Jes, onnistu sitten mies taas pahoittamaan mun mielen
Olin kauheen iloinen kun eka päivä miehen palattua isyysloman jälkeen töihin meni kolmen alle viisivuotiaan kanssa niin helposti, mutta eikös tuo sitten kotiin tullessaan heittänyt, että ONPA TÄÄLLÄ KOTONA SONTAISTA. Sinne meni sekin hyvä fiilis sitten, työnsin vauvan miehen syliin ja ilmotin lähteväni lenkille :(
Kuinka se aina osaa :(
Kommentit (9)
Kun paikalla on kaksi aikuista, toinen on hoitanut kolmea lasta ja toinen on siivonnut.
Toivottavasti mies on jo saanut siivottua.
töiden jälkeen. Selkeestihän siellä jotain on tapahtunu kun kerran isyyslomalla kaikki oli puhdasta.
Kun paikalla on kaksi aikuista, toinen on hoitanut kolmea lasta ja toinen on siivonnut.
töiden jälkeen. Selkeestihän siellä jotain on tapahtunu kun kerran isyyslomalla kaikki oli puhdasta.
siis paskaako siellä on ympäri seiniä?
olisit vaan tokaissut, että niinpäs onkin, ihana kun tulit kotiin ja lykännyt rätin kouraan ja lähtenyt sitten vasta lenkille.
Vedä sitä korkeimman omakätisesti turpaan. Eiköhän siitä opi.
Vedä sitä korkeimman omakätisesti turpaan. Eiköhän siitä opi.
naiset saa muutenkin pienempiä tuomioita, jos edes tuomitaan. Siitä vaan turpaan.
No sillä tavalla puhdasta joo, että jompi kumpi ehti tyhjentää tiskikoneen ja laittaa päivän astiat sinne eikä siistiin pinoon tiskipöydälle. Yksi aikuinen pois on puolet pois, kyllä miehen ollessa kotona isyyslomalla jompi kumpi oli ihan koko ajan kiinni lapsissa ja siksi tuntuu pahalta, ettei se ymmärrä että mä haluan antaa aikaa niille lapsillekin.
Eikä meillä siis oikeasti sontaista ollut, tiskit pöydällä ja lelut levällään :(