Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pettymys! Mies ei ollutkaan kiinnostunut!

Vierailija
15.03.2012 |

Netissä kirjoittelin erään miehen kanssa ja jotenkin hänen viestinsä kolahtivat muhun. Hän itsekin sanoi mun viesteistä, että hänelle tuli kiva tunne.

Sitten ihan yht'äkkiä vastaskin mun pitkään kirjoitukseen vaan yhdellä sanalla ja sen jälkeen ei juuri mitään ole kirjoiteltu.

Tosi tylsää, itse asiassa ehdin jo ihastumaankin vähän (mikä on tietty ihan höpsöä pelkkien viestien perusteella). Epäilen, että kaiken syynä on mun valokuva jonka lähetin :(

Ois ihan reilua kylläkin sanoa suoraan ettei kiinnosta ja sellaisen kuvan tästä miehestä sain, että hän olisi reilu.

Kaikki miehet taitaa olla ihan paskoja.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile, ettetkö sinä osaisi sanoa suoraan ja sanokin, mutta aika harva niin pystyy tekemään. Etenkin jos kyse on tapauksesta, jonka kanssa on nähty muutaman kerran ja on ollut ihan kivaa. Siis vähän ehkä kiinnostaa, mutta jos toinen alkaa tivata kiinnostusta ja sen määrää, niin vastaus olisi ennemmin ei kuin kyllä. Helposti tulee annettua epämääräinen ehkä-vastaus.

alkuunkaan... Miksi sanoa ehkä, jos kysyttäessä ei kiinnostakaan vaikka ehkä kuitenkin kiinnostaisi? Kannattaisiko kuitenkin lopettaa deittailu tai muu yhteydenpito ja kasvaa aikuiseksi? Selvästikään ei ole vielä kypsynyt aikuiseksi jos ei osaa selkeää mielipidettä sanoa. Mitä ihmettä se on että ehkä kiinnostaa mutta ei sitten kiinnostakaan?

Vierailija
22/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se yksi sana oli, jolla vastasi sulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eka ite kirjoitti pitkän viesti, jossa kertoili kaikkea ja minä sitten vastasin siihen yhtä pitkällä. Siihen se vastasi, että sitä viestiä lukiessa tuli kiva olo ja tunne ja että hän vastaa seuraavana päivänä pidemmin siihen. No, siinä vaiheessa minä erehyin laittamaan kuvani sille (tai linkin, missä mut näkee) kun sillä itellään on profiilissaan kuva ja linkki sivuille jossa näkee lisää kuvia. Ihan peruskomea tyyppi.

No, vastasi seuraavana päivänä, pitkästi, johon minä vielä vastasin pitkästi. Viimeiseksi, loppukaneetiksi, laitoin yhden kysymyksen eräästä asiasta, josta olimme jo aiemmin vaihtaneet ajatuksia. Siihen kysymykseen siis vaan vastasi eikä kommentoinut mitenkään muuta kirjoitusta. Plääh. Siinä viimesessä viestissä on kyllä semmoinen kohta, että siitä voi rivien välistä lukea, jos oikein lukemalla lukee, että kiinnostus lopahti, mutta toisaalta mä en haluais harrastaa yhtään mitään rivien välistä lukemista.

Tylsää. :((

Vierailija
24/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan tehnyt liian tarkkaa syväanalyysiä miehen viesiten perustelle?

Vierailija
25/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei itse halua lopettaa mitään juttua suoraan, vaan muuttuvat joko passiiviksiksi tai kusipiksi, että nainen tekisi sen vaikean päätöksen itse. Toi tyyppi ei sulle vastaa suoraan, vaikka kysyisit siitä kuvasta.

Lopeta yhteydenpito. Jos sitä kiinnostaa, se kyllä laittaa sulle viestiä perään.

Vierailija
26/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kiirehtiä kuvan lähettämisessä.

Tero

Vierailija
27/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä eli lopeta yhteydenpito. Älä kirjoita sille mitään vaikka tekis mieli. Jos mitään ei kuulu viikkoon, ni tiedät et se oli sit siinä.

