Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sämpylä- ja pullataikina nousemassa, mites muut ovat

Vierailija
13.03.2012 |

ahkeroineet tänään?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pari työjuttua kotona ja olin työpaikalla seitsemältä. Viimeistelin ja lähetin tärkeän raportin, kävin läpi inboxin 100 viestiä, työstin powerpoint-esityksen iltapäivää varten. Puhun sadalle ihmiselle silloin. Nyt hörppään aamukahvin ja katson av:n etusivun.

Seuraava kokous alkaa 9.15.

Vierailija
22/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kävin suihkussa, pesin tukan, föönasin, meikkasin jne). Luin Hesarin. Kirjoitin kokousta varteen yhteenvedon. Nyt odotan, että herätän nuorimmaisen, joka potee influenssaa kotona, annan aamupalan ja lääkkeet ja lähden sen jälkeen kymmeneksi töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman vähän. On kauhee flunssa, en päässyt sohvalta ylös ennenkuin burana alkoi vaikuttamaan. Onneksi on burana, ilman sitä en jaksais tehdä lapsen kanssa mitään. Nyt istun kahvikupin kanssa netissä, lapsi katsoo lastenohjelmia dvd.ltä.

Vierailija
24/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 07 ja menin suihkuun, sen jälkeen oon vaan maannut sohvalla ja leikkiny iPadin kanssa . Kuumetta 38.4°c ja nokkosihottumaa :( Kohta voisin mennä syömään vähän jotain jos pysyisi ruoka vähän edes sisällä...

Vierailija
25/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 07 ja menin suihkuun, sen jälkeen oon vaan maannut sohvalla ja leikkiny iPadin kanssa . Kuumetta 38.4°c ja nokkosihottumaa :( Kohta voisin mennä syömään vähän jotain jos pysyisi ruoka vähän edes sisällä...

Vierailija
26/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta lähen ajeleen labraan ja sitte tuun varmaan kotiin...

Vierailija
27/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen herännyt :). Sitten lähetin lapset kouluun, ja lenkitin koirat. Siihen se nyt tällä kertaa jää..

Leivoin eilen sämpylöitä, tänään saatan leipoa pullaa. Mutta se on niin fiiliksestä kiinni.. Koulujuttuja ois lisäks. :)

Vierailija
28/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aamiaisen,kohta töhin, jumpalle ja sit lihapullien teko. Muuta en tee

Vierailija
29/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut ihan oikeesti laiska. Piti herätä 7.30 mut enpä jaksanut, nukuin lähes yhdeksään asti. Sit menin suihkuun. En jaksanut lähteä kaupungille aamiaiselle (oon motellissa yötä, opintomatkalla) joten söin kylmää pizzaa jääkaapista. Onneks teepusseja sentään löytyi. Nyt pitäis pakata laukut ja lähteä luennoille jotka alkoi jo puoli tuntia sitten. Oon vaan niin väsynyt. Sit yöjunalla kotiin ja huomisaamuna töihin, täytyy säästää ahkeroinnit sinne.

Vierailija
30/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kauppaan, tein loppuviikon ruokaostokset, nyt pyykkikone päälle ja kahvia ja leipä.

Sen jälkeen ajattelin katsoa Satuhäät tallennukselta.

Mun mielestä tää on sitten taas kiva ketju kun saa kertoa jollekkin miten päivä on lähtenyt käyntiin

Vierailija
31/31 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tupakalla, keitin kahvia ja nyt aaveilen:)