Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä! Juuri sinä siinä! Mikä ihme siinä oikein on,

Vierailija
13.03.2012 |

että et saa sitä painoa pysymään alhaalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et saa sitä painoa pysymään alhaalla?

YHDESSÄ JOOKOS NIINKU ANANAS JA KOOKOS!

Vierailija
2/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on helppoa ja laskureiden avulla syön terveellisesti.

Kun en laihduta niin tulee useammin valittua epäterveellinen vaihtoehto, otettua siideri tms.

Aina kun lopetan laihdutuksen niin paino pomppaa pari kiloa ylöspäin ja jää johonkin siihen ja esim. juhlapyhien aikaan nousee helposti vielä pari kiloa suolaisen/viljaisen/liian vähän kasviksia sisältävän ruuan takia.

Ehkä pitäisi aina laihiksella laihduttaa se pari kiloa ekstraa vielä, niin ei heti tarvitsisi taas olla laihiksella parin kilon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti. Tiedän kaiken oikeasta ruokavaliosta, mutta silti mussutan suklaata, karkkia, pullaa, jäätelöä jne. Ihme että minulla on vaan ne 4-5 ylimääräistä kiloa, ja siis bmi on vielä normaali, 24.

Mutta kyllä minäkin ihmettelen, miksi en pysy erossa herkuista, kun arvostan kuitenkin niin kovin hyvää vartaloa ja kevyttä oloa. Sinä?

Vierailija
4/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sokeriaddiktoitunut tunnesyöppö

Vierailija
5/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että paino ei tahdo pysyä niin korkealla kuin pitäisi. Vaikka söisin mitä, niin tahtoo laskea alle 60kg, jonka lääkäri on määritellyt painoni alarajaksi. Olen todella pitkä. että joo, tasan ei käy onnen lahjat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme