"Mieheni " salarakas tekstaili mulle
ja kertoi suhteestaan "mieheeni". Käski mun luovuttaa ja päästää irti. Teen kuulemma "mieheni" onnettomaksi.
Vastasin että kiitos vaan tästä tiedosta, En tiedä oletko Helena, Katja vai Suvi mutta olitpa kuka tahansa heistä (tai joku uusi josta en vielä tiedä) niin sinulle tiedoksi että en pidä "miestäni" täällä väkisin, en kiristä lapsilla enkä millään muullakaan, on vapaa lähtemään koska itse haluaa. Mutta niin kauan kun ei lähde kustantaa elämiseni ja hoitaa tasapuolisesti lapsia että minullakin on vapaus käydä hakemassa seuraa.
Miksi ihmeessä mä tuollaisen johonkin heivaisin?? JOs sä teet "mieheni" onnelliseksi miksi ihmeessä hän täällä vielä asuu:)
Ja juu en rakasta "miestäni", minulla uusi suhde toisen miehen kanssa. Uusi mies tietää että olemme "mieheni" kanssa kämppiksiä ja se sopii hänelle koska näin meille jää paljon enemmän yhteistä aikaa.
"Mieheni" ei tiedä suhteestani enkä koe että minun tarvitsisi hänelle mitään ilmoittaa koska ei hänkään itse minulle näistä naisistaan ole kertonut.
Nainen haistatti minulle vitut ja haukkui valehtelijaksi ja sekosi ihan täysin. Nyt sieltä tulee viestejä yhtenään, kaikissa haukkumista jne..MITÄ HELKKARIA MÄ NYT TEEN?? KÄSKEN SEN VETÄÄ ITTENSÄ KIIKKUUN??
Kommentit (23)
puhuin naisesta.
ja hairintasyyte olis ihana, nostakaa mua vastaan sellainen, pliis!
kiitos, tama oli nyt se puuttuva pala.
Eli sanoisin että tuo akka soittelee, huolehdipa että ei soittele enää. ;)
Vittuako ne huorat sulle tekstaa, hoitakoot mies hoitonsa.