Tauski Peltonen kihlautui Gambiassa - tässä on 25-vuotias rakas, katso kuva!
Kommentit (93)
Eikös Suomeen haalita kaikki jotka tänne vähänkään tahtovat, afrikkalaiset varsinkin? Vai ovatko persut (gulp!) väärässä?
Tervetuloa todellisuuteen jos noin kuvittelit.
Puhumattakaan tuosta itse pääpalkinnosta... Tytöllä ei tietysti ole aavistustakaan Taunon taustoista.
En nyt usko että Gambian lakiin on kirjoitettu että naista saa lyödä. Uskoisin kuitenkin että siellä tapahtuu perheväkivaltaa. Uskoisin myös että täällä naiset juoksevat herkemmin poliisille ja lääkäriin kertomaan perheväkivallasta (vaikkei esim noi Tauskin naiset ole kai juosseet). Luulen että naiset siellä kestävät hiljaa perheväkivallan, sillä onhan mies perheenpää. Luulen myös että suku hyväksyy hiljaa perheväkivallan, vaikka nainen siitä kertoisikin suvulle. Jos olen väärässä, korjatkaa.
On myös tottunut erilaiseen kulttuuriin, eikä tajua ettei suomessa saa lyödä.
En nyt usko että Gambian lakiin on kirjoitettu että naista saa lyödä. Uskoisin kuitenkin että siellä tapahtuu perheväkivaltaa. Uskoisin myös että täällä naiset juoksevat herkemmin poliisille ja lääkäriin kertomaan perheväkivallasta (vaikkei esim noi Tauskin naiset ole kai juosseet). Luulen että naiset siellä kestävät hiljaa perheväkivallan, sillä onhan mies perheenpää. Luulen myös että suku hyväksyy hiljaa perheväkivallan, vaikka nainen siitä kertoisikin suvulle. Jos olen väärässä, korjatkaa.
On myös tottunut erilaiseen kulttuuriin, eikä tajua ettei suomessa saa lyödä.
MONI nainen on vain hiljaa ja kestää sen hakkaamisen, kulissit pidetään yllä vaikka väkisin. Ei edes ole taloudellisesti pakko Suomessa kestää, kuten just jossain Gambiassa se voi olla syy, miksi nainen ei lähde pois. Gambiassa on tehty paljon työtä väkivallan eteen, siellä on myös turvapaikkoja ja sosiaalityöntekijöitä, jotka auttavat naisia ja lapsia. Perheen ja sukulaisten suhtautuminen riippuu ihan ihmisistä. Esim. lasteni tädin mies hakkasi hänet todella pahasti jo parikymmentävuotta sitten. Tädin veljet kostivat miehelle ja hakkasivat hänet pahaan kuntoon ja potkivat perheestä pois, täti haki avioeroa eikä miestä ole sen jälkeen näkynyt...Gambiassa myös vankilatuomiot ovat ihan eri luokkaa kuin täällä eikä ole harvinaista päästä hengestään telkien takana. Raiskauksesta voi tulla 20v vankeutta tuosta vain.
En oikein usko tuohon lääketieteen opiskeluun. Ei kai hän kesken opintojen lähtisi toiseen maahan jonkun äijän perässä. Voiko Gambiassa muuten opiskella lääketiedettä? Onko siellä yliopistoja?
Tää mimmi on itte kusettanut Tauskia. Tavallinen gambialainen horo, jotka tyrkyttää itteään kelle vaan valkoselle miehelle.
mutta tosiasia on se, että noissa maissa valkoinen mies on niin suuri itseisarvo, ettei siinä enää mitkään vaimonhakkaamiset paina. Nuo naiset tekevät ja kestävät mitä vain saadakseen valkoisen miehen, koska valkoinen mies = vaurautta.
Ja turha niitä naisia on moittia. Nuo maat ovat niin rutiköyhiä ettei suomalaiset tajuakaan. Ihmiset joutuu oikeasti taistelemaan elannostaan, ja usein vielä elättämään muitakin. Kyllä siitä hyvästä muutaman mustelman kestää.
ei saa googlettaa, niin mitä muita biisejä kuin "sinä vain" tolla Tauskilla oikeen on?
Mielestäni tuon naisen kotimaan suurlähetystön velvollisuus olisi selvittää tuo (todellinen) tilanne naiselle, että mistä tässä Tauskissa on nyt kyse.
Suurlähetystön velvollisuus on selvittää potentiaalisen miesystävän tilanne naiselle. Itsekkin olen aina aloitettuani seurustelun ulkomaalaisen miehen kanssa pyytänyt Suomen suurlähetystyöä tekemään selvityksen miehen tilanteesta. Hyvin on palvelu pelannut ja olen ollut tosi tyytyväinen lähetystön työhön. Uskon näin säästyneeni muutamalta mustelmalta ja pettymykseltä.
Ajattelin just samaa...kun sais sanan tälle naiselle, että pakenee vielä kun voi.
ei saa googlettaa, niin mitä muita biisejä kuin "sinä vain" tolla Tauskilla oikeen on?
Mielestäni tuon naisen kotimaan suurlähetystön velvollisuus olisi selvittää tuo (todellinen) tilanne naiselle, että mistä tässä Tauskissa on nyt kyse.
Suurlähetystön velvollisuus on selvittää potentiaalisen miesystävän tilanne naiselle. Itsekkin olen aina aloitettuani seurustelun ulkomaalaisen miehen kanssa pyytänyt Suomen suurlähetystyöä tekemään selvityksen miehen tilanteesta. Hyvin on palvelu pelannut ja olen ollut tosi tyytyväinen lähetystön työhön. Uskon näin säästyneeni muutamalta mustelmalta ja pettymykseltä.
Jaha. Ja monenkohan julkkiksen kanssa olet siten ollut?
Tauskin tiedot on helppo tutkia, näpyyttää googleen Tauski niin ruutu täyttyy perheväkivallasta, mutta monenko ihmisen tiedoissa on että hakkasi tyttöystävän ja se jätti? Tuskin monenkaan. Perheväkivalta on varmasti yleisempää kuin mitä julkisuudessa on ja mitä mikään lähetystö saa tietää. :(
Mutta takasin aiheeseen, minusta tuo on todella surullista. Tyttö luulee että Tauski on joku miljonääri ja kaikki sitä kunnioittaa. Kun oikeasti se nainen päätyy tosi rivoille tanssilattioille vähissä vaatteissa ja 5-kymppiset ukot kyylää.
Eikös Suomeen haalita kaikki jotka tänne vähänkään tahtovat, afrikkalaiset varsinkin? Vai ovatko persut (gulp!) väärässä?