Miks mun blogilla on lukijoita vaan Ukrainasta ja Venäjältä???
Perustin sen muutama päivä sitten eikä ole vielä löytäny yleisöään. Kävijän on siis tosiaan Venäjältä ja Ukrainasta. Mikä juttu tää oikein on???? Blogi on siis suomeksi.
Kommentit (9)
Miten estän virukset ja roskapostit?? Ei varmaan kannata käydä lähdesivuilla hirveesti. Perse.
Ei ne muuten yleensä ole vaarallisia.
Eikö siellä ole itessään estetty aika paljon? Ja pitää laittaa kirjainyhdistelmä (capthako se on) ennen kun julkasee kommentin. Ei ole mitään tullut.
Mullakin on kävijöitä kaikkialta maailmassa, mutta mun nimi jää kyllä haaviin monestakin jutusta, joten en usko, että liittyisi välttämättä johonkin roskapostikoneeseen. Jos mä saan roskapostia niin se on jostain muualta ja se on erittäin harvinaista.
Nyt olen saanut pari kertaa mainoksen erääseen blogiin Dubaista. Julkaisin sen kerran ja sitten tuli vielä toinen. Sitä en aio julkaista.
Onko ketään, joka kiinnostunut meneen Dubaihin ostaan Royal kind and very classy kind of things???? I can give you the adress.
Entäs minkälainen nikki sulla on? Saattaisiko se vetää sieltä porukkaa?
Miten estän virukset ja roskapostit?? Ei varmaan kannata käydä lähdesivuilla hirveesti. Perse.
turhaan ei niitä ilmoiteta etunimi.sukunimi@jotain.com
tai sitten (a). Tosin ne on niin kehittyneitä että kyllä ne osaa kaivella vähän sotkettujakin osoitteita.
Ei ne kuitenkaan välttämättä ole mitään haitallisia, kyllä googlekin skannailee nettiä päivittäin, ja muutkin hakukoneet. Ne siis käy nuuskimassa sun sivun, että sen löytää hakukoneella.
No kuitenkin, ikinä ei ole mitään harmia tullut. Blogiini saa kommentoida anonyymitkin, eikä ole edes sanavahvistusta, itse kyllä valvon kommentit ennen julkaisua. Ja tiättekö, ei ikinä yhden yhtäkään roskakommenttia tai muuta sellaista mitä ei voisi julkaista!
Samoin sähköpostiosoitteeni on ihan kunnolla näkyvissä blogissa eikä sinnekään ole ikinä tullut yhtään roskapostia. Kummallista!
Ei ole minullekkaan tullut yhtään mitään.
miten voisivat käyttää sitä roskapostin levittämiseen.