Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coffee shopissa Amsterdamissa

Vierailija
14.03.2012 |

Olin mieheni kanssa Amsterdamissa lomailemassa. Kävimme myös paikallisessa coffee shopissa jossa poltimme kannabista, sehän on laillista siellä. En ole aikaisemmin kokeillut, mutta hauskaa oli. En muista koska olen nauranut viimeksi niin paljon.

Suomessa en tuohon koske laittomuuden takia, mutta eikös maassa maan tavalla? MItään krapulaa tai muutakaan negatiivista ei ilmennyt, vaikka olo oli kuin olisi hyvässä humalassa.

Pitää käydä ensi kesänä uudestaan

T. AV-mamma 45.v ja kaks lasta

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kotona aina pössyt kaapissa, jos siltä tuntuu.

Emme polta paljoa, noin 5-10 kertaa vuodessa.

Vierailija
2/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisille se on laitonta myös Amsterdamissa.

tietenkään ole.

Miksi kirjoittelet asioista joista et mitään tiedä?

Vierailija
4/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä vuonnako kävitte? Sehän tuli tän vuoden alusta kielletyksi turisteille. Itse olin viime kesänä ja kanssa kävin vähän pössyttelemäss. Siellä kun niitä kahviloita on vieri vieressä, niin just sitä ajattelin että pystyykö sitä käyttöä kukaan valvomaan. Eli myivätkö ihan normaalisti turisteille?

Vierailija
5/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisille se on laitonta myös Amsterdamissa.

Ei ole laitonta kenellekään siellä. Jos kerran piditte siitä niin siitä vain uudestaan.

Vierailija
6/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ole lähivuosina kuulemma tulossakaan.

Ihmettelen sitä miksi suomessa asiasta vouhkataan kuin hullut kun oman kokemuksen perusteella kyseessä on aikas harmiton aine.

Minulla ainakin muuttui mielipiteet kertaheitolla.

Vierailija
7/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne joku lakimuutos on tulossa/tullut tän vuoden alusta, Amsterdamissa vielä taitaa tän vuoden saada laillisesti poltella turistikin

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/kannabiskahvilat-lopettavat-myymisen…

Vierailija
8/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää tehdä parhaansa ettei näitä kahviloita lopetettaisi, eikä edes kiellettäisi turisteilta. Muusta hollannista en tiedä..

Vierailija
9/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää tehdä parhaansa ettei näitä kahviloita lopetettaisi, eikä edes kiellettäisi turisteilta. Muusta hollannista en tiedä..

Vierailija
10/15 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis tarina

Vierailija
11/15 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa polttaa vain kahvilan sisällä. Astu askel kadulle niin kaamea sakko. Ja pian loppuu kai koko homma. Paikalliset inhoaa sitä ja bordelleja. Ne tuo kaupunkiin vain yhdenlaisia turisteja.

Kävin vuosi sitten ja hotelli viihdekeskus Rembrandtsplatsilla. Torin ympärillä yli 10 kahvilaa. Ei voi uskoa ennenkuin itse näkee. Joka 20 metrin välein joka kadulla joko kahvila tai kauppa mistä ostaa. 

Ja en ostanut.

Vierailija
12/15 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coffee shopista saa järjettömät mässyt. Ei ole pakko polttaa, mutta dunkkua voi olla ilmassa.

Vierailija
13/15 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä siellä joitakin kiristyksiä toisiaan tuohon kannabis lakiin tulee, mutta koskee siis vain coffee shop tyyppistä myyntiä.

Siellä on liikkeitä nimeltä Head Shop, joista saa kaikki ostaa kannabista ja muitakin laillisia päihteitä. Siihen tämä laki ei ole koskemassa.

Vierailija
14/15 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät että Suomen kansalaisena joudut noudattamaan Suomen lakia aina ja joka paikassa. Olet syyllistynyt huumausaineen käyttörikokseen.

Soosoo!

Vierailija
15/15 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa polttaa vain kahvilan sisällä. Astu askel kadulle niin kaamea sakko. Ja pian loppuu kai koko homma. Paikalliset inhoaa sitä ja bordelleja. Ne tuo kaupunkiin vain yhdenlaisia turisteja.

Kävin vuosi sitten ja hotelli viihdekeskus Rembrandtsplatsilla. Torin ympärillä yli 10 kahvilaa. Ei voi uskoa ennenkuin itse näkee. Joka 20 metrin välein joka kadulla joko kahvila tai kauppa mistä ostaa. 

Ja en ostanut.

Sakemanni laittanee puulaakin kiinni!

Kallis pössy ja kalliit prostituoidut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi