Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on melkein pelottava öisin

Vierailija
13.03.2012 |

Jos se kääntyy sängyssä selälleen, aloittaa ihan hirveän suuauki kuorsaamisen. Työnnän sitten häntä ja pyydän kääntymään kyljelleen. On monesti tosi inhottava, jopa ilkeä kommenteissaan, viime yönä totesi ekana että enhän käänny ja sitten kun totesin että mene nyt, en pysty nukkumaan niin kivahti "minä sä siinä konahtelet mulle". NIin äreästi, etten uskaltanut enää tehdä mitään. Olen pyytänyt jäämään sohvalle nukkumaan, muttei kelpaa kun huono selälle. Meillä lapsi kipeänä ja nukkui makkarissa, mä en uskaltanut lähteä pois kun kuuntelin ettei pieni ala oksentaa sängyssään, mies kun ei herää. Aivan epäreilua että sen päälle pitää kestää miehen kuorsaus.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen jo monta vuotta nukkunut eri huoneissa kuorsaavan miehen takia. En _todellakaan_ menetä yöuniani ja sitä myötä terveyttäni kuorsaajan takia.

Nyt pistät tuulemaan, eli jos miehesi ei muuta eri huoneeseen niin ostat itsellesi sängyn ja patjan ja muutat lapsen kanssa eri huoneeseen. Jos eri huonetta ei ole niin vaikka hitto eteiseen tai kylppäriin. Mikä tahansa on parempi kuin kuorsaajan vieressä. En ymmärrä mikä vimma ja pakko on nukkua parisängyssä, ikäänkuin se olisi onnistuneen avioelämän mittari.

Ja eri huoneissa nukkuminen ei tarkoita etteikö seksielämää olisi. Eri huoneissa nukkuminen tarkoittaa vain sitä että uni on tärkeää ja puolisot arvostavat toisiaan ja toistensa terveyttä. Kuorsaajan vieressä nukkuminen on kiinalaista kidutusta, jos joutuu vartin välein heräämään

Et voi tosissasi pelätä miestäsi noin paljon! Joko heität miehen ulos huoneesta tai lähdet itse. Koitapas nyt hyvä tyttö repiä itsekunnioituksen rippeet jostain kasaan ja pistää kova kovaa vastaan.

On muuten ihan turha heitellä niitä vinkkejä, miten kuorsauksesta pääsee, koska kuorsaus ei häiritse kuorsaajaa itseään (ennen kuin uniapnea iskee), joten pääsääntöisesti kuorsaajamiehet itse eivät viitsi tehdä mitään kuorsauksen lopettamiseksi!

Vierailija
2/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi sanoa mitä vaan, jos häntä herättää kesken unen. Mutta kyllä kuorsaukselle jotain voi. Onhan niitä leikkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiputa pipetillä jotain pahan makuista sinne suuhun kun nukkuu suu auki. Vaikka etikkaa. Ehkä hän ei edes herää siihen, mutta kääntyy kyljelleen.

Vierailija
4/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suorastaan suuttuu, saattaa jopa alkaa huutamaan yöllä jos yritän töniä häntä, että kääntyisi kyljelleen. Kerran lapsetkin heräsi tuohon huutamiseen. En siis enää tee niin. Kaiken lisäksi hän suuttuu, jos siirryn sohvalle nukkumaan. Sanoo, etten vaan halua nukkua hänen vieressään enää... argh! Hänen mielestään kuorsaus ei ole ongelma (minun pitää kuulemma vaan sopeutua, "kyllä kaikki nukkuu kun tarpeeksi väsyttää), joten turha yrittää mitään painonpudotusta tai leikkausta ehdottaakaan.

Vierailija
5/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helvetillinen korina kuuluu kyllä tulppien kuin tulppien läpi, kaikki on kokeiltu!

13

Vierailija
6/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi aika paljonkin. Ihan pienikin painonpudotus voi muuttaa. Kannattaa käydä lääkärissä. Mun miehelle on tehty se leikkaus. Helppo operaatio.

Vierailija
7/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muuten varmaan just niitä, jotka arvostelee normaalipainoisia ja hoikkia miehiä tuulennussimiksi vinkuheiniksi jne. "Miehen pitää olla mies" jne, soopaa.

Sit kun se mies on todella mies, uikutetaan kun pelottaa eikä saa nukuttua. Hah hah!

Vierailija
8/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muuten varmaan just niitä, jotka arvostelee normaalipainoisia ja hoikkia miehiä tuulennussimiksi vinkuheiniksi jne. "Miehen pitää olla mies" jne, soopaa.

Sit kun se mies on todella mies, uikutetaan kun pelottaa eikä saa nukuttua. Hah hah!

Olipas tosi asiaan liittyvä viesti. Kuorsaaja häiritsee, oli se kuorsaaja sitten nainen, mies tai vaikka koira.

Vierailija
9/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tosi asiaan liittyvä viesti. Kuorsaaja häiritsee, oli se kuorsaaja sitten nainen, mies tai vaikka koira.

Meidän perheessä se kuorsaaja olen minä, alipainoinen nainen jolta on kitarisat leikattu. Mikä tuo kuorsausleikkaus on? Minulla on ahdas nenä, jonka takia kuorsaan, leikataanko sitä?

Vierailija
10/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää ihan sairaasti, jos joku yöllä tökkii ja herättää. Saatan olla todella ilkeä!

Ootko kokeillu hellästi kääntää sun miestäsi herättämättä sitä?

Ja eikös apteekista saa jotain sellaist kuorsaussuihketta..

Vierailija
11/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt vaan siirrellä niitä sänkyjä ensi yötä ajatellen. Minä komppaan niitä kirjoittajia, jotka kehottavat teitä hommaamaan erilliset makuuhuoneet. Turhaa hiertää suhdetta tuollaisella asialla, kuorsaamista ei niin vain "hoideta", joten jos sulle on hyvät unet tärkeitä, niin PAKKOHAN sun on vaihtaa makuupaikkaa.

Vierailija
12/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin jo ylempänä eli olin se joka oli jo vuosia nukkunut eri huoneessa kuin kuorsaajamies.

Oma mieheni - näköjään muista poiketen - teki kyllä kaikkensa kuorsauksen vähentämiseksi. Kokeiltiin mm. tennispallot paidanselässä, muotoiltu niskatyynyt, kuorsaussuihke, kuorsauslaastari, purentakisko (kallis,teetettiin erikoishammaslääkärillä).

Viimein kävi siinä kuorsausleikkauksessakin eli ns. kitapurjeesta poistettiin laserilla polttamalla ylimääräistä "nahkaa". Eli se nielussa oleva "nahka" (ei se nyt ihan ihoakaan ole) aiheuttaa sen resonoivan törinän.

Ikävä kyllä leikkaus ei auttanut. Eli joskus auttaa joskus ei. Vähän se vähensi kuorsauksen volyymia, mutta ei lopettanut sitä kuitenkaan. Mieheni ei ole ylipainoinen ja hänellä on terveet elintavat, mutta tämä on hänellä sukuvika eli kaikki kuorsaavat. Johtuu siis leuan asennosta (virhepurenta) ja kitapurjeen liikakudoksesta.

Nyt on siis tehty kaikki mitä voi tehdä. Joten koska kuorsaus jatkuu, niin nukumme eri huoneissa. Ja silloin kun nukutaan eri huoneissa, ei todellakaan nukuta missään sohvalla tai kälyisellä 2cm patjalla vaan ostetaan sinne toiseen huoneeseen kunnon joustinpatjasänky.

Näin on menty monta vuotta ja tyytyväisiä ollaan! En voi muuta sanoa kuin että voi v***u noita ukkoja jotka pakottavat vaimonsa alistumaan ja nukkumaan vieressään vaikka tietävät itse kuorsaavan ja rääkkäävän toista!!!!

Vierailija
13/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi aika paljonkin. Ihan pienikin painonpudotus voi muuttaa.

Kaikki ex-poikaystäväni sekä myös oma aviomieheni kuorsasivat/kuorsaavat. Yksikään ei ollut ylipainoinen; päinvastoin aika hoikkia miehiä.

Minä käytän monesti korvatulppia, ja lisäksi pukkaan kuorsaajaa lempeästi, jos häiritsee. Hän kääntyy kyllä kiltisti kyljelleen eikä suinkaan suuutu, vaan on pahoillaan aiheuttamastaan meluhaitasta.

Vierailija
14/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukkosi torkahtelee säännöllisesti illalla tv:n ääressä sohvalle, siis on väsynyt, on todennäköisesti yöllä hengityskatkoksia eli uniapnea, joka pitäisi hoitaa.

Uniapnean hoito voi olla suuhun yöksi laitettava uniapneakisko, joka parantaa nukkumista kun vähentää kuorstausta ja hengityskatkoksia. Työterveydenhoiden kautta voi saada lähetteen tutkimuksiin, ja kotiin saa yöksi laitteen joka tarkkaillee hengitystä ja sormenpäästä verenkiertoa, että onko hapenpuutetta. Tukevammilla ihmisillä on suurempi riski ja joskus laihduttaminenkin voi helpottaa.

Vierailija
15/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät anna edes kumppaninsa nukkua öitään. Mitä se sellainen rakkaus on ja onko ylipäätään mitään järkeä roikkua suhteessa jossa toinen ei kunnioita toista. Kyllä maailma olisi paljon parempi paikka ilman meitä ihmisiä.

Vierailija
16/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinän läpikin. Kuulemma minäkin kuorsaan, tyttären lapsi nukkui minun vieressä ja kertoi aamulla tuosta.

Vierailija
17/24 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiputa pipetillä jotain pahan makuista sinne suuhun kun nukkuu suu auki. Vaikka etikkaa. Ehkä hän ei edes herää siihen, mutta kääntyy kyljelleen.

Vierailija
18/24 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ärsyttävää jos koko ajan herätellään eikä anneta nukkua kun eihän hän kuorsaukselle mitään voi.

Vierailija
19/24 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen jo monta vuotta nukkunut eri huoneissa kuorsaavan miehen takia. En _todellakaan_ menetä yöuniani ja sitä myötä terveyttäni kuorsaajan takia.

Nyt pistät tuulemaan, eli jos miehesi ei muuta eri huoneeseen niin ostat itsellesi sängyn ja patjan ja muutat lapsen kanssa eri huoneeseen. Jos eri huonetta ei ole niin vaikka hitto eteiseen tai kylppäriin. Mikä tahansa on parempi kuin kuorsaajan vieressä. En ymmärrä mikä vimma ja pakko on nukkua parisängyssä, ikäänkuin se olisi onnistuneen avioelämän mittari.

Ja eri huoneissa nukkuminen ei tarkoita etteikö seksielämää olisi. Eri huoneissa nukkuminen tarkoittaa vain sitä että uni on tärkeää ja puolisot arvostavat toisiaan ja toistensa terveyttä. Kuorsaajan vieressä nukkuminen on kiinalaista kidutusta, jos joutuu vartin välein heräämään

Et voi tosissasi pelätä miestäsi noin paljon! Joko heität miehen ulos huoneesta tai lähdet itse. Koitapas nyt hyvä tyttö repiä itsekunnioituksen rippeet jostain kasaan ja pistää kova kovaa vastaan.

Vierailija
20/24 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kuorsausleikkauksiakin tehdä? Käytätkö korvatulppia? Silikonitulpat on minusta parhaat, käytän aina välillä kun miehellä on röörit tukossa ja kuorsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi