ettei sitä koskaan edes ollutkaan. Olet nyt tehnyt sen havainnon, ja seuraavaksi täytyy vain toimeenpanna asia. Ellet tee sitä, olet vain jokin uhri jollekin hyvin ikävälle ihmiselle.

On todennäköistä, että välit menevät aivan täysin poikki, ja niin niiden ehkä pitääkin mennä. Jos ne muut tuttavat kallistuvat hänen ikäviin puheisiinsa, niin sitten joutavat nekin menemään. Se vain on niin tämäkin asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi