Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä Alkon likööri olis hyvää?
15.03.2012 |
En ole ko. puodissa käyny pariin vuoteen ja nyt sain ajatuksen että joku hyvä likööri maistuisi. :) Suosituksia otan vastaan!
Kommentit (5)
En ole ko. puodissa käyny pariin vuoteen ja nyt sain ajatuksen että joku hyvä likööri maistuisi. :) Suosituksia otan vastaan!
Mee kauppaan ja kysy.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ostin Köpiksen lentokentältä Amarula-likööriä ja on mielestäni tosi hyvän makuista. Tätä ostan kyllä toistekin...
Se likööri, joka on kaadettu viemäriin, on parasta.
t. absolutisti
Alue: Aihe vapaa
Suosittelisin sen sijaan kokeilemaan kuivaa sherryä tai portviiniä.