Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miksi mulla koko ajan huippaa päästä?

Vierailija
23.03.2012 |

Pari päivää nyt koko ajan huipannut, alkaa tuntumaan jo aika ikävältä!

Muutaman kerran on alkanut tuntumaan että kaadun vasemmalle, mutta se on mennyt nopeasti ohi. Koko ajan kuitenkin sellainen outo, huimaava olo.

Jo aamulla, ennen kuin nousin sängystä, tunsin sen.

Teen näyttöpäätetyötä, voisko johtua vain hartiajumista? Muilla kokemusta siitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee itsestään ohi parissä päivässä, voi kestää tosin pari viikkoakin. Ei sille mitään voi tehdä.

Vierailija
2/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuha ja sen seurauksena tuli asentohuimaus. Enemmän tuntui makuulla, kun käänsin päätä. Ohjeeksi lääkäriltä sain sen, että pitäisi yritäää tehdä viisi kertaa se samaliike, joka aiheutti huimausta. meni ohi parissa kuukaudessa. Jos sulla on eka kerta, lääkärissä käynti ei olisi pahitteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- laihdutatko ?

- juotko riittävästi nestettä ?

- oletko raskaana ?

- Minulla oli hartiat tosi jumissa ja huimaus johtui siitä. Lääkäriltä sain lähetteen fysioterapeutille ja vasta rintarangan lukkeumien aukaisu auttoi kunnolla.

Vierailija
4/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikonlopun tunnustelis, että helpottaako kun en ole töissä. Sitten lääkärille.

ap

Vierailija
5/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää maksaako teillä työnantaja fysioterapiakäyntejä.

Meillä maksaa jos fyssarille menee lääkärin lähetteellä.

Näyttöpäätetyö tunnetusti rasittaa niskaa ja hartioita, ja vaivat ko. alueella voivat aiheuttaa mm. huimausta tai päänsärkyä.

Vaivat saattavat johtua vaikka vain väärästä pään asennosta. Usein näyttöpäätetyössä ihmiset kurkottavat päätään eteenpäin,, mikä kuormittaa niskaa ja voi aiheuttaa virheasentoja.

Itse olen tällaista virheasentoa opetellut korjaamaan fysioterapeutin avustuksella.

Käy kuitenkin lääkärissa vaivasi kanssa ja pyydä lähete fysioterapeutille tai hierojalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan