Mistä rohkeutta pukeutua naisellisemmin?
Olen jumiutunut epänaiselliseen pukeutumiseen. Käytän lähes aina farkkuja, perustrikoopaitoja, tai huppareita. Kotona viihdyn legginseissä em. yläosien kanssa. Väreinä lähes poikkeuksetta mustaa, tummansinistä, viininpunaista tai valkoista. Haaveilen naisellisemmista vaatteista ja joskus olen ostanutkin mekkoja tms, mutta ne jäävät aina käyttämättä kaapin perukoille. Tunnen itseni niin teennäisen näköiseksi mekossa tai naisellisen romanttisissa yläosissa. Jos aamulla rohkenen laittaa jotain kaunista päälleni, vaihdan vaatteet viime tingassa ennen kuin poistun kotoa.
Kuinka te muut lapsiperheiden äidit pukeudutte arkena? Käytättekö jopa kotioloissa "naisellisia" vaatteita?
Kommentit (6)
..voisi toimia sinulle, jos et osaa muuten käyttää ns naisellisia vaatteita..
Hyvät neuletakit toimii aina jonkun kivan topin kanssa..
Mitä jos ottaisit vauvan askeleita?
Ensin vähän väriä.
Joku simppeli mekko joka ei ole liian naisellinen.
Koita lähteä ulos vaatteissa niin että menet vaikka autolla vaan jonnekin ajamaan etkä poistu autosta tai viet roskat, istu parvekkeella?
Mun mies on heikkona mekkoihin, joten olen niitä alkanut vasta reilu 25- vuotiaana käyttämään.
Mutta tuo on tottumiskysymys. Lisäksi kannattaa panostaa vaikka hyviin alusvaatteisiin joilla saat kurvit kuntoon.
PS. Kannattaa katsoa nättinakuna -ohjelmaa, siinä saa hyviä vinkkejä.
naisellisen mallinen vaikka onkin perustrikoota. Ja tärkeintä on miten kannat itsesi, missä kunnossa keskikroppasi on.
Itsekin laitan mekkoja vain juhliin jne., mutta ihan naiselliseksi tunnen oloni silti :)
muuttuvat naisellisiksi kun laitan jalkaan korkokengät tai pitkävartiset saappaat. Lisää asusteiksi huiveja ja koruja, niin olet jo pitkällä :)
Haluaisin vain kommetoida ehkä hieman asian vierestä, että mekko on itse asiassa tosi mukava "oloasu". Jos on hyvän mallinen ei kiristä mistään, ilmava, ja, tietenkin, naisellinen!
Itse en omista montaa mekkoa, mutta ne muutamat viime aikoina hankitut ovat olleet iloinen yllätys!
Onnea ja rohkeutta sinulle mekkojen käyttöön!
pukeudu ensin lyhyiksi ajoiksi. Vaikka kaupassa käyntiin tai roskien vientiin.
Nopeasti sitä tottuu sitten näyttämään julkisesti paremmalta.