Mitä muuta olohuoneessanne on sohvan, tv:n,
Kommentit (44)
sohvapöytä, yksi lipasto, pari hyllyä ja lapset näyttää tällä hetkellä olevan vielä noiden em. lisäksi :)
mutta on piano, kaksi nojatuolia, keinutuoli ja takka. Ihana olkkari
2 jalkalamppua, matto, matala lipasto, tv, piano + pianojakkara, paperisilppuri, 2 pienempaa poytaa sohvan paissa, lehtikori
senkki, jalkavalaisimia 2kpl, hylly, jossa lasten leluja. Lisäksi tietysti tauluja seinällä. Pari lattiatyynyä ja viherkasveja.
Sohva, divaanisohva, nojatuoli, vitriini, senkki, tv-taso, olohuoneen pöytä ja vanha arkku.
Verhot, mattoja, valaisimet.
Seinillä muutama taulu.
Vanha ompelukonepöytä, sohvapöytä, mun läppäri ja tulostin, piironki, kirjahylly, pari huonekasvia, toinenkin sohva ja pari nojatuolia.
hylly lapsen leluille, hylly valokuville ja myös leluille, kukkia,koristeita... iso palli... tauluja...
sohvapöytä, sen päällä aina kynttilöitä
akvaario kaappeineen
miehen työpöytä+ tuoli, tietokone, 2 näyttöä
piano
keyboard (yhteydessä pianoon ja tietokoneeseen)
kitaroita ja basso
tippateline ja pumppu
2kpl pyörätuoleja
koreja täynnä käsitöitä ja lankoja
leluja
eli yhdellä sanalla: kaaos
- pieni pöytä, sen päällä kukkia ja pöytävalaisin
- nojatuoli
- tavallinen tuoli
- toinen sohva
- pieni lipasto, sen päällä valaisin
- toinen pieni lipasto, sen päällä kynttelikkö
- tyynyjä ja torkkupeitto
- kaksi taulua
- peili
Kaiken tämän roinan jälkeen tilaa ei ollut kirjahyllylle, se oli pakko laittaa vierashuoneeseen.
Meillä tupakeittiö.
Keittiöön yhdistettynä siis olohuone ja mun makuuhuonenurkkaus.
Ei mattoa, sohvana vanhanaikainen puusohva.
Tilanjakajasermi, sänky, yöpöytä, pinnasänky.
Ruokapöytä ja 6 tuolia, syöttötuoli, tupakaappi.
Lipasto, ruokapöytä jonka ympärillä 2 tuolia ja puusohva, iso pajukori jossa lankoja ja keskeneräisiä neuleita, 2 nojatuolia, rahi, 2 isoa viherkasvia ja tv-taso.
kaksi rahia, toinenkin sohva, kolmiosainen sarjapöytä 60-luvulta, kitara vahvistimineen, joogamatto, nilkkapainot ja tasapainolauta, kolme koria täynnä lehtiä ja muuta roinaa.
ja kaksi vanhaa penkkiä
arkku sohvapöytänä
pienempi arkku sanomalehdille
puukori
pönttöuuni
lapsen leluja
jonka päällä mun läppäri ja sen ääressä minä. Piano, sohvapäytä, hylly lasten leluille, lapset lattialla leikkimässä. viherkasveja, kirjahylly, keinutuoli. Ei telkkaria.
mutta divaanisohvan,tv:n,kattolampun ja verhojen lisäksi on
- tv-taso-vitriini-dvdhylly yhdistelmä (just sellainen täällä paljon parjattu ;p)
-jalkalamppu
-sohvapöytä ja toinen pienempi sivupöytä
-lapsen lelukori ja leikkimatto
-sitteri
-koirien lelukoppa (sivupöydän alla)
Lisäksi on nämä mitkä on tässä vaan väliaikaisesti.. ;) :
-varsi-imuri laturineen
-matkarattaat
-auton hattuhylly
-yhdistelmävaunut (no nää on oh ja eteisen rajalla)
-pahvilaatikollinen lapsen vaatteita
arkkurahi jonka isäni osti äidilleni teininä 70-luvulla, siinä päällä tämä läppäri :)
tietokone + tietokonepöytä, lehtikori, dvd hylly, kissojen unikopat´, vauvan puuhamatto ja eläinten lelukorit.
viherkasveja, jalkalamppu, pöytälamppu.