olen kyllästynyt terapeuttiini
Se on aina samaa, en edisty. Viimeksi stressasi
kun se lateli itsestäänselvyyksiä mulle.
En kestä sitä ihmistä, kuitenkaan en osaa lopettaa..
Kommentit (9)
usein tapaat häntä?
Seuraavalla kerralla kun varaatte aikaa sano ette pääse sillä viikolla, pidä vähän pidempi tauko ja katso miltä tuntuu...
Mulla oli tässä talvella kaksi taukoa.
Käyn kaksi krt viikossa.
jos on oikea terapia, eli psykoterapia, niin ei voi pitää mitään omatoimitaukoa.
jos taas on leikkiterapia, eli käyt jollain psyk.sh:lla juttelemassa, niin mikään ei velvoita sinua jatkamaan.
Kannattaa noistakin tuntemuksista kertoa avoimesti terapeutille!
jos on oikea terapia, eli psykoterapia, niin ei voi pitää mitään omatoimitaukoa.
jos taas on leikkiterapia, eli käyt jollain psyk.sh:lla juttelemassa, niin mikään ei velvoita sinua jatkamaan.
En tiedä mitä se olis...välillä se terapia on sitä että keskustellaan kenelle voisin lähettää tekstiviestin ja sitten kuuntelen mikä merkitys on menneisyyden tapahtumilla tässä päivässä.
Sitä tuskaani harvoin saan ulos.
löytyy vielä terapeutti joka katsoo koko ajan vain menneisyyteen. Omani painostaa minua katsomaan tulevaisuuteen ja tekemään haaveita tulevaisuutta varten.
Kyllä tuo kuulostaa aika rankalta jos käyt 2krt/vko. Onko sulla joku kriisi päällä tällä hetkellä? Vai miksi pääset noin usein. Itse käyn 1krt/2vko
löytyy vielä terapeutti joka katsoo koko ajan vain menneisyyteen. Omani painostaa minua katsomaan tulevaisuuteen ja tekemään haaveita tulevaisuutta varten.
Kyllä tuo kuulostaa aika rankalta jos käyt 2krt/vko. Onko sulla joku kriisi päällä tällä hetkellä? Vai miksi pääset noin usein. Itse käyn 1krt/2vko
On tietysti joskus puhuttu tulevaisuudestakin.
Ei nyt ole äkillistä kriisiä mutta traumojen takia käyn ja kaks krt viikossa sen jälkeen kun tuli pahempi olo aikoinaan.
Kuulostaa epämääräiseltä toi kuvauksesi.
Onko 'terapeutti' laillistettu psykoterapeutti? Oletko aloittanut psykoterapian, oletteko tehneet sopimuksen? Vai käytkö jossain juttelemassa? Jos sä oot jossain keskusteluavussa, niin ei se mitään oikeaa psykoterapiaa ole, vaan huttua.
Kuulostaa epämääräiseltä toi kuvauksesi.
Onko 'terapeutti' laillistettu psykoterapeutti? Oletko aloittanut psykoterapian, oletteko tehneet sopimuksen? Vai käytkö jossain juttelemassa? Jos sä oot jossain keskusteluavussa, niin ei se mitään oikeaa psykoterapiaa ole, vaan huttua.
Löysin sen Valviran listasta, eli on jotain pätevyyttä. Mutta vika on siinä että se ei toimi.
Useimmat käynnit ovat yhtä tyhjän kanssa, niin koen. Kai sitä pitäis mennä muualle.
usein tapaat häntä?
Seuraavalla kerralla kun varaatte aikaa sano ette pääse sillä viikolla, pidä vähän pidempi tauko ja katso miltä tuntuu...