Suuttuisitko miehellesi jos
hän työn puolesta menee koulutukseen, joka on kotikaupungissanne. Koulutuksen jälkeen on joku ruokailu ja varmaan jotku illanistujaiset. Koulutus jatkuu seuraavana päivänä ja miehesi jäisi hotelliin yöksi vaikka asutte 4km päässä.
Minä suutuin. Hän ei ymmärtänyt miksi. Ymmärrän kyllä, että hänellä on ohjelmaa illalla, mutta silti mielestäni voi tulla kotiin yöksi, kun näin lähellä asutaan. Eri asia jos koulutus olisi kauempana!
Jos olisin itse samassa tilanteessa, tulisin ehdottomasti kotiin yöksi ja menisin seuraavana aamuna takaisin koulutuspaikalle. En halua olla vauvastani turhaan erossa!
Ottaa vaan päähän miksi miesten ajattelumailma on niin erilainen?!!
Kommentit (25)
olen kerran tehnyt noin :P. Tosin meillä ei ollut silloin vielä lapsia, mutta lapset nyt tuskin olivat ap:nkään pointti.
Meillä oli työhön liittyvä kaksipäiväinen koulutus, joka järjestettiin (illanviettoinenn) hotellissa. Totta kai jäin yöksi! Tosin matkaa kotiin oli hieman enemmän kuin 4 km, mutta ei nyt kuitenkaan mitenkään oleellisesti enemmän.
Mies ei hermostunut :).
ihmettelisin ja ehkä suuttuisinkin vähän, mutta antaisin olla. Kertoisin vaan, että tästä ilosta minä saan tän ja tän reissun käydä.
Itse en jäisi hotelliin, koska nukun kotona paremmin.
Kai nyt kaikilla on joskus oikeus olla vapaalla. Jos kyseessä on lähtökohtaisesti työasia, niin ei tuo nyt reissua vastaa vaan korkeintaan yhtä vapaa iltaa - koska mihin sitä toista YÖLLÄ siellä kotona tarvitaan.
Mutta hyvin menee, jos kaikki pitää vaihtaa päittäin.
Noin moni suuttuisi aikuiselle ihmiselle?
Siis mitä ihmeen vangitsijoita te oikein olette??
Jestaaaas!
Että te saatte itkupotkuraivarit? Vai kimakan kiljuntakohtauksen? Vai mökötätte ja itkeskelette marttyyrimäisesti? Vai seisotte uhmakkaana kädet puuskassa ja ilmoitatte selväsanaisesti, että ei käy, asia loppuun käsitelty?
Vai mitä ihmettä tuo teidän ”suuttuminen” tarkoittaa jos kyse on puolison menoista, jotka tässä tapauksessa vielä liittyvät työhön?
ihmettelisin ja ehkä suuttuisinkin vähän, mutta antaisin olla. Kertoisin vaan, että tästä ilosta minä saan tän ja tän reissun käydä.
Itse en jäisi hotelliin, koska nukun kotona paremmin.