Vierailija
28/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä pitäis kiirehtiä, mut toisaalta, ite inhoon sitä että tulee luotua joku mielikuva, joka on täysin väärä pitkällä anonyymillä viestittelyllä. Parempi et katkee heti alkuusa jos on katketakseen. Mut harmittaa silti enkä mä nyt ihan rumimmasta päästä oo.

Vierailija
29/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ei mene juuri oikein, niin kaikki miehet on ihan paskoja. Tällä asenteella pääset taas tosi pitkälle.

Oikeesti, mitkä säännöt jollekin nettiviestittelylle on? Voiko toiselle laittaa viestin, että sori sä oot niin vitun ruma, etten haluu koskaan enää kuulla susta? Ja sitten mies pääsisi tosi ihanien ja rehellisten kirjoihin?

Netissä nyt vaan pelataan montaa peliä ja joskus homma katkeaa, mutta koska kukaan aikuinen ei kuvittele viestittelyä suhteeksi, niin vähenevä kiinnostus ei tarkoita kai sitä, että kirjoittelu pitäisi jotenkin kylmästi lopettaa?

Vierailija
30/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppiin, jonka kiinnostus on kiinni susta riippumattomista syistä. Ei miehiä kannata isommin analysoida, ne vie sinne, minne muna osoittaa. Uutta matoa vaan koukkuun.

Vierailija
31/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kerkesin jo tossa aiemmin päivällä laittaa sille vastauksen, tosin vaan kaks sanaa.

No, enää en laita jos vastaa lyhyesti, sit jos vastaa ottaen kantaa siihen pitempään viestiin, niin harkitsen asiaa. Pöh.

Vierailija
32/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole kiinnostunut... Vai onko "lämpölaajeneminen" jotain koodikieltä, joka nettideittailussa tarkoittaa, että olet v-tun ruma, eikä kiinnosta yhtään.

Vierailija
33/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole kiinnostunut... Vai onko "lämpölaajeneminen" jotain koodikieltä, joka nettideittailussa tarkoittaa, että olet v-tun ruma, eikä kiinnosta yhtään.

mun mielestä, että ei huomioinut ollenkaan sitä mun pitkää sepustusta. Tai palannut siihen vaikkapa myöhemmin kun on ollut paremmin aikaa.

ap

Vierailija
34/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rivien välistä pääteltävä kohta oli?

Vierailija
35/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se kertoili entisestä suhteestaan ja kertoi, että sille oli aikoinaan joku vanha mies sanonut, että jos naisessa vähänkin joku epäilyttää, niin kannattaa ottaa jalat allensa. Sit se kertoili lisää siitä eksästää ja erostaan ja sanoi että noudattaa nyt sitä vanhan miehen neuvoa ja on ajatuksen tasolla varautunut elämään loppuelämänsä yksin. Sit se kertoili vielä jotain itestään.

Ei siis sinänsä liittänyt sitä muhun, mutta...

ap

Vierailija
36/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa sun puolesta. Kurjaa tuollainen tylyily.

Vierailija
37/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä sun linkissä on? Siis onko vain yksi kuva sinusta vai onko esim. faceprofiili ja siellä kuvia ja kommentteja, ja siellä jotain joka olisi voinut miehen "säikyttää"?

Vierailija
38/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa itsenkin kannalta, niin ei tarvitse pähkäillä. Ihmettelen täällä aina näitä aloituksia, että onko mies kiinnostunut tms. jos mies ei ole päivään tekstaillut/soittanut/on vastanut oudosti. Helpommalla pääsee, kun kysyy suoraan, ja jos ei kiinnosta, voi jatkaa eteenpäin.

Vierailija
39/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebook-profiilin kuva ja muita kuvia. Tosin en tiedä onko se niitä kattonu, kun ei missään välissä niitä kommentoinu. Ei pitäis olla mitää älyttömän epänormaalia, yksi irvistyskuva tosin, mutta ei kai kukaan täysjärkinen ja huumorintajuinen sellaista kavahda??

Vierailija
40/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne meni ja anna mennä. Harmittaahan se aina, jos olisi ollut omalta puolelta kiinnostusta ilmassa, mutta sellaista se on. Älä nyt ainakaan luo siitä kaverista mitään harhakuvitelmaa omassa päässäsi ja haikaile sen kuvitelman perään, ette te oikeasti edes tunne toisianne.