Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle, mikä ruuvi täytyy olla löysällä

Vierailija
13.03.2012 |

jos ei halua rintaruokkia lasta? Yhdessä keskustelussa siitä jauhettiin, että pitää olla korvien välissä vikaa, jos ei tahdo imettää. Mutta mitä vikaa se nyt sitten ihan tarkalleen ottaen olisi?

Meillä on pian perheenlisäystä saapuvilla ja olen tehnyt päätöksen olla imettämättä. En ole mielestäni päästäni vialla, teen vain sen valinnan, johon minulla on oikeus.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä korvikeruokkijoita paikalla? Onko teitä moitittu pimahtaneiksi, siis muualla kuin av:lla? Onko neuvolassa tullut sanomista?

ap

Vierailija
2/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätöksessäsi ei ole yhtäkään plussapuolta kenellekään. Ei sinulle, eikä lapselle. Vai voitko väittää, että olisi. Ainoa oikea syy on se, jos esim. sellaista lääkitystä ei löydy, että voisi sen kanssa imettää. Muuten, todella, päässäsi on jotain hassusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko että siellä synnärillä on pullot ja maidot valmiina vai pakkaatko ne jo sairaala kassiin. Sulle tulee maitoa sinne rintoihin ihan automaattisesti.

Vierailija
4/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätöksessäsi ei ole yhtäkään plussapuolta kenellekään. Ei sinulle, eikä lapselle. Vai voitko väittää, että olisi. Ainoa oikea syy on se, jos esim. sellaista lääkitystä ei löydy, että voisi sen kanssa imettää. Muuten, todella, päässäsi on jotain hassusti.

Lapsi ei myöskään tiedä mitä "menettää", eli siis tissini naamallaan. Hän saa olla sylissä muutenkin ja sylissä on syödessään pullostakin. Mitä mun päässä on hassusti, kerro nyt! Vai etkö osaa sanoa?

Vierailija
5/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sit yks ilmeisen pimahtanut, 4 lasta - kaikki pullolla ruokittu sairaalasta asti.

Vierailija
6/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen. HALUAN HALUAN HALUAN tehdä niin. Joo, oikkuja on monenlaisia, varsinkin lapsilla. En alennu tasollesi jankkaamaan.

Vierailija
7/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko että siellä synnärillä on pullot ja maidot valmiina vai pakkaatko ne jo sairaala kassiin. Sulle tulee maitoa sinne rintoihin ihan automaattisesti.

Ihan silleen voin päättää, että ei minua siihen kukaan tule pakottamaan. Ihme kysymys. Ja maidon saa rinnoista ulos pumppaamalla, ei sen lapsen ole niitä pakko sieltä itse nassuttaa. Nassuttakoon pullosta.

Vierailija
8/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska imettäminen on sinusta hankalaa? Et halua pilata rintojasi?

Vierailija
9/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sit yks ilmeisen pimahtanut, 4 lasta - kaikki pullolla ruokittu sairaalasta asti.

Ruokitko korvikkeella vai omalla maidolla?

Vierailija
10/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairaalaan mentäessä voi ilmoittaa että ei halua imettää, saa tabletin joka estää maidon nousun rintoihin :)

Vierailija
11/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppaaminen on takuuvarmasti hankalampaa, mutta miellyttää minua enemmän.

Vierailija
12/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ulkonäkökeskeisyys (kertoo huonosta itsetunnosta).

Seksuaaliset ongelmat.

Totaalinen äidinvaiston puute.

Vierailija
13/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuvi vasemman korvan takana, pyydä miestäsi kiristämään sitä niin näet kaiken oikein. Ihan yleistä ensi synnyttäjillä jotka vaativat pelkosektiota.

Vierailija
14/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kasvatettu

Vierailija
15/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaat huutavat, että en halua en halua en halua, mutta aikuinen osaa sen lisäksi myös perustella miksi ei halua.

Vierailija
16/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairaalaan mentäessä voi ilmoittaa että ei halua imettää, saa tabletin joka estää maidon nousun rintoihin :)

Saitko tabletin ihan vain pyytämällä vai oliko vastustusta havaittavissa? Luulisi, että sairaalassa henkilökunta osaa hoitaa työnsä työnään, eikä auo päätä asioissa, jotka eivät heille kuulu..

Vierailija
17/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt täällä tuollaisia? Luulisi sinunkin tajuavan jos vähänkään olet tätä palstaa lukenut että täällä pyörii vain lapsiaan kouluun asti imettäviä täydellisiä äitejä, joiden valinnat ovat absoluuttisen oikeita ja joilla on oikeus ja valta tuomita ja moralisoida muita.

Minä imetin lasta, mutta en kokenut sitä kovin miellyttäväksi. Se nyt vaan oli helpompaa kuin pulata pullojen kanssa. Ihan sama, en olisi ampunut itseäni vaikka en olisikaan imettänyt.

Ihan kun se olisi automaatio että imettävä äiti on täydellinen ja paras ja äiti joka ei imetä on huono ja paska.

Olen usein sanonut näille parhaillejaihanillejahyville äideille että asiat eivät ole niin helvetin mustavalkoisia, mutta hei, kun näille fanaatikoille on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa..

Vierailija
18/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ulkonäkökeskeisyys (kertoo huonosta itsetunnosta).

Seksuaaliset ongelmat.

Totaalinen äidinvaiston puute.

Ehkä se on sitten toi äidinvaiston puute!

Vierailija
19/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaat huutavat, että en halua en halua en halua, mutta aikuinen osaa sen lisäksi myös perustella miksi ei halua.

En halua, koska se ei tunnu minulta. En tee muitakaan asioita, joita "en itse tekisi".

Vierailija
20/79 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt täällä tuollaisia? Luulisi sinunkin tajuavan jos vähänkään olet tätä palstaa lukenut että täällä pyörii vain lapsiaan kouluun asti imettäviä täydellisiä äitejä, joiden valinnat ovat absoluuttisen oikeita ja joilla on oikeus ja valta tuomita ja moralisoida muita.

Minä imetin lasta, mutta en kokenut sitä kovin miellyttäväksi. Se nyt vaan oli helpompaa kuin pulata pullojen kanssa. Ihan sama, en olisi ampunut itseäni vaikka en olisikaan imettänyt.

Ihan kun se olisi automaatio että imettävä äiti on täydellinen ja paras ja äiti joka ei imetä on huono ja paska.

Olen usein sanonut näille parhaillejaihanillejahyville äideille että asiat eivät ole niin helvetin mustavalkoisia, mutta hei, kun näille fanaatikoille on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa..

Ja kuulla tarkemman analyysin siitä, mikä voi olla naisessa vikana. jos ei halua lastaan imettää. Eipä järin järkeviä selityksiä tuntunut heruvan. Se mustavalkoisuus on vähän sellaista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän