Mun mies on melkein pelottava öisin
Jos se kääntyy sängyssä selälleen, aloittaa ihan hirveän suuauki kuorsaamisen. Työnnän sitten häntä ja pyydän kääntymään kyljelleen. On monesti tosi inhottava, jopa ilkeä kommenteissaan, viime yönä totesi ekana että enhän käänny ja sitten kun totesin että mene nyt, en pysty nukkumaan niin kivahti "minä sä siinä konahtelet mulle". NIin äreästi, etten uskaltanut enää tehdä mitään. Olen pyytänyt jäämään sohvalle nukkumaan, muttei kelpaa kun huono selälle. Meillä lapsi kipeänä ja nukkui makkarissa, mä en uskaltanut lähteä pois kun kuuntelin ettei pieni ala oksentaa sängyssään, mies kun ei herää. Aivan epäreilua että sen päälle pitää kestää miehen kuorsaus.
Kommentit (24)
Mutta en ymmärtänyt, mitä pelottavaa tuossa on...
Jos kuorsaava mies ei yhtään välitä toisen unesta, eikä ole yhtään pahoillaan, eikä yritä tehdä asialle mitään.
Mulla myös miesystävä joka suuttuu, jos sitä koittaa komentaa kyljelleen siinä vaiheessa kun kuorsausta on jatkunut 3 tuntia, enkä enää jaksa. Hänen mielestään hänellä on oikeus kuorsata, häntä ei saa herätellä, ja ongelma on mun. Ja hänen mökissään hän ei kuulemma sohvalla nuku.
Aikaisemmin painoindeksini ollessa lähellä 25 ja 26 kuorsasin. Nyt painonindeksini ollessa lähellä 18-20 en enää kuorsaa.
Sitten keskustelette asiasta mikä on piedempiaikainen ratkaisu ongelmaan? Eri osoitteisiin muuttamainen?