SÄHKÖPOSTIRINKI meille yksinäisille äideille?
Mä voisin vaikka kerätä osoitteet ja siis toimia eräänlaisena välittäjänä jos ketään kiinnostaa.
Kirjoiteltais kaikesta taivaan ja maan välillä, iloisista ja surullisista asioista.
Miltä kuulostaa?
Kommentit (34)
yksi kutsu, sitten en jaksa mainostaa :)
Ihan miten tykkäätte, voinhan mä ryhmänkin luoda jos se tuntuu teistä paremmalta?
Laitoin sulle pikasen e-mailin, että olen mukana :) Tuo ryhmä juttukin vois olla hyvä, mut ei kai näissä e-meileissäkään ainakaan aluksi tai lisäksi ole mitään vikaa. Palataan :)
vastailen päivällä. Kirjoitelkaa muutkin ja nostakaa välillä tätä ketjua.
Ja tosiaan sähköpostissa ei tarvitse kertoa edes nimeään, ei mitään tunniste-tietoja jne. Jotenkin myös tuntuu että sieltä on helpompi karsia ihmiset jotka eivät ole "tosissaan", ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan :)
T: Ap
vielä mahtuisi muutama mukaan :)
Aurinkoa päivään!
ja aurinkoista päivää kaikille. Olen saanut nyt pari viestiä sähköpostiini ja lisää kaivataan :)
Rohkeasti vaan, ei voi tietää vaikka törmäisit näin sähköpostin välityksellä ihmisiin joiden kanssa ystävyys säilyy vanhuuden päiville asti.
t.ap
mä turhan nuori teidän seuraan?
Ikää on pian 30 vuotta ja esikoisen syntymähetket pikkuhiljaa käsillä.
juuri laitoin ryhmälle postia yksinäisyydestä ja siitä mitä se merkitsee, miltä se tuntuu.
Mukaan vain keskustelemaan!
Leppoisaa perjantai-iltaa kaikille palstalaisille!
t.ap
Musta toi Ap. ehdotus on parempi, kuin ryhmä, etenkin, kun kävin katsomassa, mitä kaikkia tietoja rekisteröityäkseen ja liittyäkseen ryhmään tarvii ylläpitoon, eli Sanoma Magazinesille antaa.
No mut katotaan, mitä mieltä muut naiset on.
Mä kyllä kannattaisin tota alkuperäistä Ap:n ideaa siitä s-postiringistä.
Mulla 2 lasta ja oon 35 v.