Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset suonikohjut pitää olla, että pääsee vaahtoruiskutukseen kunnalliselle?

Vierailija
21.02.2012 |

Itselläni kauhea patti polven sisäsyrjässä, yksi suuri suoni pullottaa useasta kohdasta, jalkaa särkee öisin, enkä voi nukkua kunnolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kauhea patti polven sisäsyrjässä, yksi suuri suoni pullottaa useasta kohdasta, jalkaa särkee öisin, enkä voi nukkua kunnolla.

Vierailija
2/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon pitää olla rikki eli jalan verenkierron vakavasti häiriintynyt ennenkuin hoidetaan julkisella. Vaahtoruiskutus ei paljon maksa yksityisellä, itse kävin ihan leikkauksessa ja sitä suosittelen, ei sekään mikään kamalan kallis ollut lopputulokseen nähden (=kauniimpi, kivuton jalka).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äidillä oli kummatkin sääret ja reidet täynnä sinisiä ja violetteja pullistumia, kuin köysikimppuja. Ne oli niin kipeitä ettei välillä päässyt kävelemäänkään kuin muutaman kymmenen metriä kun alkoi kauheat säryt, sitten vasta pääsi. Eikä niitä vaahtoruiskutettu, vaan tehtiin leikkaus.

Vierailija
4/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö tosiaan pääse ollenkaan kunnalliselle, jos yöunet vieviä jomotuksia?

Miten iho voi mennä rikki kohjuista? Sekö edellytys? Kuulostaa varsin kummalliselta minusta:(

Vierailija
5/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavaa ei vaadita, mutta suonikohjuista pitää olla kipua ja haittaa töihin, jotta pääsee operaatioarvioon. Todennäköisin hoito kunnallisella puolella on leikkaus. Vaahdotuksen saanee yksityisellä alle tonnilla.

Vierailija
6/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireena kamala, jatkuva ja paha särky. Pääsin ultraan ja suonet todella kohjuuntuneet. Ulkonäkö ei ollut paha, kun on jo aiemmin kerran kunnallisella leikattu pntasuonet veke.

Mut on siis kaks kertaa hoidettu kunnallisella. Toivon, et muutkin pääsisi. Mulla vaivasi kamalasti ja vaikutti jo työkuntoon.

Vierailija
7/7 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk-lääkäri