Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten järjestätte koululaisten kesäloma-ajan hoidon?

Vierailija
12.03.2012 |

Minkä ikäisiä koululaisenne ovat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo heinäkuussa pitää kaksi viikkoa, ja isä pitää elokuussa kaksi viikkoa. Isän kaksi muuta lomaviikkoa on perheen yhteistä lomaa kesä-heinäkuun vaihteessa.

Lapset ovat 7- ja 8-vuotiaita (täyttävät syksyllä 8 ja 9). Meidän tytöt ovat siinä mielessä omatoimisia, että voisivat satunnaisesti olla keskenäänkin mutta eivät peräkkäisiä päiviä eivätkä oikein taida edes tahtoa.

Vierailija
2/8 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomat pidetään miehen kanssa osittain eri aikaan, osan lomasta ovat isovanhemmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset (7v ja 9v) hoitajan kanssa kesäkuun, minä lomalla heinäkuun kolme ekaa viikkoa ja mies kolme vikaa. hoitaja lasten kanssa myös elokuun ennen kuin koulut alkavat.

Vierailija
4/8 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien lasteni alakoulukouluvuosien ajan ja olen edelleen kotiäiti, nuorin nyt 13 vuotta.

Meillä näin onnellisesti eli ei ole ongelmia. Olen hoitanut/vahtinut myös monet lasten kaverit kesälomien ongelmakohtien ajan.

Vierailija
5/8 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös 13v ja 15v tytöt, jotka voivat tulla hoitamaan sinunkin koululaista jos tarvitset Vantaalta Tikkurilan lähistöllä. :)

Vierailija
6/8 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan kesäkerhopaikkaa kesäkuuksi 3 viikolle (ei tiedä saadaanko). Vanhemmat yrittävät saada lomia hieman eri aikaan (ei tiedetä saadaanko). Otin pari palkattoman vapaan viikkoa. Isovanhempia ehkä voidaan hyödyntää jos heidän lomansa eri aikaan kuin meillä (ei tiedetä saavatko eri aikaan vaikka pyytävät). Hoitovapaalla oleva siskoni on lupautunut hätävaraksi, mutta hänen luonaan kuten isovanhemmillakin pitäisi olla sitten koko viikko, asuvat kaukana.

Lapsi ekalla luokalla.

Vierailija
7/8 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen kaikella mahdollisella tavalla työllistymistä, eli en hae töitä ennen kuin ensi syksynä. Viime kesänä olimme molemmat vanhemmat töissä ja lomaa vain muutamia viikkoja, kun kummallakin pätkätyöt. Palkkasimme hoitajan kotiin. Minun palkkani meni käytännössä hoitajan palkaan, mutta muutakaan vaihtoehtoa ei ollut. Omat vanhempamme ovat joko liian vanhoja tai liian kaukana. Lapset ekalla ja tokalla.

Vierailija
8/8 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seurakunta myös tänä vuonna järjestää päiväleirin koulun iltapäiväkerhotiloissa. Näin on ollut nyt muutamana vuonna, myös viime vuonna kun esikoinen oli ekalla luokalla.

Nytkin siis toivon että ekat kolme viikkoa menee päiväleirillä. Juhannuksen jälkeinen viikko toivottavasti mummo tai vaari voi hoitaa. Sitten alkaa miehen loma, pari viikkoa on yhteistä lomaa, minulla pari viikkoa vielä miehen jälkeen.

Ennen koulua on sitten taas muutama päivä "katvealueella"..taas toivon että isovanhemmat tai mahdollisesti kavereiden luona voi olla?

Tyttö siis nyt 8v, täyttää 9v kesällä. Pikkuveli 5v joten onneksi päiväkotiin pääsee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä