Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAIRAANHOITAJIA KADEHDITAAN VIETÄVÄSTI

Vierailija
12.03.2012 |

tosi on ei voi mitään!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä kadehdittaisiin? En mä ainakaan.

Vierailija
2/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kuin poliisi on supermiehekäs ammatti.

Jossain oli tästä juttua. Nämä ammatit vetävät koska siinä on tää seksikkyysjuttu. Se selittää senkin, miksi kummankaan palkkoja ei saada nousemaan mutta tulijoita silti riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työhän on paskaisen perseen pyyhkimistä ja veristen visvaisten kynsien leikkaamista. Hyi hitto!

Vierailija
4/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli tästä juttua. Nämä ammatit vetävät koska siinä on tää seksikkyysjuttu. Se selittää senkin, miksi kummankaan palkkoja ei saada nousemaan mutta tulijoita silti riittää

Mä en ole nähnyt eläissäni yhtään seksikästä sairaanhoitajaa.

Vierailija
5/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole nähnyt eläissäni yhtään seksikästä sairaanhoitajaa.

mä oon joitakin. Kyllä tää on totta, hoitsubileet, nurses do it better, seksifantasiat

Vierailija
6/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan tavisammatti, jossa toimii ihan tavistyyppejä. Enkä ole koskaan kuullut kenenkään kadehtivat heitä. Ehkä heitä kadehtivat sitten jotkut pelkän peruskoulun/amiksen käyneet tai he, jotka eivät ole päässeet sairaanhoitajiksi lukemaan?

Vierailija
7/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan. Mutta hieno ammatti kuitenkin.

Vierailija
8/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan tavisammatti, jossa toimii ihan tavistyyppejä. Enkä ole koskaan kuullut kenenkään kadehtivat heitä. Ehkä heitä kadehtivat sitten jotkut pelkän peruskoulun/amiksen käyneet tai he, jotka eivät ole päässeet sairaanhoitajiksi lukemaan?

En mäkään osaa heitä kadehtia. Kadehdin oman alan ihmisiä ja piirun verran parempiin hommiin päässeitä. Työskentelen viestinnän alalla esimiehenä ja meidän työporukassa kukaan ei ole tunnustanut kaipaavansa ruumiilliseen työhön, kuten sairaanhoitajaksi.

Toi nurses do it better on varmasti joku hoitsuopiskelijoiden inside-juttu eli taisi olla ap asialla. ;)Ei itsensä komppaaminen mikään häpeä ole.. ;)

Vierailija
9/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan. Mutta hieno ammatti kuitenkin.

Ja hoitsuksi voi aina halutessaan kotioloissa pukeutua, jos haluaa. Mulla ainakin on sellainen puku olemassa.

Vierailija
10/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kuin poliisi on supermiehekäs ammatti. Jossain oli tästä juttua. Nämä ammatit vetävät koska siinä on tää seksikkyysjuttu. Se selittää senkin, miksi kummankaan palkkoja ei saada nousemaan mutta tulijoita silti riittää

koska ovat tyhmiä. Remonttimies, palomies ja kirvesmieskin ovat seksikkäämpiä kuin poliisit.

Vierailija
11/16 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan se sanotaa Raamatussakin, etta ala himoitse, siis toiselta.

Vierailija
12/16 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan opiskelija.

Vierailija
13/16 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, en tiedä. Enkä olisi ikinä tullut ajatelleeksi. Itse en kadehdi ketään työn puolesta, koska nautin omasta työstäni niin paljon. Joskus olen pohtinut johtotason tehtävää, mutta oman työni hyvät puolet veivät voiton, enkä ryhtynyt toimiin, kun tilanne olisi ollut otollinen uralla etenemiseen.

Vierailija
14/16 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi asiallisesti kommentoida? Sairaanhoitajan työ ei ole pelkkää perseen pesemistä, vaikka ihmisen perushoito onkin yksi tärkeimmistä asioista hoitajan kun hoitajan työssä. Sairaanhoitajat eivät ole myöskään sen tyhmempiä, tai seksittömämpiä, kuin muidenkaan ammattien edustajat.

Mutta en kyllä ole huomannut 14 vuotisen sairaanhoitajan urani aikana kenenkään ammattiani kadehtivan. Itse viihdyn ammatissani mainiosti, vaikka varsinkin tällä palstalla paskaa tulee niskaan jatkuvasti.

Vierailija
15/16 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isät on vekkuleita....

Terv. lasten sairaanhoitaja

Vierailija
16/16 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku kadehtii, olen kyllä valmis kertomaan miksi ei kannata kadehtia!

ja kyllä on seksikkyys kaukana!! näkisitte vaan millainen "lehmä" minäkin olen, ja välillä työpäivän jälkeen niin rikki, fyysisesti, välillä henkisestikin, ja palkkapäivänä ei paljon naurata.

T: sairaanhoitaja(lehmä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi