SÄHKÖPOSTIRINKI meille yksinäisille äideille?
Mä voisin vaikka kerätä osoitteet ja siis toimia eräänlaisena välittäjänä jos ketään kiinnostaa.
Kirjoiteltais kaikesta taivaan ja maan välillä, iloisista ja surullisista asioista.
Miltä kuulostaa?
Kommentit (34)
itse olen Vauvat puolelta liittynyt kahteen eri ryhmään ja edelleen ryhmät toimivat vaikka aikaa on kulunut jo yli 6 vuotta. Meistä on tullut tuttuja toistemme kanssa ja vierailtukin on puolin ja toisin, joten rohkeasti vain ensin anonyyminä mukaan.
ketään, onko sit helpompi murehtia kuin tehdä asialle jotain...
siitä voisi syntyä pitkiä ystävyyssuhteita.
Kyllähän tuossa sun ideassa kieltämättä järkeä on.
Mä en ainakaan omaa emailosoittettani ja nimeäni tuohon ketjuun antais, joten pitis vaan ekaks käydä avaamassa anonyymi s-postiosoite.
Voitais silloin pienemmässä piirissä pohdiskella keskenämme elämän suuria ja pieniä ympyröitä, eikä kukaan silloin viitsis alkaa kaataa suoranaista sontaa toisen niskaan, koska oltais kuitenkin tutumpia, vaikkakin anonyymina.
Katotaan löytyiskö muita kiinnostuneita, mä kyllä periaatteessa saattaisin alkaa, jos noin toimittais.
idea. Voishan se olla ihan kiva kokeilla, josko sitä löytäis muita samanhenkisiä.. Mutta yhdyn edelliseen kirjoittajaan siinä, että vois olla hyvä joku anonyymi sposti kaikille.. :)
Masentaa tämä kotona nyhjöttäminen, mutta en toisaalta tykkää mistään perhekerhoistakaan. Jotain sosiaalista elämää olisi silti kiva olla, vaikka sitten netissä :)
ja suihkun raikkaana :)
Voitte kirjoittaa mulle osoitteeseen eliaksen_perhe@luukku.com
Olen siis itse 36 ja kolmen pojan äiti
ja me kaikki voidaan olla siellä aluksi tai vaikka koko ajan ihan nimettömiä. Jos sit tuntuu että jonkun kanssa synkkaa erityisen hyvin, voi kirjoitella kahdestaan ja vaikka tavata :)
jos perustaisitte suljetun ryhmän tänne vauvasivustolle. Siis tohon ryhmät-kohtaan. Kenenkään ei tarvitsisi jaella sähköpostiaan ja kirjoitella voisi vaikka nimimerkillä.
Tavoittaa osoittella sisustamme (et) gmail.com
En kuitenkaan ole minkään tavaran myyjä, vaikka tommoinen osoite.
Minulle saa kirjoittaa kuka vain joka tuntee itsensä yksinäiseksi. Soittaakin saa. Lähden mielelläni Hesaan kahville tai kiertelemään. Tänään oli aivan mahtava kävelylenkki stadissa. Laitan siitä jonnekin kuvia kunhan ehdin. Ja sellaista ette olekaan ennen nähneet.
oli hyvä idea ja helpompi, rupeisko ap puuhaamaan sitä?
Tuo ryhmäidea olis kiva. Minäkään kun en omaa nimeäni halua tänne antaa.
Vaikka en koe olevani yksinäinen mutta ideana tää on ihan sairaan hyvä :) :)
Elämäntilanne on monimutkainen, ruuhkavuodet päällä ja ystävistä pulaa. Ryhmä olisi sähköpostia kätevämpikin. Onnistuisiko?
36-v. kolmen pojan äiti myös
Sinne on tosin pakko keksiä etu- ja sukunimi.
et ole liian nuori! Mukaan vain :)