Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pitäkää huoli ettette jää tyhjän päälle!!

Vierailija
11.03.2012 |

Opetelkaa oikeesti raha-asioiden hoitamista ja turvaamaan tulevaisuuttanne. Kannattaa olla realisti; erot on tätä päivää ja muustakin syystä voi joutua jäämään yllättäen yksin.

Nykyään on tosi yleistä et naiset maksaa perheen juoksevia asioita, ostaa ruokaa ja vaatteita, jotka kuluu pois. Miehet laittavat rahansa usein esim autoon, asuntoon tms joka on täysin heidän nimissään ja omistuksessaan ja jolla on myyntiarvoa. Kun pysytään yhdessä, niin kaikki hyvin, mut sitten tuleekin se likainen ero.. (tms) Auts.

Varsinkin avoliitossa olevat, mut muutkin. olkaa skarppeina! Ja laittakaahan ne äijätkin välillä prismaan ;D

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Itsekin havahduin ihan vasta ja aloin säästämään.

Minkälaista summaa arvon mammat pidätte sopivana "hätävarana"?

Tosin pistän ihan varmasti ukkokullan maksamaan, jos ero tulee. Siihen on mulla laillinen oikeus. Meillä juuri klassinen esimerkki avoliittoperheestä. Mies ostanut mm. talon, kesämökin ja auton. Mulle ei ole jäänyt säästöön mitään, kun kaikki mennyt arjen pyörittämiseen.

Mutta nyt aloin megapihiksi bitchiksi, jääkaapissa ei ole mitään ruokaa, mikä ukolle kelpaisi. Ja mitään vaatteita tms. en nyt ostele.

En mielestäni ole ahne tai havittele omaisuuksia. Haluan vain että lapsillani on toimiva koti, jos ero tulee, ts. meillä on pyykinpesukone, huonekalut ym. vermeet.

Pienet on tulot ja vielä pienemmät menot nyt.

nimissä?

Meillä on kaikki ollut yhteistä alusta asti. Asunto on molempien nimissä vaikka mieshän sen on käytännössä maksanut, koska mä olen ollut kotona lasten kanssa tuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi