Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö laihduttamaan, jos syö mielialalääkettä?

Vierailija
12.03.2012 |

Seronil kyseessä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän käytetään myös ahmimishäiriön hoitoon juuri siksi että se vähentää ylenmääräisen mussutuksen tarvetta..

Vierailija
2/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin. Mulla laihis tai sen aloitus kaatuvat yleensä juuri mielialanvaihteluihin. Jos pään saisi tasaantumaan, niin uskoisin, että laihis olis paaaljon helpompaa, kun sen vain saa alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkuin -10kg kahdessa kuukaudessa

Vierailija
4/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pystyisi?

Vierailija
5/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin remeron. Itse kun söin remaronia sain syödä vain 500 kaloria vuorokaudessa et paino pysyi samassa, en siis laihtunut enkä lihonut ja juoksin vielä lenkkiä.

Mutta esim cipralex vie ruokahalun ja laihduttaa.

Vierailija
6/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapussa on sivuvaikutuksina mm. painon nousu. Jotkut lääkkeet nostavat ruokahalua ja syömisen himoa, joten sitä kautta on vaikea pysyä normaalipainossa saati laihduttaa.

Mulla ylipaino oli yksi masennuksen syy ja osaa lääkkeistä ei edes harkittu sivuvaikutuksen takia.

Vierailija
7/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sinulle yritetään laittaa remeronia/mirtatsapiinia, edes pientä annosta, niin kieltäydy. Se on kaikkein pahin lihottaja ja voi aiheuttaa hillitöntä ahmimista ym. oireita, jota ei enää sen masennuksen päälle kaipaa. Muitakin lääkkeitä on, joten turha ottaa sitä lihomisen riskiä, koska pitemmän päälle se ei tee fyysiselle kunnolle hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi