Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksassa kasvaimia :(

Vierailija
11.03.2012 |

Huomenna saan kuulla tuomioni. Henkinen pahoinvointi on niin järkyttävää tällä hetkellä, että oksennan kohta :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potenut tuota yli 10 v ja takana yksi tähystysleikkaus, yksi avoleikkaus ja useita etanolikuivatuksia. Nyt ei yli 7 v tehty mitään ja vatsa sen kuin paisuu. Voin huonosti, hakeudun taas lääkäriin. Ongelma on näiden kirurgisten toimentpiteiden jälkeen, että ei kuulemma enää voi kamalsati leikellä. Aika näyttää...

Vierailija
22/31 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu niin pahalta. mulla on noi samat oireet ollu jo aika pitkään ja olen epäillyt maksassa olevan jotain. en uskalla mennä lääkäriin, vaikka pitäisi noiden kahden tyttöni takia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin, ne olivat niitä hemangiomakasvaimia eli vaarattomia. Huhhuh, tuo epätietoisuus oli kyllä niin järkkyä :(

Lääkäriin vaan, jos oireita on jotka vaivaavat. Ajoissa havaitut saadaan parhaiten hoidettua :) Ja älkää ajatelko ensimmäisenä pahinta, niin ku minä tein ja netistäkään ei aina kantsis ihan kaikkea lukea/ uskoa :)

Kiitos teille tsemppareille!

-ap-

Vierailija
24/31 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin se, jolla myös samoja oireita.

Vierailija
25/31 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kaikki meni näin.

t.22, joka sai aikanaan syöpädiagnoosin

Vierailija
26/31 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin, ne olivat niitä hemangiomakasvaimia eli vaarattomia. Huhhuh, tuo epätietoisuus oli kyllä niin järkkyä :( Lääkäriin vaan, jos oireita on jotka vaivaavat. Ajoissa havaitut saadaan parhaiten hoidettua :) Ja älkää ajatelko ensimmäisenä pahinta, niin ku minä tein ja netistäkään ei aina kantsis ihan kaikkea lukea/ uskoa :) Kiitos teille tsemppareille! -ap-

ja sinulle iso hali! Olit reipas!

Vierailija
27/31 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno uutinen! Luin aloituksesi eilen illalla, ja jäin miettimään asiaa.. On kamalaa joutua odottamaan tuloksia. Olisin itse ollut myös ihan suunniltaan pelosta.

Tsemppiä jatkoihin!

Vierailija
28/31 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani, joka on alle kolmekymppinen, on juuri leikattu syöpä (tosin eri kuin epäilit itselläsi olevan), hoidotkin takana ja nyt toivotaan parasta toipumista.

Ihanaa kevättä sinulle! Nauti terveydestäsi.

Vierailija
29/31 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäisiä kertoja kirjoitellut täällä joskus vuonna 2002 ja sitten käynyt satunnaisesti pyörähtämässä milloin mitäkin kyselemässä ja lukemassa.

Nyt minulla on siis kolme ihanaa lasta ja täällä palstalla käyn todella harvoin, mutta ehkä hassuinta tässä on se, että kun minulle tulee kriisi elämässäni, niin minä palaan AV:lle siitä kirjoittamaan :)

Olette ihania, vaikkakaan en teitä henk.koht.tunnekaan! Paljon kaikkea hyvää teille kaikille!

-ap-

Vierailija
30/31 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löydettiinmaksaan kiinnittynyt neste möykky, mahdollisesti kasvain tai kysta, lääkärit eivät osaa sanoa mitään viipalekuvien eikä ultran perusteella, koepala otettiin ja tulokset tulee ensi viikolla:/ olen alle 30 vee perusterve nuori, en polta enkä juo. Tämä neste möykky halkaisijaltaan 15cm, välillä ollut outoa lämpöilyä ja öisin ylävatsakipua?

Vierailija
31/31 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tuo on kirjoitettu 2014. Haluaisin tietää kuinka nykyään jakselet? Itsekkin odottelen tuloksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä