Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näkijä paikalla vähän aikaa, kysy pois!

Vierailija
13.03.2012 |

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lapsistasi tarvitsee sinun huomiota enemmän ja aikuisuuden kynnyksellä erityisesti. Paljon on ihania asioita ja ilonaiheita. Kunhan ei odota liikoja tai elä liikaa lapsensa elämässä. Syyllisyys nakertaa jostain syystä?

Vierailija
42/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkisit minun asuvan parin vuoden päästä? Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirretäänkö lapseni pienryhmään alakoulun aikana? T. Tkaa

Muista ymmärtää lastasi, hän ei pysty käsittelemään itseään ihan tavallisesti. Hän kokee olevansa erilainen negatiivisessa mielessä. Helli häntä.

Vierailija
44/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä sitähän mä kysyin :)

Vierailija
45/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Esikoinen lapseni on kehitysvammainen ja ei osaa puhua. Käy terapiassa kerran viikossa ja haluaisin tietää oppiko koskaan puhumaan? Ei haitaa, jos ei, opimme koko ajan komunikoimaan eri tavalla, ilman sanoja.

Vierailija
46/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko onnistumaan tämän hetkisessä projektissa?

Onko elämääni tulossa suuria muutoksia?

Terveisin

Mamma

Vierailija
47/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meidän perheen raha-asioissa suuntaa parempaan? Entä minun ja mieheni välinen suhde, löytyykö lempi uudestaan? Nyt on päivät vaan täynnä kinastelua ja kiukuttelua.

Eli nöyrtyä huomaamaan oma osuutensa asioissa.

Raha-asioiden eteen joudutte tekemään enemmänkin työtä. Suuret haaveet pitää hetkeksi unohtaa. Ja myös muistaa, ettei ihmisen kannata satsata rahaa oman julkisivun kiillotukseen. Se ei tuo sisäistä onnea, kylläkin statuksen nousua. Älä välitä vaikka muut porskuttaa rahoissa.

Vierailija
48/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saammeko mieheni kanssa vauvan ja jos niin milloin? T.Omppu

Vierailija
49/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun mummeille kuuluu?

t. ruusunnuppu

Vierailija
50/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Saanko koskaan työtä?

T: Toivoton työtön

Vierailija
51/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Esikoinen lapseni on kehitysvammainen ja ei osaa puhua. Käy terapiassa kerran viikossa ja haluaisin tietää oppiko koskaan puhumaan? Ei haitaa, jos ei, opimme koko ajan komunikoimaan eri tavalla, ilman sanoja.

Näe ihan vaivatonta puhumista. Mahdollisesti oppii oman "kielen"/tapansa tulla ymmärretyksi hyvin.

Vierailija
52/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattia pitäisi vaihtaa, kun tämä määräaikainen pestikin loppuu kesän jälkeen.:( Ellei sitten hae vielä jotain vanhan tutkinnon työpaikkaa, jotka on kyllä aika kortilla.

Vierailija
53/53 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vahva lahja, mutten ole kehittänyt sitä ollenkaan. Kannattaisiko? Näetkö minusta jotain? Minä en näe sinusta mitään, vaikka näen useista kirjoittajista välillä paljonkin. Miksi?

En näe sinusta mitään muuta kuin nojatuolin:)?

Istut juomassa jotain, kahvia?

Oikeastaan...pidätkö sisustamisesta?

Konttorituolilla istun ilman juomisia. Enkä välitä sisustamisesta. Taitaa sittenkin olla niin, että ne mun näkijänlahjat ovat omaa kuvitelmaani, kun en saa sullekaan välitettyä mitään. No onhan tässä konttorituolissa kyllä selkänoja..

Taidan kumminkin säilyttää vielä tän nykyisen hommani..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän