Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet av-mammasta joka pesee itsensä

Vierailija
15.03.2012 |

noin 2-4/vko ja tussupesun tekee max 1 krt/pvä, yleensä joka toinen päivä?

Tunnen muutamia ja itsekin olen vähentänyt peseytymistä. Pysyy iho hyvänä ja paikat muuten parempina.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset pesen 2 krt/vko. Ihoni on todella hyvässä kunnossa :) Hiukset eivät rasvoitu, koska rutiiniini on ollut tämä jo kauan.

Vierailija
2/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin intiimialueet on syytä pestä kerran päivässä, mutta muutoin kokosuihkussa käyminen päivittäin on turhaa. Eri asia tietysti on, jos on ruumiillisessa työssä.

Hiukseni olen pessyt koko elämäni ajan kaksi kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin alapäätä pesen kerran päivässä vähintään, varsinkin nyt kun raskaana tulee valkovuotoa niin paljon. Jos oleilen vain kotona, ei ole mitään tarvetta käydä edes joka toinen päivä suihkussa. Ihonikin on niin perhanan kuiva, etten halua suihkutella päivittäin.

Vierailija
4/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en pese hiuksia joka pvä niin on rasvaiset, vaikka mitä aineita ja shampoita olen käyttänyt niin ei auta ja olen puolen vuoden aikana pessyt vain joka toinen pvä niin ei vaan totu :((( silti oli pakko siirtyä takaisin joka päiväiseen pesuun...

Vierailija
5/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kuulu mulle muiden pesukerrat, eiköhän jokainen osaa hygieniastaan huolehtia.

Itse käyn jokapäivä vähintään vartalosuihkussa, jätän siis tukan pesemättä toisinaan. Ja alapään pesen iltaisin, koska tykkään nukkua alsti, eikä ole kiva mennä sinne lakanoihin niin että koko päivän on pissit hautunut siellä. Eikä mieskään sinne silloin haluais koskee ;)

Iho on mulla hyvä, ollut aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi