näkijä paikalla vähän aikaa, kysy pois!
Kommentit (53)
saan syvälle uineen tampsoonin enää pois?
Ollut "siellä" jo 12 kk
Ihmiset huomauttelevat hajusta, syrjäydynkö?
kesäpaikkaa vanhuuden asuntoa koskaan?
saan syvälle uineen tampsoonin enää pois? Ollut "siellä" jo 12 kk Ihmiset huomauttelevat hajusta, syrjäydynkö?
Lue se pienellä printatty teksti tampoonipakkauksesta.
Mitä elämä tuo vuoden sisään eteeni?
-nainen 27
Saanko toisen lapsen, ja jos, niin koska? =)
Oletko sama näkijä jolla oli ketju täällä eilen?
saammeko me vielä mieheni kanssa asiat kuntoon, ja suhteen toimimaan? vai pitäisikö luovuttaa jo?
t.ellu
Mutta Suomessa näen teidän tulevaisuutenne. Olet päätäpahkaa ihminen, muista huomioida muut.
Oletko sama näkijä jolla oli ketju täällä eilen?
Viime viikolla olin täällä viimeksi.
saammeko me vielä mieheni kanssa asiat kuntoon, ja suhteen toimimaan? vai pitäisikö luovuttaa jo? t.ellu
aidolla panostamisella löydätte tasapainoisemman arjen. Siihen tarvitaan tahtoa.
Hei haluaisimme vielä kolmannen lapsen, onko mahdollisuutta?Tulemmeko muuttamaan, näetkö seutua, taloa?kiitos sinulle.
saan syvälle uineen tampsoonin enää pois? Ollut "siellä" jo 12 kk Ihmiset huomauttelevat hajusta, syrjäydynkö?
Lue se pienellä printatty teksti tampoonipakkauksesta.
... se pakkauskin on "siellä"
Mitäs meidän perheelle olisi tulevaisuudessa luvassa?
Saanko toisen lapsen, ja jos, niin koska? =)
Ainakin näen pienen lapsen siinä paikkeilla. Haluatko sitä oikeasti vai tuntuuko enemmän velvollisuudelta?
Minulla on vahva lahja, mutten ole kehittänyt sitä ollenkaan. Kannattaisiko? Näetkö minusta jotain? Minä en näe sinusta mitään, vaikka näen useista kirjoittajista välillä paljonkin. Miksi?
Missäs päin maailmaa tullaan elämään?