näkijä paikalla vähän aikaa, kysy pois!
Kommentit (53)
näkisit minun asuvan parin vuoden päästä? Kiitos!
Siirretäänkö lapseni pienryhmään alakoulun aikana? T. Tkaa
Muista ymmärtää lastasi, hän ei pysty käsittelemään itseään ihan tavallisesti. Hän kokee olevansa erilainen negatiivisessa mielessä. Helli häntä.
Nimimerkillä sitähän mä kysyin :)
Hei! Esikoinen lapseni on kehitysvammainen ja ei osaa puhua. Käy terapiassa kerran viikossa ja haluaisin tietää oppiko koskaan puhumaan? Ei haitaa, jos ei, opimme koko ajan komunikoimaan eri tavalla, ilman sanoja.
Tulenko onnistumaan tämän hetkisessä projektissa?
Onko elämääni tulossa suuria muutoksia?
Terveisin
Mamma
Onko meidän perheen raha-asioissa suuntaa parempaan? Entä minun ja mieheni välinen suhde, löytyykö lempi uudestaan? Nyt on päivät vaan täynnä kinastelua ja kiukuttelua.
Eli nöyrtyä huomaamaan oma osuutensa asioissa.
Raha-asioiden eteen joudutte tekemään enemmänkin työtä. Suuret haaveet pitää hetkeksi unohtaa. Ja myös muistaa, ettei ihmisen kannata satsata rahaa oman julkisivun kiillotukseen. Se ei tuo sisäistä onnea, kylläkin statuksen nousua. Älä välitä vaikka muut porskuttaa rahoissa.
saammeko mieheni kanssa vauvan ja jos niin milloin? T.Omppu
Mitä mun mummeille kuuluu?
t. ruusunnuppu
Hei!
Saanko koskaan työtä?
T: Toivoton työtön
Hei! Esikoinen lapseni on kehitysvammainen ja ei osaa puhua. Käy terapiassa kerran viikossa ja haluaisin tietää oppiko koskaan puhumaan? Ei haitaa, jos ei, opimme koko ajan komunikoimaan eri tavalla, ilman sanoja.
Näe ihan vaivatonta puhumista. Mahdollisesti oppii oman "kielen"/tapansa tulla ymmärretyksi hyvin.
Ammattia pitäisi vaihtaa, kun tämä määräaikainen pestikin loppuu kesän jälkeen.:( Ellei sitten hae vielä jotain vanhan tutkinnon työpaikkaa, jotka on kyllä aika kortilla.
Minulla on vahva lahja, mutten ole kehittänyt sitä ollenkaan. Kannattaisiko? Näetkö minusta jotain? Minä en näe sinusta mitään, vaikka näen useista kirjoittajista välillä paljonkin. Miksi?
En näe sinusta mitään muuta kuin nojatuolin:)?
Istut juomassa jotain, kahvia?
Oikeastaan...pidätkö sisustamisesta?
Konttorituolilla istun ilman juomisia. Enkä välitä sisustamisesta. Taitaa sittenkin olla niin, että ne mun näkijänlahjat ovat omaa kuvitelmaani, kun en saa sullekaan välitettyä mitään. No onhan tässä konttorituolissa kyllä selkänoja..
Taidan kumminkin säilyttää vielä tän nykyisen hommani..