Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisia naisia ärsyttää kotirouvat?

Vierailija
11.03.2012 |

Minun vaimoni ei ole koskaan käynyt töissä. Alkuun hoiti lapset, kun olivat pieniä. Mutta nykyään harrastaa kaikenlaista. On erittäin hyvännäköinen ja siksi liikkuu paljon jne. Minusta tämä on hienoa. Monet naiset voisivat ottaa mallia. Eikä tukka lyhyenä raataa töissä. Se ei ole naisellista!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokunen, joskus. Se johtuu ehkä siitä, että koen vääryytenä, että joku saa elämän helppona?

Mutta, on ihanaa ja hienoa, jos tuohon pystyy ja on varaa. Mä raadan silti jatkossakin töissä, että saan lapsilleni ruokaa ja muut pakolliset.

Vierailija
2/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asiaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten keskustelu kotihoidontukiasiastakin on osoittanut.

Vierailija
4/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo ja vieläpä naisen kirjoittama :)

Vierailija
5/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ärsytä, mutta on kiva käydä töissä ja tienata omaa rahaa. Saa hatun ja laukun omilla säästöillä. Mies panee mua myös paljon, en jaksaisi olla vain kotona.

Vierailija
6/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti. Jollakin on helpompi elämä kuin mulla. Ja hauskempi. Mielelläni ajattelen, että olisin jotenkin kehittyneempi kun olen itse töissä, mutta todellisuussa haluaisin enemmän vapautta ja aikaa kuin mitä minulla on.

Vierailija
7/7 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun pitää nousta joka aamu, mennä töihin ruuhkabussilla, olla olevinaan so happy kun tapaa toiset yhtä tympääntyneet työkaverit, ei oo aikaa olla lasten kanssa, tehdä mitään kunnolla? Aina kiire, kiire, kiire! Olen mä kade. Sopis kyllä mullekin, mutta mies on keskitulonen, ei toivoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme