näkijä paikalla vähän aikaa, kysy pois!
Kommentit (53)
Mitäs meidän perheelle olisi tulevaisuudessa luvassa?
Nauti ja panosta elämääsi nyt. Tulevaisuus on tämän päivän tekojen tulosta.
Tasapainosi on horjunut viime vuosina välillä?
Siinäpä se kysymys yksinkertaisuudessaan.
tietenkin jäin välistä :( Alkaa korpemaan se että kun oikeasti tarvitsisin apua niin sitten tälläinen pieni asia kuin että näkijä jättää mut välistä av:lla tuntuu ihan kauhealta.
Ehkä tälläkin on taas tarkoituksensa mutta vituttaa siltikin.
välistä :(
-5
suhdeongelmieni suhteen?
Liiallinen toisten syyllistäminen ei vie asioita kuin mutkille.
Hei! Saanko unelmatyön jota vasta hain? Entä kuinka pian saamme kauan odotetun lapsen?
Kiitos jo vastauksesta!
Sellaista joka saattaa vaikuttaa ensalkuun tylsältä ja epäilyttävältä, mutta eipäs olekaan sitä. Suunta ylöspäin.
Löydänkö joskus oikean rakkauden?
Olisin niin halunnut saada apua tuon mökin ostoon kuuluvassa asiassa. Ongelmia tuntuu olevan matkalla. Ja nyt ei ollut kysymys mistään miljonääri mökistä kysymys.
Saanko toisen lapsen, ja jos, niin koska? =)
Ainakin näen pienen lapsen siinä paikkeilla. Haluatko sitä oikeasti vai tuntuuko enemmän velvollisuudelta?
Mielenkiintoista, jaksatko selventää - mitä tarkoitat, että näet pienen lapsen siinä paikkeilla? Onko se siis oma, vai esim. siskoni, joka taatusti on itsellekin rakas ja läheinen? =)
Minulla on vahva lahja, mutten ole kehittänyt sitä ollenkaan. Kannattaisiko? Näetkö minusta jotain? Minä en näe sinusta mitään, vaikka näen useista kirjoittajista välillä paljonkin. Miksi?
Istut juomassa jotain, kahvia?
Oikeastaan...pidätkö sisustamisesta?
Hei!
Minua kiinnostaa saanko koskaan työtä tai ehkä uuden lapsen? Miltä lähitulevaisuus näyttää?
T: Kr.
on nyt menossa?
Ja miten voisin kehittää itseäni lisää?
Kiitos, jos vastaat. :)
Tapaanko sitä oikeaa koskaan?
Kyllä tapaat... en sano vuosista tässä yhteydessä.
Haluaisin tietää lapsistani. Minkälainen tulevaisuus heillä on?
T: A
jatkanko nykyisessä?
Kannattaa olla tarkkana uusien työpaikkojen suhteen. Hae uutta työtä, mutta älä ole liian hyväuskoinen.
Onko meidän perheen raha-asioissa suuntaa parempaan? Entä minun ja mieheni välinen suhde, löytyykö lempi uudestaan? Nyt on päivät vaan täynnä kinastelua ja kiukuttelua.
Joku lapsistasi tarvitsee sinun huomiota enemmän ja aikuisuuden kynnyksellä erityisesti.
Paljon on ihania asioita ja ilonaiheita. Kunhan ei odota liikoja tai elä liikaa lapsensa elämässä.
Syyllisyys nakertaa jostain syystä?
tietenkin jäin välistä :( Alkaa korpemaan se että kun oikeasti tarvitsisin apua niin sitten tälläinen pieni asia kuin että näkijä jättää mut välistä av:lla tuntuu ihan kauhealta.
Ehkä tälläkin on taas tarkoituksensa mutta vituttaa siltikin.