Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkokielestä Venäjään. Niin tässä nyt kävi

Vierailija
02.03.2012 |

Radio hopöttää tuossa vieressä. Ensin sieltä tuli pom pom pom -uuttiset. Melko järkysstävät " KUrki on pitkäkaulainen lintu"

Ja nyt sitten alkoi uutiset venäjäksi. Tätä onkin vähän vaikeampi ymmärtää. Hiukan sieltä täältä.

Mielestäni kammottavampaa oli kuunnella niitä selkouutisia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi