Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hö, enpä ollut tuollaisesta Max Perttulasta kuullutkaan

Vierailija
14.03.2012 |

Katoin siis Tallinna-ohjelmaa, ja tää tyyppi siinä touhusi.

Täytyy sanoa, että melkein kiinnostaisi tyypin hajuvesiä haistaa..

Ja levyjä ja poikakalentereita ja mitä kaikkee tää tyyppi teki:) Ei puutu yritteliäisyyttä ja itseluottamusta ainakaan.

Lieneekö hänelläkin kohta oma ohjelma ruudussa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuolta pohjoisesta Keski-Suomesta kotoisin ja kyllä nostan hattua Maxille, joka on siellä junttilassa uskaltanut aina olla oma itsensä ja rohkeasti elänyt omaa unelmaansa, vaikka todella on paskaa satanut niskaan.

Max tulee vielä menestymään todella hyvin, kun ne naureskelijat edelleen ajaa 20 v vanhoilla tojjotoillaan rinkiä torin ympärillä.

... ja toi tojjotoilla pörrääminen on kyl NIIIN pikkukylän meininkiä : D : D

Vierailija
2/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan Max-fani. Todella uskalias tyyppi, arvostan että uskaltaa olla mitä on, vaikka kuraa sataa varmaan niskaan.

Kerran Metrossa hänestä oli valokuva siisti valkoinen paita päällä ja kraka kaulassa. Oli kyllä niin hyvännäköinen, että menin ihan veltoksi!!

Jos joku tietäisi, onko hajuvedet ok, niin kuulisin mielelläni. Ovat aika kalliita, en viitsisi tilata ennen kuin kuulee arviota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan Max-fani. Todella uskalias tyyppi, arvostan että uskaltaa olla mitä on, vaikka kuraa sataa varmaan niskaan.

Kerran Metrossa hänestä oli valokuva siisti valkoinen paita päällä ja kraka kaulassa. Oli kyllä niin hyvännäköinen, että menin ihan veltoksi!!

Jos joku tietäisi, onko hajuvedet ok, niin kuulisin mielelläni. Ovat aika kalliita, en viitsisi tilata ennen kuin kuulee arviota

No ei tohon tutkaa tarvita, Max on 110- prosenttinen homo, kaikki sen tietää! Mut voi se silti hyvältä näyttää valkoinen paita päällä. VAi mitä meinaat?

Vierailija
4/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuohan homot ne meitä naisiakin eniten kiihottaa kun niitä ei voi saada. Se on se kielletty hedelmä kun multa vaan edelleen munat puuttuu:(

Vierailija
5/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa sen musavideo:

Vierailija
6/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuului yks biisi siinä ohjelmassa, ja karaokea lauloi siellä tallinnassa aika.. lahjakkaasti, kun (yllätys yllätys) karaokebaarista ei sen omaa kappaletta löytynytkään..

Ap

Vierailija
7/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisestä herrastahan tehtiin dokumentti kun Viitasaaressa asui ja piti liikettään.Mistähän tuon näkisi uudelleen koska jäi alku näkemättä.

Todella sympaattinen persoona :)

Vierailija
8/10 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuolta pohjoisesta Keski-Suomesta kotoisin ja kyllä nostan hattua Maxille, joka on siellä junttilassa uskaltanut aina olla oma itsensä ja rohkeasti elänyt omaa unelmaansa, vaikka todella on paskaa satanut niskaan.

Max tulee vielä menestymään todella hyvin, kun ne naureskelijat edelleen ajaa 20 v vanhoilla tojjotoillaan rinkiä torin ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi