Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan odottaisit tässä tilanteessa:

Vierailija
13.01.2013 |

Seurustelua vuosi takana. Mies ei tiedä haluaako koskaan muuttaa yhteen. On tyytväinen tilanteeseen näin. Naista ei olla esitelty miehen vanhemmille eikä sukulaisille mutta mies on kyllä nähnyt naisen sukulaiset. Sanoo olevansa tosissaan mutta tämä nainen ei usko koska mitään yhteisiä suunnitelmia ei ole. Lähtisitkö suhteesta vai odottaisitko vielä muutosta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen roikkunut tuollaisessa suhteessa yli 5 vuotta. Se ei ikinä tule muuttumaan muuksi.

Vierailija
22/31 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jommalla kummalla tai molemmilla lapsia? Onko monta eroa takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia. Sukulaisien tapaaminen myös hänen puoleltaan olisi täysin mahdollista. Hän on nähnyt minun sukua.

ap

Vierailija
24/31 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakin.

Vierailija
25/31 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ilmeisesti halua asua lapsiperheessä. Onko hän teillä usein vai vain silloin kun lapset isällään?

Vierailija
26/31 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin. Tullaan juttuun kaikin tavoin.

Vierailija
27/31 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse onon siitä ettei halua asua lapsiperhessä. Sen tein jo alkuun selväks että mulla on lapsia ja jos ei kelpaa saa lähtee jatkamaan matkaa. Ja on ollut myös paikalla kun lapset on minulla. Jos kyse olisi lapsiasiasta niin tuskimpa silloin olisi edes lähteny koko suhteeseen mukaan.ap

Vierailija
28/31 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosta valmista tuu ikinä.

Vierailija
29/31 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta.

Vierailija
30/31 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko syitä, miksi et voisi odottaa ja katsoa, eteneekö suhde vai ei?

Mietin usein, miksi joku kokee koko ajan tarvetta päivittää suhdettaan eli edetä tiettyyn haluamaansa suuntaan. Vuosi on kuitenkin lyhyt aika. Toki jokainen etenee tahtiinsa, mutta koen, että vuoden seurustelussa suhde on vasta edennyt varsinaiseen seurusteluun ja vasta nyt hiljalleen aletaan miettiä, onko tästä enempään.

Meillä minä olin myös se, joka koko ajan hoppuilin, mutta toisaalta myös tajusin miehen jarruttelun edessä, että en ollut menossa varsinaisesti mihinkään vaan tarvitsin vain koko ajan sitä todistetta siitä, että mies todella rakastaa. Onneksi aika teki tehtävänsä ja osoitti, että mies todella haluaa asua minun kanssani ja perustaa perheen ja että minä vain säntäilin vailla päämäärää muiden odotusten tahtiin. Saatiin sitten tehtyä asiat omaan tahtiin ja omalla tavalla pienen kipuilun jälkeen.

Erittäin hyviä huomioita tässä. 

Vierailija
31/31 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole ratkaisunsa tehnyt. Tässä kuitenkin yli 10 vuotta ollut aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi